آمار مطالب

کل مطالب : 89
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 236
بازدید سال : 795
بازدید کلی : 4129






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : msnag
تاریخ : دو شنبه 30 بهمن 1402
نظرات

برای کاشت مو ممکن است برای رسیدن به موهایی که می‌خواهید به سه یا چهار جلسه نیاز داشته باشید. جلسات با فاصله چند ماه از هم انجام می شود تا هر پیوند به طور کامل بهبود یابد.

چه کسانی ممکن است از کاشت مو سود ببرند؟

کاشت مو می تواند ظاهر و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد. کاندیداهای خوب برای کاشت مو عبارتند از:

کاشت مو روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست مو را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می دهد.

  • افرادی که به اندازه کافی سایت های موی «اهداکننده» ندارند تا بتوانند موها را برای کاشت از آن جدا کنند
  • افرادی که پس از جراحت یا جراحی اسکارهای کلوئیدی (اسکارهای ضخیم و فیبری) ایجاد می کنند
  • جایگزینی مو گزینه خوبی برای موارد زیر نیست:
  • زنان با الگوی گسترده ریزش مو در سرتاسر پوست سر
  • افرادی که ریزش موی آنها به دلیل داروهایی مانند شیمی درمانی است
  • مردان با الگوی طاسی مردانه
  • زنان با موهای نازک
  • هر کسی که در اثر سوختگی یا آسیب پوست سر مقداری مو از دست داده است

عوارض کاشت مو چیست؟

عوارض جانبی کاشت مو معمولا جزئی بوده و در عرض چند هفته برطرف می شود.

آنها می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • خون ریزی
  • عفونت
  • تورم پوست سر
  • کبودی دور چشم
  • پوسته ای که بر روی نواحی از پوست سر که در آن مو برداشته شده یا کاشته شده است ایجاد می شود
  • بی حسی یا عدم احساس در نواحی تحت درمان پوست سر
  • خارش
  • التهاب یا عفونت فولیکول های مو که به عنوان فولیکولیت شناخته می شود
  • ریزش شوک یا ریزش ناگهانی اما معمولاً موقتی موهای کاشته شده
  • دسته های مو با ظاهر غیر طبیعی

در حین کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

پس از تمیز کردن کامل پوست سر، جراح از یک سوزن کوچک برای بی حس کردن ناحیه ای از سر با بی حسی موضعی استفاده می کند.

دو تکنیک اصلی برای به دست آوردن فولیکول برای پیوند استفاده می شود: FUT و FUE.

خبر خوب این است که نه - کاشت مو دردناک نیست. در زمان انجام عمل، ناحیه‌ای از پوست سر که جراح روی آن تمرکز می‌کند با بی‌حسی موضعی بی‌حس می‌شود، بنابراین در حالی که ممکن است در طول عمل کمی فشار یا حرکت احساس کنید، نباید دردناک باشد.

در پیوند واحد فولیکولی (FUT):

  • جراح سوراخ های ریزی را با تیغ یا سوزن در ناحیه ای از پوست سر شما که کاشت مو را دریافت می کند ایجاد می کند. آنها به آرامی موها را در این سوراخ ها قرار می دهند.
  • در طول یک جلسه درمانی، جراح ممکن است صدها یا حتی هزاران مو را پیوند بزند. کاشت مو
  • پس از آن، گرافت، گاز یا بانداژ برای چند روز پوست سر شما را می پوشاند.
  • یک جلسه کاشت مو می تواند 4 ساعت یا بیشتر طول بکشد. بخیه های شما حدود 10 روز پس از جراحی برداشته می شود. کاشت مو به روش ARTAS
  • جراح از چاقوی جراحی برای بریدن نواری از پوست سر از پشت سر استفاده می کند. برش معمولاً چندین اینچ طول دارد.
    سپس با بخیه بسته می شود. کاشت مو به روش DHI
  • سپس جراح قسمت برداشته شده از پوست سر را با استفاده از یک لنز ذره بین و چاقوی جراحی تیز به بخش های کوچک جدا می کند. در صورت
  • کاشت، این بخش ها به رشد موی طبیعی کمک می کند. کاشت مو به روش FUE
  • در استخراج واحد فولیکولی (FUE)، فولیکول‌های مو مستقیماً از پشت سر از طریق صدها تا هزاران برش پانچ کوچک بریده می‌شوند.

بعد از کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

ممکن است پوست سر شما دردناک باشد و ممکن است پس از جراحی کاشت مو نیاز به مصرف داروهایی داشته باشید، مانند:

  • داروی ضددرد 
  • آنتی بیوتیک برای کاهش خطر عفونت کاشت مو به روش MICRO FIT
  • داروهای ضد التهابی برای کاهش تورم
  • اکثر افراد می توانند چندین روز پس از جراحی به سر کار بازگردند.

معمولا موهای کاشته شده 2 تا 3 هفته پس از عمل می ریزند. این باعث رشد موهای جدید می شود. اکثر افراد 8 تا 12 ماه پس از جراحی شاهد رشد موهای جدید خواهند بود.

اما مانند بسیاری از ریکاوری های پس از جراحی، ممکن است با شروع بهبودی و بهبودی بدن، در نقاط برش احساس ناراحتی یا درد داشته باشید. تیم پزشکی شما احتمالاً بهترین راه‌های مدیریت درد و راه‌های دیگر برای به حداقل رساندن خطر عوارض جانبی یا واکنش‌های منفی را مورد بحث قرار خواهند داد.

بسیاری از پزشکان ماینوکسیدیل (Rogaine) یا داروی رشد مو فیناستراید (Propecia) را برای بهبود رشد مجدد مو تجویز می کنند. این داروها همچنین به کاهش یا توقف ریزش مو در آینده کمک می کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : شنبه 18 شهريور 1402
نظرات

همانطور که راهپیمایی پیشرفت می کند، همه اعضای coven ممکن است دعا نویس به آهنگ بپیوندند. اگر ترجیح داده شود، کاری که ممکن است انجام شود این است که اعضا می توانند تعداد معینی دور محراب دور بزنند و سپس به بورن لیدی سادگی آواز خواندن و رقصیدن را در جای خود متوقف کنند.

دعا

کشیش سپس می گوید: «اکنون زمان تغییر است. حالا نور را رها طلسم می کنیم و وارد تاریکی می شویم. با این حال ما این کار را با خوشحالی انجام می دهیم، زیرا می دانیم که این فقط چرخش چرخ قدرتمند سال است.»

طلسم پول : کشیش سپس می گوید: «در این زمان از توسل سال دروازه های بین جهان ها باز است. ما از اجدادمان، عزیزانمان می خواهیم که در این زمان از آنجا عبور کنند و به ما بپیوندند. ما آنها را دعوت می کنیم تا با کسانی که دوستشان دارند جشن بگیرند.»

سپس کشیش می ایستد تا با کشیش روبرو شود که کلاه ایمنی را بالای سر کشیش نگه داشته است. یکی از اعضای عهد با دیگ و آتشی که برای روشن کردن آن برپا شده است می ایستد.

طلسم پول : کاهن می‌گوید: «در اینجا نماد پروردگارمان را نشان می‌دهم: کسی که بر مرگ و آنچه پس از آن می‌آید حکومت می‌کند. ساکن در تاریکی؛ شوهر/برادر نور. باشد که او از ما محافظت کند و ما را در هر کاری که انجام می دهیم، در داخل و خارج از این دایره، هدایت کند.

مگر در موارد اضطراری وخیم، مانند اینکه نیاز به شفای ناامیدانه باشد یا چیزی مشابه آن. شادی و ضیافت فراوان سابت را احاطه کرده است. جشن سابات را می توان به عنوان یک جادوگر انفرادی، به عنوان یک عهد یا حتی به عنوان یک گروه بزرگ از چندین پیمان مختلف لذت برد.

طلسم پول : سبت ها به همان روشی شروع می شوند که تمام آیین های دایره شروع می شوند، و آن با انجام مراسم برپایی معبد است. اگر سابت در طول ماه کامل رخ می دهد، حتی می توانید مراسم ماه نو را انجام دهید.

عهد ممکن است هر چند بار که بخواهد دور دایره بچرخد. در هر دعا لحظه، کشیش یا کاهن باید شروع به خواندن سرودهایی برای پرستش خدایان کند، مانند سرودهای تکراری یا آهنگ ستایش یا حتی آوازی ملودی.

مو

تاثیری که رنگ مو در زیبایی و جذابیت چهره خانم ها می گذارد، بر هیچ کسی پوشیده نیست. در این میان خانم ها همواره علاقه بیش از حد خود را به رنگ موهای بلوند و روشن ثابت کرده اند. یکی از راه هایی که به روشن شدن مو کمک می کند، دکلره مو است که به هیچ عنوان نمی توان زیبایی که از آن حاصل می شود را نادیده گرفت.

ترکیب رنگ موی کنفی با سه صفر بدون دکلره رنگ کنفی جزو آن دسته رنگ هایی است که خانم ها برای ایجاد یک تغییر اساسی در چهره خود و خاص شدن از آن استفاده می کنند. تغییری که به واسطه رنگ مو کنفی در چهره ایجاد می شود، جلوه بسیار زیبایی را به صورت می بخشد. خوش بختانه امکان استفاده از رنگ موی کنفی، بدون دکلره هم میسر است.

مو بدون دکلره کلام آخر طریقه روشن کردن مو بدون دکلره در ابتدا جالب است بدانید، استفاده از دکلره برای روشن کردن مو عوارض جبران ناپذیری را برای مو در پی دارد.

این در حالی است که آسیب های جدی و غیر قابل جبرانی که این روش به مو وارد می کند، باعث می شود تا توجه خانم ها به دیگر روش های رنگ مو بدون دکلره جلب شود. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم به خانم هایی که علاقه مند هستند، بدون استفاده از دکلره، موهای خود را با انواع رنگ های خاص و زیبا رنگ کنند، کمک کنیم و فرمول انواع رنگ مو بلوند بدون دکلره را در اختیار آنان قرار دهیم.

رنگ مو

قطعا به دنبال فرمول رنگ های مختلف هستید. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن فرمول انواع رنگ موهای بدون دکلره هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ چرا که فرمول 14 رنگ پرطرفدار و مد روز را در اختیارتان قرار خواهیم داد. رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره یکی از جذاب ترین و ملیح ترین رنگ ها در میان انواع رنگ مو، رنگ موی نسکافه ای دودی است.

می تواند به پوست سر آسیب جدی رسانده و به ریزش و سفیدی مو منتهی گردد. قطعا شما هم با آگاهی از عوارض دکلره برای مو به دنبال پیدا کردن راهی برای بلوند کردن رنگ مو بدون دکلره و یافتن پاسخ سوالی که در ذهنتان مطرح شده، یعنی” چگونه بدون دکلره موهامو روشن کنم ؟” هستید. به طور کلی روشن کردن رنگ مو بدون دکلره با دو روش امکان پذیر است.

که همواره انتخاب خانم های با ذوق و هنرمند بوده است. از آن جایی که در این رنگ مو، ترکیبات دودی وجود دارد، در حالتی که موی شما متمایل به زردی یا نارنجی باشد، آن را به خوبی خنثی می نماید. برای آن که رنگ نسکافه ای دودی را بدون دکلره بتوانید روی موهای خود اجرا کنید، باید نصف تیوپ رنگ مو دودی پایه 8 را به همراه یک چهارم تیوپ رنگ تنباکویی یا نسکافه ای پایه 7 و یک هشتم تیوپ رنگ های زیتونی پایه 7 و مرواریدی خاکستری پایه 7 را با هم مخلوط نمایید. پس از آن دو سانتی متر واریاسیون آبی و بنفش را هم به ترکیب اضافه کنید.

فرمول رنگ موی کنفی بدون دکلره رنگ مو های سه صفر، اسپشیال بلوند و اکسیدان قوی (12 درصد) چیزهایی است که برای رسیدن به ترکیب رنگ موی کنفی بدون دکلره نیاز خواهید داشت. بدین ترتیب مو به پایه 6 می رسد. در این روش باید پایه موهای خود را طی چندین مرتبه و به تدریج روشن کنید تا به خوبی بتواند قابلیت رنگ پذیری موی کنفی را داشته باشند.

با استفاده از ترکیب حاصله موهای شما به طرز زیبایی به رنگ نسکافه ای دودی درخواهد آمد. البته توجه داشته باشید که هر چقدر میزان رنگ های دودی و خاکستری بیشتر باشد، به مراتب رنگ مو تیره تر خواهد شد. رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره استفاده از دکلره برای روشن کردن مو عوارض جبران ناپذیری را برای مو در پی دارد، پس بهتر است تا جای ممکن از دکلره استفاده نکنید.

کراتینه

می توانید از انواع رنگ مو بنابر سلیقه خود به همراه اکسیدان استفاده نمایید. روش دوم: روشن کردن مو با استفاده از رنگ مو در روش روشن کردن مو بدون دکلره و با استفاده از رنگ مو، به رنگ موی روشن کننده یا رنگ موی 00 احتیاج است. این رنگ مو در ترکیبات خود مقادیر زیادی آمونیاک دارد و همین امر باعث می شود تا بتواند رنگ دانه های مو را بدون دکلره روشن نماید.

در صورتی که بخواهید موهای خود را تنها یک درجه روشن کنید، اکسیدان های شماره 1 تا 6 بیشترین کاربرد را دارند. توجه داشته باشید، هرچقدر موهای تیره و ضخیم تری داشته باشید، برای ایجاد یک رنگ روشن بدون دکلره به اکسیدان هایی که درصد بالاتری دارند، نیاز دارید. در این روش که ساده ترین روش روشن کردن رنگ مو بدون دکلره می باشد.

طرز تهیه ترکیب رنگ مو بدون دکلره با استفاده از رنگ موی 00 به این شکل است که باید یک واحد اکسیدان شماره 40 را با دو واحد رنگ موی روشن کننده 00 مخلوط کرد. با استفاده از ترکیب به دست آمده به راحتی می توانید رنگ موی خود را تا 5 درجه روشن کنید. انواع رنگ مو بدون دکلره با فرمول اکنون که دانستید، بدون دکلره هم به راحتی می توانید مو های خود را رنگ کنید.

که در ادامه به هر دو روش مفصلا پرداخته می شود. روش اول: روشن کردن مو با استفاده از اکسیدان در روش روشن کردن مو بدون دکلره ، اکسیدان نقش پر اهمیتی دارد. همانطور که می دانید، اکسیدان ها درجات مختلفی دارند که هر درجه برای موارد خاصی کاربرد دارد. به عنوان مثال برای روشن کردن مو بدون دکلره تا 4 یا 5 درجه باید از اکسیدان هایی استفاده کنید که درجه آن 12 باشد.

دعا نویس

طلسم پول : کسانی را که در اعصار گذشته می شناختیم و دوستشان داشتیم، آزادند که اینجا در این مکان ملاقات نزد ما بازگردند. هر یک از شما به روش خود دست دراز کنید و حضور کسی را که می‌شناختید و گمان می‌کردید از دست داده‌اید احساس کنید.

از این اتحاد دوباره نیرو جمع کنید. همگی بدانید که پایان و آغازی وجود ندارد. همه چیز یک چرخش مداوم است، یک رقص مارپیچ که می رود و برمی گردد، اما همیشه ادامه دارد.

طلسم پول : در آن چرخش، Samhain جشنواره مقدسی است که هدایت ماندگار پایان دعا تابستان و آغاز زمستان را نشان می دهد: زمانی برای جشن گرفتن. سفری به پایین تونل تاریکی که نور بانوی ما را در انتهای خود دارد.»

سپس مراسم خاص سابات و سپس آیین کیک و آل، و سپس جشن، بازی، سرگرمی و غیره قبل از پاکسازی معبد انجام می شود. مراسم اصلی سابات مراسم سامهین این زمان از سال برای رهایی از نقاط ضعف است.

طلسم پول : برای این مراسم، اعضای انجمن باید با صفحه ای از تمام عادت های رنگ مو بد یا ضعف هایی که می خواهند خود را از شر آن خلاص کنند، شرکت کنند. دایره را با گل ها و با انواع توت های پاییزی و میوه هایی مانند کدو تنبل یا حتی مخروط های کاج و شاخه ها تزئین کنید.

محراب باید با گل آراسته شود و مهم است که پارچه محراب یا حداقل شمع های روی محراب نارنجی رنگ باشد. کلاه شاخدار را نیز روی محراب قرار دهید. یک دیگ حاوی مواد آتش نشان دهید. نصب معبد را انجام دهید.

طلسم پول : پس از آن، هر کدام که مناسب است، مراسم دعا نویس ماه نو یا ماه کامل را دنبال کنید. از یکی از اعضای اتحادیه که به عنوان "احضار کننده" تعیین شده است، زنگ را سه بار به صدا درآورید.

سپس احضار کننده می گوید: «عجله کن! عجله! زمانی برای انتظار نیست! ما به سبت رفتیم، پس دیر نکنید!» سپس کشیش یا کاهن می گوید: "به سبت!" همه اعضای عهد از این روش پیروی می کنند و می گویند: "به سبت!"

طلسم نویس

مرگ جز آغاز زندگی است و من کسی هستم که کلید را می گردانم. کشیش اکنون به کشیش سلام می کند. اعضای عهد یکی یکی حرکت می کنند و در صورت تمایل، هدایایی را روی محراب یا قبل از آن می گذارند.

طلسم پول : آنها کشیش را در آغوش می گیرند یا می بوسند و سپس به موقعیت های خود باز می گردند. وقتی دیگ در حال سوختن را دور می گردانند، هر کدام کاغذی را که با عادات بد یا ضعف خود نگه داشته اند، در آتش می اندازند.

کشیش لحظه ای در مورد موقعیتی که در نیمسال آینده متعلق دعا کردن به اوست تأمل می کند. سپس کشیش کلاه ایمنی را از سر خود برمی دارد و آن را در کنار محراب قرار می دهد. زنگ سه بار نواخته می شود.

پس از آن، اجرای یک موتیف فصلی انجام می شود. این قانون ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت باشد و ممکن است بر اساس اعمال یا اعتقادات محلی باشد.

طلسم پول : برخی از نمونه‌ها عبارتند از مرگ یک فرمانروای قدیمی توسل و تاج‌گذاری بر زندگی جدید، یا مرگ حیات - زندگی جدید، یا حتی چرخ چرخان سال. اجرا در قالب نمایش، رقص یا حتی به صورت میم اجرا می شود.

پس از اجرا، زنگ هفت بار نواخته می شود. سپس یکی از اعضای عهد می گوید: «ما در شکاف زمان هستیم، زیرا این روز نه متعلق به سال قدیم است و نه به سال جدید. و همانطور که بین سالها فرقی نیست، بین جهانیان نیز فرقی نیست.

تعداد بازدید از این مطلب: 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : جمعه 23 تير 1402
نظرات

بسیاری از آنها اکنون در اشکال، اندازه‌ها، بافت‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. بازار در چند سال اخیر مانند توپ های جیگل پیشرفت کرده است، به این معنی که اکنون گزینه های بسیار بیشتری برای انتخاب وجود دارد. آیا می خواهید استفاده از دیلدو را کمی ساده تر کنید؟ مجموعه‌ای از بهترین روغن‌ها، بهترین کاندوم‌ها و بهترین صندلی‌های جنسی ممکن است همگی مفید باشند.

دیلدوهای بازنمایی دقیقاً شبیه آلت تناسلی انسان طراحی شده اند – برخی حتی بیضه دارند. ۴. غیرنماینده: این لزوما شبیه آلت تناسلی انسان نیستند. آنها ممکن است شکل ظریف و گرد داشته باشند یا مانند یک شیء گره خورده به نظر برسند. ۵. ویبره: ارتعاشی عموماً از سیلیکون ساخته شده‌اند و دارای یک ویبراتور گلوله در داخل هستند. ۶. دو سر: این اسباب بازی ها به گونه ای طراحی شده اند که توسط یک فرد (هم به صورت واژینال و هم مقعدی) و یا توسط دو شریک به طور همزمان استفاده شود.

خرید اینترنتی آلت مصنوعی ارزان قیمت

گیره زدن: تسمه‌هایی برای چسباندن، یک عمل جنسی که در آن نفوذگر از دیلدو کمری تسمه‌ای برای نفوذ مقعدی به گیرنده استفاده می‌کند، با سبک عملی خاص خود ارائه می‌شود – یک پروفیل مهار باریک‌تر برای دیلدوی نازک‌تر و منحنی که می‌تواند مناسب باشد. هنگام بازی مقعدی راحت تر باشید. ۶. قابل جابجایی: برخی از تسمه ها در اطراف حلقه های اورینگ فلزی یا پلاستیکی قرار دارند و تعویض دیلدوها را بر اساس اولویت آسان می کند. هر دیلدو (یا اسباب بازی جنسی مشابه) با پایه صاف را می توان از طریق حلقه عبور داد و در جای خود نگه داشت.

درمان آلت تناسلی مهارکننده های فسفودی استراز: این داروها (مانند سیلدنافیل یا ویاگرا) جریان خون را به آلت تناسلی افزایش می دهند و نعوظ را سخت تر می کنند. آنتی بیوتیک ها: سوزاک، کلامیدیا، سیفلیس و سایر عفونت های باکتریایی آلت تناسلی با آنتی بیوتیک قابل درمان هستند. داروهای ضد ویروسی: مصرف روزانه داروهای سرکوب HSV می تواند از شیوع تبخال در آلت تناسلی جلوگیری کند.

جراحی آلت تناسلی: جراحی می تواند هیپوسپادیاس را اصلاح کند و ممکن است برای سرطان آلت تناسلی ضروری باشد. تستوسترون: تستوسترون پایین به خودی خود به ندرت باعث اختلال نعوظ می شود. مکمل های تستوسترون ممکن است باعث بهبود اختلال نعوظ در برخی از مردان شود شما باید به طور منظم نعوظ داشته باشید تا آلت تناسلی خود را سالم نگه دارید.

خرید اینترنتی دیلدو کمری ارزان قیمت

صبور باشید. یادگیری استفاده از تسمه به تمرین نیاز دارد – آلت مصنوعی اساساً در حال استفاده از قسمت جدیدی از بدن هستید – بنابراین اگر اولین بار است که با خودتان صبور باشید. بیایید در مورد میل جنسی کمی صمیمیت بیشتر صحبت کنیم؟ با کمک امیلی مورس (میزبان پادکست بسیار محبوب Sex With Emily)، عضویت سالانه بگیرید و درباره ارتباط آزاد با شرکای خود، آزمایش در اتاق خواب، و بهترین مدافع جنسی خود باشید، بیشتر بیاموزید تسمه یک اسباب‌بازی جنسی دو تکه است که شامل دیلدو می‌شود.

آنها می توانند مانند لباس زیر با سوراخ در جلو برای آلت مصنوعی یک بند جوک با بند که روی هر ران قرار می گیرد، یا از چرم (واقعی یا مصنوعی) با یک بند که در بین گونه های باسن قرار می گیرد، به نظر برسند. ایده مخزن کوسه: Spanx با بند متصل شده. به این ترتیب می توانید قسمت میانی و قلم جعلی خود را چاپلوسی کنید. صورتی، بنفش، سرخابی، بنفش، مستطیل، جعبه، نحوه خرید: هنگام خرید بند، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. کوئین می‌گوید: «ایده این است که دیلدو کمری را در مقابل بدن نگه دارید تا آن را بدون دست نگه دارید.

این مانند انتخاب هر تکه لباسی است، به جز با یک دیک مصنوعی. سرخابی، متن، قرمز، صورتی، خط، بنفش، قلم، بنفش، نماد، تقارن، نماد مهار جگوار هنگامی که به دنبال دیلدو کمری مناسب برای اولین بند خود هستید، از کوچک شروع کنید. کاوانا دیلدو لئو را برای تازه واردان عصبی توصیه می کند. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید دیلدو باید در نظر بگیرید این است که یکی از سیلیکون های غیر متخلخل را انتخاب کنید، زیرا تمیز کردن آنها راحت ترین است. فقط بعد از استفاده آنها را با آب گرم و صابون بشویید.

خرید اینترنتی واژن مصنوعی ارزان

واژن مصنوعی : روان کننده های مصنوعی مشکل اصلی را درمان نمی کنند. آنها استروژن را افزایش نمی دهند یا بافت نازک واژن را احیا نمی کنند. بنابراین مردم ممکن است متوجه شوند که این محصولات مشکل را به طور کامل حل نمی کنند. برای کسانی که با استفاده از روان کننده های تجاری از خشکی واژن تسکین نمی یابند، کرم های استروژن ممکن است گزینه خوبی باشند.

کرم های استروژن می توانند به خوبی کار کنند، اما برای افرادی که استروژن را به خوبی تحمل نمی کنند، بی خطر نیستند. مهم است که با پزشک در مورد خطرات و مزایای استفاده از کرم استروژن صحبت کنید. واژن مصنوعی نحوه استفاده از روان کننده هنگام استفاده از روان کننده ها و مرطوب کننده های بدون نسخه، افراد باید همیشه دستورالعمل های روی جعبه را رعایت کنند. بهتر است با مقدار کمی از محصول شروع کنید و سپس مقدار آن را به تدریج افزایش دهید تا واژن احساس راحتی کند. برخی افراد متوجه می شوند که استفاده مجدد چند بار روان کننده بهترین نتایج را به همراه دارد.

واژن مصنوعی : برای افراد مبتلا به خشکی واژن، علائم می تواند بسیار ناراحت کننده یا خسته کننده باشد. یک متخصص عروسک جنسی مراقبت های بهداشتی می تواند به تعیین علت خشکی کمک کند و سپس راه حل مناسب را توصیه کند. رابطه جنسی نباید دردناک باشد و واژن نباید منبع ناراحتی باشد.اگر خشکی واژن ادامه یابد یا با استفاده از روان کننده های تجاری بهبود نیابد، فرد می تواند به پزشک مراجعه کند.

خرید اینترنتی دیلدو ارزان قیمت

برخی از دیلدوها را می توان جوشاند، در حالی که برخی دیگر را باید با آب و صابون یا پاک کننده مخصوص اسباب بازی های جنسی تمیز کرد. را گرم کنید. مگر اینکه قصد انجام بازی با دما را داشته باشید، یک گرم بهترین احساس را در برابر پوست شما خواهد داشت. پیشنهادات سازنده را بررسی کنید تا ببینید آیا شما می تواند زیر آب گرم اجرا شود یا خیر. ۳. روغن را اضافه کنید. برای کاهش اصطکاک بین پوست و ، مقدار زیادی روان کننده استفاده کنید.

قبل از استفاده از دیلدو کمری با تسمه با اتصال مهار، ایده خوبی است که مهار را برای کنترل بهتر دیلدو تنظیم کنید. اگر مهار خیلی شل باشد، انجام یک حرکت نوازش نرم چالش برانگیز خواهد بود و شما را مجبور به توقف و تنظیم می کند، که می تواند بر خلق و خوی جلسه جنسی شما تأثیر بگذارد. ۶. دیلدو کمری با استرادلینگ شروع کنید. برای سهولت در تجربه استفاده از بند، با دراز کشیدن به پشت شروع کنید. این موقعیت به شریک نفوذ شده اجازه می دهد تا بتواند احساسات و عمق را کنترل کند. هنگامی که احساس راحتی کردید، می توانید از تسمه در اکثر پوزیشن های جنسی استفاده کنید.

به عنوان مثال، از استفاده از روان کننده مبتنی بر سیلیکون با دیلدو مبتنی بر سیلیکون خودداری کنید، زیرا اولی باعث تجزیه مواد می شود. ۴. با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید. ارتباط همیشه در یک رابطه جنسی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما در طول بازی با تسمه ضروری می شود. قبل از اینکه آن را در جلسه جنسی خود معرفی کنید، درباره استفاده از تسمه صحبت کنید. اگر شما از آن استفاده می کنید، اندازه گیری دقیق شدت می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین به بازخورد و نیازهای شریک زندگی خود گوش واژن مصنوعی دهید. ۵. دیلدو مهار را تنظیم کنید.

خرید اینترنتی عروسک جنسی ارزان

عروسک جنسی : جذاب و قابل تنظیم هستند عروسک های الاستومر سیلیکونی و ترموپلاستیک مدرن که اکنون استفاده می شوند به قدری پیشرفت کرده اند که تقریباً همه چیز را می توان بر اساس نیازهای شما سفارشی کرد، از صورت، تا جزئیات پیچیده مانند سینه، آلت تناسلی. ، لب ها و باسن. می‌توانید دختر یا پسر رویاهایتان را فقط برای خودتان بسازید و هرگز از آنها خسته آلت مصنوعی نشوید زیرا برخلاف افراد واقعی ویژگی‌های آنها با گذشت زمان خراب نمی‌شود. با توجه به اینکه ذهن شما دائماً فرد مناسب را برای شما پیدا نمی کند، می توانید بیشتر روی زندگی خود تمرکز کنید و همچنین موفق تر باشید! هیکل و بدنی که این عروسک‌های جنسی با آن ساخته شده‌اند غیرقابل مقاومت است و اسکلت محکم آن ظریف و محکم است.

عروسک ها در بسته بندی های محتاطانه ارسال می شوند و با خدمات مشتریان شبانه روزی با سیاست بازگرداندن آسان ارائه می شوند. دفعه بعد که فکر می کنید به یک سایت دوستیابی بروید، این وب سایت را نیز بررسی کنید. نتیجه‌گیری عروسک‌های جنسی دیگر قطعه‌ای از مواد مونتاژ شده و یک قدم بالاتر از خودارضایی نیستند، آنها شرکای مناسبی هستند که مزایای سلامتی زیادی به شما می‌دهند، به شما کمک می‌کنند بهتر بخوابید، شما را بیشتر راضی کنند، یک همراه خوب باشند، و تقریباً همه چیز شما هستند. در دختر یا پسر رویاهای شما می خواهید.

عروسک جنسی : این عروسک های جنسی یک موهبت هستند زیرا این افراد آسیب می بینند و نیاز به شانه ای برای گریه کردن دارند، کسی که دیگر آنها را فریب نمی دهد یا تمام آنها را شکسته نمی کند. کوچکترین ذره عزت نفس از اراده زندگی بر آنها باقی مانده است. بهترین عروسک های جنسی را از کجا تهیه کنیم؟ یک فروشنده جهانی انواع عروسک های عشق با عروسک های مختلف از مدل های مقرون به صرفه گرفته تا مدل های الاستومری درجه یک برای انواع نیازها و کاربران است. تمام مزایای ذکر شده در بالا را می توان به خوبی در وب سایت آنها بررسی کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : جمعه 23 تير 1402
نظرات

اسلون خاطرنشان می‌کند که ممکن است بخواهید بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید نیاز دارید، بروید. اسلون می‌گوید: «اگر کسی که می‌پوشد شکم داشته باشد و گیرنده یک ضخامت دارد، چند اینچ وجود دارد که در نهایت آلت مصنوعی وارد نمی‌شود.» برای افزایش اندازه فالوس فعلی خود، Finn، OptiMale PPA Extender (که البته نامش ضعیف است) را توصیه می کند. فین توضیح می دهد: “این همچنین احساسی را که صاحب آلت تناسلی در طول رابطه جنسی احساس می کند تغییر می دهد.” “این مانند افزودن یک آستین خودارضایی بافت دار به رابطه جنسی نافذ است.” هر چیزی که به دست می آورید، مطمئن شوید که غیر متخلخل است.

کمتر احتمال دارد که یک دیلدو از فولاد ضد زنگ قابل مهار پیدا کنید. روغن و یک مهار را به سبد خرید خود اضافه کنید به سلامتی لوازم جانبی جنسی! بله، شما واقعاً به روغن نیاز دارید. اسلون می گوید: «لوب تقریباً هر فعالیت جنسی را بهتر می کند زیرا اصطکاک را کاهش می دهد. اگرچه واژن می تواند خود را روان کند، مقعد نمی تواند، بنابراین روغن کاری به ویژه در هنگام بازی مقعدی مهم است. لوب همچنین می‌تواند با کاهش “چسبندگی” و ایجاد ظاهری سکسی و مرطوب، کارهای را بهبود بخشد.

دیلدو برقی عروسک جنسی ؟

آیا ایمپلنت بر اندازه آلت تناسلی تأثیر می گذارد؟ ایمپلنت آلت تناسلی برای افزایش طول آلت تناسلی در نظر گرفته نشده است. بیشتر ایمپلنت ها از نظر طول و دور برای دستیابی به حداکثر اندازه نعوظ طبیعی بیمار گسترش می یابند. اندازه گیری در حین جراحی انجام می شود و برای هر بیمار سفارشی می شود. برخی از مردان کوتاه شدن آلت تناسلی را تجربه می کنند، اگرچه ممکن است ذهنی باشد. به عنوان مثال، مردانی که برای مدت طولانی مشکل نعوظ داشته اند ممکن است اندازه آلت تناسلی خود را به درستی به خاطر نیاورند.

آلت مصنوعی : خم شدن آلت تناسلی به مایع اجازه می دهد تا از سیلندرها خارج شود، بنابراین آلت تناسلی شما می تواند شل شود. مزایا: سفتی عالی؛ بدون نیاز به قرار دادن هیچ قسمتی در لگن یا شکم نکات منفی: بدون پوشش آنتی بیوتیک. شلی خوب نیست. برای مردان بسیار لاغر خوب نیست. برای آلت تناسلی بزرگتر به دلیل شلی ضعیف مناسب نیست. مناسب برای: مردانی که مشکلات لگنی بسیار پیچیده ای دارند که باعث می شود کاشت ایمپلنت سه تکه (نگاه کنید به زیر) کمتر مطلوب است.

واژن مصنوعی : باید شواهد علمی قوی و محکمی وجود داشته باشد که مزایای آن‌ها وجود دارد. بنابراین، نویسندگان مطالعه به دنبال آنها رفتند. در جستجوی مزایای ویبراتورها، آنها مقالاتی از و پایگاه‌های دیلدو اطلاعاتی را که بین آغاز تا ژوئیه نوشته شده بودند، جستجو کردند. زن اسباب بازی، “ویبراتور لگن”، “ویبراتور تحریک جنسی”، “ویبراتور واژن” “ویبراتور کف لگن”، و “بی اختیاری ویبراتور”. جست و جوی آنها ۵۴۹ نتیجه به دست آورد که ۱۸ مورد از آنها با معیارهای تحقیقات خاص خود مطابقت داشتند.

آلت مصنوعی واژن مصنوعی ؟

با این حال، علیرغم انواع مزایای بالقوه سلامتی ناشی از استفاده از آن، همچنان یک تابو اجتماعی باقی مانده است و با اضطراب احاطه شده است. هر چه چرخش بین ورقه ها اتفاق بیفتد، مسائل مربوط به ناحیه لگن احتمالاً یک موضوع حساس بین بیماران و ارائه دهندگان سلامت آنها باقی می ماند. بنابراین، ممکن است استفاده از ویبراتورها برای بهبود نتایج سلامتی، پیشنهادی باشد که باید از سوی متخصصان سلامت لگن زنان ارائه شود. البته، برای اینکه متخصصان سلامت از چنین درمان‌هایی حمایت کنند.

قیمت واژن مصنوعی : خودارضایی فواید زیادی دارد، اما تحقیقات جدید نشان داده است که استفاده از اسباب بازی‌های جنسی ممکن است مزایایی فراتر از مزیت لذت خود برای زنان داشته باشد. این یافته ها آلت مصنوعی پس از بررسی تحقیقات موجود در مورد استفاده از ویبراتورها و تأثیر آنها بر سلامت زنان به دست آمد و نشان داد که اگر همه ما بتوانیم یاد بگیریم تابو را کنار بگذاریم، حتی می توان آنها را به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی تجویز کرد. نویسندگان در مقاله منتشر شده در مجله اورولوژی انجمن اورولوژی آمریکا نوشتند: «تنها اخیراً، ننگ زنانی که از ویبراتورها برای لذت جنسی استفاده می‌کنند کمرنگ شده است.

آنها مسائلی مانند عملکرد جنسی، قدرت کف لگن، بی اختیاری و درد مزمن در ناحیه فرج به نام ولوودینیا را احاطه کردند. به گفته محققان، نتایج امیدوارکننده ای که در نمونه ۱۸ مقاله مرتبط (هر چند کوچک) یافت شد، نشان دهنده وجود ویبراتور است. آنها نوشتند: «در میان مطالعات شناسایی شده، ویبراتورها به عنوان یک روش پذیرفته شده برای افزایش تجربه جنسی زنان در نظر گرفته شد و با افزایش میل جنسی، رضایت و عملکرد کلی جنسی ارتباط مثبت داشت.

واژن مصنوعی آلت مصنوعی ؟

خرید واژن مصنوعی : همچنین به جلوگیری از آتروفی کمک می‌کند، که می‌تواند منجر به رابطه جنسی دردناک و شرایط درد فرج مانند ولوودینیا شود. اسباب‌بازی‌های جنسی مانند گشادکننده‌ها و ویبراتورها نیز دیلدو می‌توانند واژینیسموس را که شامل انقباض غیرارادی عضلات اطراف دهانه واژن است، درمان کنند. علاوه بر این، اسباب بازی های جنسی به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند، زیرا فعالیت جنسی منجر به ترشح اندورفین در بدن می شود که می تواند درد را مسدود کند.

عروسک جنسی : این صنعت بر چهار مزیت بالقوه اصلی استفاده از جنسی برای سلامتی تمرکز دارد. آن ها هستند: ترویج رابطه جنسی ایمن و کمک به کاهش قاچاق جنسی، کار جنسی و گردشگری جنسی. پتانسیل استفاده از جنسی به عنوان بخشی از درمان برای انواع مختلف مجرمان جنسی، از جمله پدوفیل ها. افزایش دانش و تخصص جنسی کاربر، و همچنین مراقبت از مشکلات مربوط به جنسی مانند بی نظمی میل جنسی، تنهایی، و اختلال نعوظ. کاهش نرخ تجاوز جنسی و هر شکل دیگر از رابطه جنسی بدون رضایت، زیرا ربات‌های جنسی ممکن است به منصرف کردن کاربران از انجام کارهای دلخواه کمک کنند. اینها همه ادعاهایی هستند که بسیار امکان پذیر هستند، اما هنوز در دنیای تحقیقات کشف نشده اند. برای اطمینان، همه ما باید منتظر نتایج کار این دانشمند باشیم.

زوج‌هایی که تنوع را به اتاق خواب می‌آورند، به احتمال زیاد برای مدت طولانی در کنار هم می‌مانند، زیرا نسبت به یکدیگر باز هستند و در مورد خواسته‌های خود صادق هستند. به این ترتیب رابطه خود را تقویت می کنند و بیشتر عاشق یکدیگر می شوند. استفاده از عروسک سکس فرصتی برای پایان دادن به کسالت در اتاق خواب، کاهش احتمال دیلدو خیانت و بهبود ارتباط کلی بین شما و همسرتان است. به یاد داشته باشید که ارتباط سالم مهمترین چیز در یک رابطه است.

دیلدو ؟

خرید دیلدو برقی : جالب توجه است که چندین مطالعه موش نشان داده اند که سیگنالینگ عصبی با واسطه اکسی توسین بین آوران های پودندال، هیپوتالاموس و نخاع خاجی به نعوظ آلت تناسلی کمک می کند. آوران های منشأ گرفته از DNP سلول های اکسی توسین را در هسته پارابطنی هیپوتالاموس موش تحریک می کنند (تاجکریمی برنت، ۲۰۱۱؛ ​​یاناگیموتو، هوندا، گوتو، نگورو، ۱۹۹۶). سیگنال‌های آلت مصنوعی عصبی وابران که از طناب نخاعی منشا می‌گیرند منجر به تغییرات قابل پیش‌بینی در فیزیولوژی جنسی می‌شوند.

در زیر برخی از تفاوت های مهم مبتنی بر جنسیت وجود دارد زیرا ممکن است مربوط به استفاده از ارتعاش تناسلی باشد. اولاً، زنان ظرفیت بیشتری برای تجربه بیش از یک ارگاسم در مدت زمان کوتاه دارند، یعنی ارگاسم متوالی یا ارگاسم چندگانه.این ظرفیت چند ارگاسمی احتمالاً از ترکیبی از ویژگی های فیزیکی و روانی اجتماعی ناشی می شود. یکی از این ویژگی ها ممکن است مشارکت های متفاوت سیستم عصبی خودمختار در برانگیختگی واژن و آلت تناسلی باشد.

قیمت دیلدو برقی : از نظر بالینی، این رفلکس برای تعیین یکپارچگی نخاع خاجی استفاده می شود و در مردان با فشار دادن آلت تناسلی و مشاهده انقباض ماهیچه های مقعدی ایجاد می شود. در حالی که فرآیندهای سطح بالاتر از جمله سیگنال‌های قشر مغز نقش مهمی در عملکرد جنسی طبیعی بازی می‌کنند، رفلکس‌هایی مانند رفلکس به توضیح اینکه چرا تحریک دیجیتالی (دست)، دهانی، واژن و ارتعاشی نقش مهمی در ایجاد نعوظ دارند نیز کمک می‌کند. بسیاری از ساختارها و مسیرهای عصبی که در بالا توضیح داده شد در مورد کلیتوریس، فرج و واژن نیز اعمال می شود.

آلت مصنوعی : ایمپلنت آلت تناسلی چه حسی برای من و همسرم خواهد داشت؟ نعوظ مرد بعد از جراحی ایمپلنت بسیار طبیعی به نظر می رسد. ایمپلنت آلت تناسلی احساس یا توانایی شما برای اوج گیری را تغییر نمی دهد. ایمپلنت جایگزین بافت نعوظی می شود که دیگر کار نمی کند. آیا ایمپلنت آلت تناسلی بر ادرار تأثیر می گذارد؟ خیر، ایمپلنت بر ادرار تأثیر نمی گذارد زیرا مجرای ادرار از جایی که سیلندرهای ایمپلنت آلت تناسلی قرار می گیرد جدا است.آیا مردم همیشه ناراضی هستند؟ هنگامی که مردی برای مدت طولانی به ED مبتلا می شود.

عروسک دیلدو برقی چیست ؟

عروسک جنسی : هر چه بیشتر در رختخواب بازی های داغ انجام دهید، فواید سلامتی بیشتری خواهید داشت و خواب بهتری خواهید داشت. دلیل آن افزایش ترشح اندورفین است. بدن شما اکسی توسین ترشح می کند که به آن هورمون عشق یا صمیمیت می گویند. این یک اثر آرام بخش و تسکین دهنده دارد. خواب بهتر ایمنی را تقویت می کند، عمر را طولانی می کند، انرژی می دهد. ۵. ارتباط بهتر در رابطه عروسک جنسی نه تنها برای مجردها بلکه برای شرکا نیز هستند.

با توجه به سبک زندگی مدرن، مهم است که به ذهن و بدن خود استراحت دهیم. این بدان معناست که ما به تعداد بهینه ساعاتی دست خواهیم یافت که در طی آن شما کاملاً خوابیده باشید. متأسفانه، افراد بیشتری با مشکل خواب مواجه می شوند. این می تواند نتیجه عادات بد زندگی، سلامت روان و موارد دیگر باشد. عادات بد خواب منجر به بی خوابی مزمن می شود که در نتیجه ما مستعد ابتلا به مشکلات مختلف سلامتی می شویم. کمبود خواب در مردان نیز می تواند باعث کاهش تستوسترون دیلدو شود. راه های مختلفی برای بهبود کیفیت خواب وجود دارد که یکی از آنها استفاده از عروسک های جنسی است.

عروسک جنسی : این برای رضایت هر دو شریک ضروری است. دسته بندی عروسک های جدید جنسی را با شریک زندگی خود کاوش کنید و دریابید که آنها چه چیزی می توانند به شما ارائه دهند. نتیجه: رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی شما است. این به ما ایمنی قوی تر، خواب بهتر، از بین بردن سردرد و بسیاری از مزایای سلامتی دیگر می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : جمعه 23 تير 1402
نظرات

دیلدو برقی : بیانکا آلبا اگرچه در اینجا دستورالعمل‌های کلی برای تمیز کردن انواع اسباب‌بازی‌های جنسی ارائه می‌کنیم، همیشه ایده خوبی است که در صورت امکان به دفترچه راهنمای اسباب‌بازی خود نیز مراجعه کنید تا بهترین روش تمیز کردن آن را بیاموزید. مشاوره در مورد بهترین روش‌ها برای تمیز کردن اسباب‌بازی‌های جنسی مشورت کردیم.

برای تمیز کردن عمیق دیگ آب جوش: می‌توانید انواع اسباب‌بازی‌ها را ابتدا به صورت سطحی تمیز کنید و سپس آن‌ها را برای چند دقیقه در آب جوش فرو کنید. سفید کننده و بطری اسپری (یا مخزن دیگری برای محلول سفید کننده): جوشاندن و سفید کردن بیشتر - اما نه همه - پاتوژن های اسباب بازی های شما را از بین می برد. ماشین ظرفشویی: مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی شما تنظیمات مناسبی را برای ضدعفونی ارائه می دهد. در غیر این صورت، بهتر است اسباب بازی های خود را بجوشانید یا سفید کنید.

آشنایی و توضیحات عروسک جنسی

عروسک جنسی : با این حال، یک ویبراتور کوچک با ژل روان کننده می تواند مفیدتر باشد. و چندان ترسناک و سازش ناپذیر به نظر نمی رسد. با ابزارهای گشاد کننده نیز می توان سرگرمی داشت، اما به شرطی که واژینیسم نداشته باشید و کسی شما را از درون هل ندهد. ارتعاشات با فرکانس پایین می تواند برای لگن آرام بخش باشد، فرکانس های بالاتر تحریک کننده تر هستند.

قیمت دیلدو سایز بزرگ این درد تا کنون بدون دلیل در ناحیه فرج، ناحیه تناسلی خارجی زنان و داخل واژن است. پزشکان درمانده هستند و هر چه می توانند برای کمک به آن زنان تلاش می کنند. به لطف اسباب بازی های جنسی، زنان می توانند بدن خود را کشف کنند و احساس آرامش بیشتری داشته باشند. معمولاً علائم کنار می روند. تهدید دیگر واژینیسم است که در طی آن عضلات واژن در برابر تلاش برای دخول کوچک می شوند. با ابزارهای مختلف گشادکننده درمان می شود.

قیمت عروسک جنسی : مردانی که از آنها استفاده می کنند کمتر دچار اختلال نعوظ، مشکل ارگاسم و میل جنسی کم می شوند. آنها همچنین به احتمال زیاد از سلامت جنسی خود آگاه هستند و این امر باعث می شود که آنها متوجه هر گونه ناهنجاری شده و به دنبال مشاوره پزشکی باشند. همچنین بخوانید: 5 گل برتر و تند ولنتاین برای ساکنان بنگلور محصولات مردانه می توانند به مردان در غلبه بر اختلال نعوظ، پس از جراحی یا درمان پروستات، دیابت، بیماری قلبی، آسیب نخاعی و بیماری های عصبی با افزایش جریان خون در بافت های نعوظ و تحریک کمک کنند.

خرید دیلدو برقی چه عالی است - زنان نیازی به خوردن قرص های دارای عوارض جانبی ندارند. اما آگاه باشید، شما می توانید به لذت نیز معتاد شوید! 1. رابطه جنسی بهتر فقط ... بهتر است. و شما بیشتر می خواهید اسباب بازی های جنسی، رابطه جنسی را نه تنها دلپذیرتر و جالب تر می کند، بلکه به جفت ها کمک می کند تا بفهمند دقیقاً چه چیزی آنها را تحریک می کند.

خرید عروسک جنسی : فقط تعداد کمی از آنها به دنبال کمک پزشکی هستند. آنها خجالت می کشند و این احساس را دارند که باید خودشان با آن کنار بیایند. نتایج این مطالعه که شامل 7000 زن از 16 تا 74 سال بود، نشان داد که بیشترین آسیب را زنان حدود 50 سال و همچنین دختران جوان تر از 16 تا 24 سال تشکیل می دهند. رابطه جنسی می تواند به دلایل زیادی دردناک باشد.


خرید دیلدو برقی

دیلدو : فیلم تمیز کردن اولیه سطح: بیانکا آلبا تقریباً هر نوع اسباب بازی جنسی را می توان با یک اسکراب کامل تمیز کرد. این روش اسباب بازی را ضد عفونی یا استریل نمی کند. اما در بیشتر موارد، اگر تنها شخصی هستید که از اسباب بازی استفاده می کنید، تمیز کردن سطح کافی است. قبل از شروع، رتبه ایمنی اسباب بازی خود را در آب تعیین کنید. اگر اسباب‌بازی غیرمکانیزه (مانند دیلدو سیلیکونی جامد)، یا مکانیزه است، اما به عنوان ضد پاشیده شدن یا ضد آب رتبه‌بندی شده است، شستن اسباب‌بازی با آب داخل سینک بی‌خطر است.

آلت جوشاندن می توانید اسباب بازی های 100% سیلیکونی، فولاد ضد زنگ و شیشه بوروسیلیکات را با تمیز کردن سطح آنها و سپس فرو بردن آنها در یک قابلمه آب جوش به مدت سه دقیقه ضد عفونی کنید. دیساچ توصیه می‌کند که یک پارچه شستشو در قابلمه با اسباب‌بازی‌های شیشه‌ای قرار دهید تا از ترک خوردن یا شکستن آن‌ها جلوگیری شود، زیرا می‌توانند «در تابه بپرند». و Deysach گفت که این ایده خوبی است که فرآیند جوش را به دقت کنترل کنید. اسباب بازی پخته شده را با انبر از آب خارج کنید و اجازه دهید روی یک حوله تمیز با هوا خشک شود. بلافاصله پس از جوشاندن با آب سرد آبکشی نکنید زیرا تغییرات شدید دما ممکن است به مواد فشار وارد کند.

قیمت دیلدو : ظرفشویی قفسه ماشین ظرفشویی با هفت اسباب بازی جنسی مختلف که برای تمیز کردن در قفسه قرار داده شده است. عکس: Bianca Alba همچنین می‌توانید تعداد زیادی از اسباب‌بازی‌های سیلیکونی 100% غیر مکانیزه، فولاد ضد زنگ و شیشه بوروسیلیکات را با قرار دادن آن‌ها روی قفسه بالایی ماشین ظرفشویی پس از تمیز کردن سطحی، به‌صورت عمیق تمیز کنید. سپس ماشین ظرفشویی را روی چرخه ضدعفونی کردن بدون صابون (که برای استفاده با اسباب بازی های جنسی خیلی خشن است) روشن کنید.

خرید عروسک جنسی اگر ماشین ظرفشویی را با افرادی غیر از شریک جنسی مشترک استفاده می کنید، این روش توصیه نمی شود. به گفته Dangerous Lilly، متخصص اسباب‌بازی‌های جنسی، ماشین ظرفشویی در ضدعفونی کردن اسباب‌بازی‌های شما به اندازه آب جوش مؤثر نیست: «اگر ماشین ظرفشویی شما دارای محیط ضدعفونی‌کننده باشد، از شستشوی طولانی‌مدت با آب گرم فقط برای از بین بردن باکتری‌ها استفاده می‌کند. همه] ویروس ها یا قارچ ها. یک استاندارد فدرال ایجاب می کند.

آشنایی بیشتر با آلت مصنوعی کمر بندار

آلت مصنوعی : وقتی رابطه جنسی ملایم‌تر مطرح می‌شود، صحبت درباره ویبره‌ها و استفاده از آن‌ها پس از حوادث آسیب‌زا، مانند مداخله جراحی یا زایمان بسیار مهم است، زیرا آنها کاربر خود را قادر می‌سازند تا کارها را الت با سرعتی که مناسب می‌دانند انجام دهند و در یک مسیر پیشرفت کنند. موضوع به موقع از ویبراتورها می توان برای تحریک نواحی مختلف واژن و درمان هر ناحیه با کنترل نهایی استفاده کرد که احتمال ناراحتی و آسیب را به حداقل می رساند. از طرفی ویبره های مخصوص آقایان نیز وجود دارد.

تا همین اواخر نه تنها استفاده، بلکه ذکر اسباب بازی های جنسی به صورت عمومی تابو محسوب می شد. خوشبختانه، همه چیز تغییر کرده است، بنابراین اکنون می توانید ببینید که اگر یک چیز جدید و هیجان انگیز را امتحان کنید، نه الت فقط لذت، بلکه از مزایای سلامتی نیز می توانید لذت ببرید. اسباب بازی های جنسی به هر شکلی سرگرم کننده هستند، اما به خاطر داشته باشید که سرگرمی بیش از حد می تواند صفت "مفید" را از ترکیب پاک کند. بنابراین، از اسباب بازی ها استفاده کنید.

خرید آلت مصنوعی : تنها چیزی که باید در مورد آن نگران باشید این است که بیش از حد تحت تأثیر قرار نگیرید و خود یا شخص خاص تان در این روند صدمه نبیند. شوخی‌ها را کنار بگذارید، اما خرید اسباب‌بازی‌های جدید و منحصربه‌فرد قطعا باعث می‌شود از تخیل خود بیشتر استفاده کنید و با تمرکز بر یک چیز، ایده‌های جدیدی به وجود می‌آیند که ارزش امتحان کردن را دارند.

میل جنسی شما به جایی نمی رسد جز اوج گرفتن و شما مایل خواهید بود که خود را درگیر فعالیت های مختلف کنید، خواه شریک زندگی شما باشد یا فقط برای استفاده شخصی محفوظ بماند.

آشنایی بیشتر با دیلدو ها

دیلدو : حوله های کاغذی یا حوله های تمیز: از آنها برای خشک کردن اسباب بازی ها پس از تمیز کردن با هوا استفاده کنید. دستمال مرطوب اسباب‌بازی جنسی یا اسپری‌های تمیزکننده اختیاری: در بیشتر موارد با آب و صابون ساده خوب خواهید بود. چقدر طول می کشد تا تمیز شود؟ زمان تمیز کردن بسته به روشی که استفاده می کنید متفاوت است. وقتی سطح اسباب‌بازی‌ها را تمیز می‌کنید، انتظار داشته باشید که یک تا سه دقیقه برای هر اسباب‌بازی صرف کنید.

فرآیندی که قبلاً به صورت دستی انجام می‌دادند. علیرغم شهرت آن به عنوان یک اسباب بازی جنسی، منشاء ویبراتور عمیقاً در استفاده درمانی ریشه دارد و این ابزار همچنان فواید سلامتی زیادی دارد. تعداد  آلت مصنوعی محدودی از مطالعات علمی در مورد مزایای سلامتی ویبراتورها وجود دارد، اما شواهد اولیه نشان می‌دهد که ممکن است باعث بهبود جریان خون تناسلی، برانگیختگی جنسی، رضایت جنسی و پاسخ ارگاسم شود. آنها همچنین ممکن است منجر به بهبود قدرت عضلات لگن و تون عضلات تناسلی شوند.

تعداد بازدید از این مطلب: 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1402
نظرات

روغن بادام تلخ از انواع مختلف بادام درست می شود. برای حذف سمومی که به طور طبیعی در پوست بادام وجود دارد، تصفیه شده است.

فواید خرید روغن نارگیل کلی روغن بادام

روغن بادام حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ ممکن است به شما در حفظ سطح کلسترول سالم و بهبود حافظه کمک کند. ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان و بیماری قلبی کمک کند.

از آنجایی که روغن بادام شیرین ضد باکتری و سرشار از ویتامین A است، می توان از روغن بادام برای درمان آکنه استفاده کرد. غلظت ویتامین E موجود در آن همچنین می تواند به درمان آسیب های ناشی از نور خورشید، کاهش علائم پیری و محو شدن جای زخم ها کمک کند.

فواید روغن بادام شیرین برای پوست

روغن بادام قرن هاست که برای تسکین پوست و درمان زخم ها و بریدگی های جزئی استفاده می شود. از آن در شیوه های باستانی چینی و آیورودا برای درمان بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس استفاده شده است.

روغن بادام بیش از تسکین پوست خشک می تواند رنگ و رنگ پوست را بهبود بخشد. بسیار نرم کننده است، به این معنی که به تعادل جذب رطوبت و از دست دادن آب کمک می کند.

روغن بادام به سرعت جذب می شود و یک مرطوب کننده قوی است، بنابراین می توان از آن برای صورت یا بدن استفاده کرد.

فواید خرید روغن بادام شیرین بادام برای مو

پوست شما تنها چیزی نیست که می تواند از روغن بادام سود ببرد. روغن مغذی می تواند موهای شما را نرم و تقویت کند. این روغن سرشار از ویتامین B-7 یا بیوتین است.

بنابراین روغن بادام شیرین به حفظ سلامت و استحکام مو و ناخن کمک می کند. همچنین با داشتن SPF 5 طبیعی می تواند به محافظت از موهای شما در برابر آسیب های خورشید کمک کند.

می توانید از روغن بادام به عنوان درمان پوست سر استفاده کنید. خواص ضد باکتریایی و قارچ کش آن باعث می شود که در متعادل کردن مخمری که باعث شوره سر می شود موثر باشد. این روغن به راحتی در پوست فرو می‌رود، بنابراین روغن بادام به خوبی پوست سر را آبرسانی کرده و فولیکول‌های مو را تمیز می‌کند.

به تقویت سلامت استخوان ها، تحریک گردش خون، محافظت از سلامت چشم، پیشگیری از بیماری های مزمن و بهینه سازی سیستم ایمنی و سایر سیستم های محافظتی کمک می کند.

روغن خرید روغن ماکادمیا ماکادمیا چیست؟

شاید با آجیل ماکادمیا آشنا باشید که یکی از محبوب ترین انواع آجیل است که به دلیل طعم غنی و مواد مغذی بالایی که دارد.

با این حال، چیزی که حتی ارزشمندتر است، روغن ماکادمیا است که می‌توان از این آجیل برای چندین کاربرد استخراج کرد. رنگ آن شفاف تا کمی کهربایی است و طعم کمی آجیلی را حفظ می کند، زیرا آجیل ماکادمیا از نظر طعم بسیار قوی است.

محتوای خرید روغن هسته زردآلو اسید چرب

ترکیب اسیدهای چرب روغن ماکادمیا آن را به عنوان روغن گیاهی برای سرخ کردن یا پخت و پز بسیار ارزشمند می کند. تقریباً از ۶۰٪ اسید اولئیک و همچنین سطوح قابل توجهی از اسید پالمیتولئیک و مقادیر کمتری اسید لینولئیک تشکیل شده است.

اگرچه بسیاری از مردم چربی ها را در کل مضر می دانند، اما حقیقت این است که ما به چربی های تک غیراشباع خاصی نیاز داریم تا سطح کلسترول خود را متعادل کرده و اطمینان حاصل کنیم که بدنمان به خوبی کار می کند.

این روغن در بسیاری از نقاط جهان در دسترس است، اگرچه به اندازه سایر روغن های گیاهی جایگزین محبوب نیست.

یک بطری روغن ماکادامیا که با آجیل ماکادمیا روی یک میز چوبی احاطه شده است

روغن ماکادمیا در صورت استفاده موضعی می تواند باعث آرامش، صافی و درخشندگی موها شود.

فواید خرید روغن فندق آجیل ماکادمیا برای سلامتی

مزایای سلامتی روغن ماکادمیا شامل موارد زیر است:

روغن ماکادمیا دارای محتوای بالایی از اسیدهای چرب مفید است که آن را از بسیاری از روغن های دیگر بهتر می کند، حتی روغن زیتون مقدسی که بسیاری از مردم آن را ستایش می کنند!

تری گلیسیریدها اساساً چربی در خون هستند که می تواند برای قلب شما بسیار خطرناک باشد، زیرا می تواند شریان ها را مسدود کند و احتمال تصلب شرایین، حملات قلبی و سکته را افزایش دهد.

محتوای اسید اولئیک بالا در روغن ماکادامیا (حتی بیشتر از روغن زیتون) برای متعادل کردن مجدد سطح کلسترول و در واقع کاهش سطح تری گلیسیرید در خون مهم است.

پتانسیل آنتی اکسیدانی

تحقیقات نشان داده است که روغن ماکادمیا حاوی سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها از جمله توکوترینول ها است که می تواند تأثیر قدرتمندی بر سلامت کلی بدن داشته باشد.

محتوای آنتی اکسیدانی بالای روغن ماکادمیا آن را به یک مکمل قوی برای سیستم ایمنی بدن تبدیل می کند و می تواند به پاکسازی کل سیستم شما کمک کند.

روغن هسته زردآلو یک انتخاب عالی برای پوست های خشک است. در اینجا دلیل آن است. تصویر با حسن نیت: مگنا کریپلانی

Meghna Kriplani به روز شده در: ۲۹ دسامبر ۲۰۲۰، ۱۷:۱۴ بعد از ظهر IST75
به این مقاله گوش دهید.

زمانی بود که حتی فکر کردن به استفاده از هر نوع روغنی روی صورتم باعث می شد که از پا در بیایم! در آن زمان من یک دختر پوست چرب با آکنه کیستیک، منافذ باز، و سرسفید به عنوان شرور اصلی زندگی ام بودم.

روغن هسته زردآلو امروز – یک دهه بعد – احساس می کنم پوست من خشک تر از دسر صحرا است. (بیایید لحظه‌ای از آلودگی و پیری تشکر کنیم.) در نتیجه، روغن‌ها به یک عنصر اصلی در روتین مراقبت از پوست من تبدیل شده‌اند.

روتین صبحگاهی مراقبت از پوست من شامل یک ماساژ روغن خوب با مقداری روغن مورینگا است که قبلاً در مورد آن ابراز علاقه کرده بودم.

و من معمولاً از روغن نارگیل فوق بکر برای تمیز کردن پوستم در شب استفاده می کنم که بلافاصله با یک دوز پاک کننده بدون صابون دنبال می شود.

اما وقتی نوبت به مرطوب‌کننده می‌رسد، فرمولاسیون‌های غلیظ و خامه‌ای مورد علاقه من بودند – به خصوص در شب. تا اینکه روغن هسته زردآلو را کشف کردم.

زردآلو به سرعت جایگزین کرم شب من شد. در اینجا دلیل آن است
نکته ای که در مورد پوست من وجود دارد این است: علیرغم ظهور خشکی، پوست من همچنان به اندازه زمانی که نوجوان بودم مستعد ابتلا به آکنه است. در عین حال خطوط و چین و چروک‌ها روی صورتم خانه‌سازی کرده‌اند.

روغن هسته زردآلو وقتی زمستان امسال شروع شد و پوست شروع به خشک‌تر شدن از حد معمول کرد، خودم را در وضعیت عجیبی دیدم: به دنبال محصولی مؤثر بودم که: الف) پوستم را عمیقاً مرطوب کند. ب) به من در مبارزه با خطوط و چین و چروک کمک کنید. ج) برای پوست حساس من خشن نباشید. و د) من را وادار به شکستن نکند. این یک دستور بلند برای هر فرمولاسیونی است!

همانطور که در اعماق اینترنت جستجو می کردم و سعی می کردم چیزی پیدا کنم که بتواند به من کمک کند، به طور تصادفی به لیست طولانی از فواید زردآلو برخوردم و به سرعت یک بطری برای خودم سفارش دادم.

می بینید، روغن هسته زردآلو سبک است، به سرعت جذب پوست می شود، آبرسانی طولانی مدت به پوست خشک ارائه می دهد و به صاف شدن بافت پوست کمک می کند.

سلامت چشم

برخی از آنتی اکسیدان های موجود در روغن ماکادمیا با تقویت سلامت چشم، یعنی جلوگیری از دژنراسیون ماکولا و کند کردن پیشرفت آب مروارید.

به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید که چگونه فندق می تواند برای پوست شما مفید باشد و چگونه آن را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

برای پوست های حساس بی خطر است

در بیشتر موارد، روغن فندق برای افرادی که پوست حساسی دارند بی خطر است. اگرچه قابض است (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم)، با قابض های مبتنی بر الکل که اغلب در راهروهای مراقبت از پوست می بینید متفاوت است.

قابض های مبتنی بر الکل می توانند خشن باشند و می توانند پوست شما را خشک یا تحریک کنند. روغن فندق یک قابض طبیعی و بدون الکل است که معمولا باعث تحریک نمی شود.

آبرسان است

محتوای بالای ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن فندق می تواند به افزایش هیدراتاسیون در خارجی ترین لایه پوست کمک کند. ویتامین E با هیدراته نگه داشتن پوست، به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند و باعث می شود که پوست سفت و انعطاف پذیر به نظر برسد.

۵. به افزایش تولید کلاژن کمک می کند
کلاژن یک پروتئین ضروری است که استخوان ها، اندام ها و تاندون های شما را در کنار هم نگه می دارد. به پوست شما ساختار و خاصیت ارتجاعی می بخشد. پوست ما با افزایش سن کلاژن کمتری تولید می کند، اما ویتامین E می تواند کمک کند. با کاهش آنزیمی که کلاژن را از بین می برد، تولید کلاژن را امکان پذیر می کند.

به کاهش ظاهر اسکار کمک می کند

استفاده از محصولات سرشار از ویتامین E روی پوست ممکن است به کاهش ظاهر اسکار کمک کند، اما تحقیقات بی‌نتیجه است.

در یک مطالعه، کودکان دارای اسکار جراحی که سه بار در روز ویتامین E را روی پوست خود می‌مالیدند، کلوئید (بافت اسکار اضافی) روی زخم‌هایشان ایجاد نشد.

ویتامین E یک آنتی اکسیدان مهم برای مراقبت از پوست است زیرا به صاف شدن پوست کمک می کند و همچنین به لایه بیرونی پوست کمک می کند آب و رطوبت را حفظ کند.

روغن نارگیل از فشار دادن گوشت خشک شده نارگیل به نام کوپرا یا گوشت نارگیل تازه به دست می آید. برای تهیه آن می توانید از روش “خشک” یا “تر” استفاده کنید.

شیر و نارگیل را فشار می دهند و سپس روغن را خارج می کنند. در دمای سرد یا اتاق دارای بافت سفت است زیرا چربی های موجود در روغن که عمدتاً چربی های اشباع هستند از مولکول های کوچکتری تشکیل شده اند.

در دمای حدود ۷۸ درجه فارنهایت، مایع می شود. همچنین نقطه دود آن در حدود ۳۵۰ درجه است که آن را به گزینه ای عالی برای غذاهای سرخ شده، سس ها و غذاهای پخته تبدیل می کند.

این روغن همچنین به دلیل داشتن مولکول های چربی کوچکتر به راحتی جذب پوست می شود و آن را به یک مرطوب کننده عالی پوست و پوست سر تبدیل می کند.

شکی نیست که بسیاری از مردم در مورد اینکه آیا باید روغن نارگیل را به طور منظم مصرف کنند یا نه سردرگم هستند، به خصوص پس از گزارش انجمن قلب آمریکا (AHA) در سال ۲۰۱۷ در مورد چربی های اشباع شده که توصیه می کرد.

چربی های اشباع شده را از رژیم غذایی خود کاهش دهید. این بدان معنا نیست که مردم باید از مصرف هر یک از آن خودداری کنند.

فواید روغن نارگیل

بر اساس تحقیقات پزشکی و پایگاه داده مواد مغذی وزارت کشاورزی ایالات متحده، مزایای سلامتی روغن نارگیل شامل موارد زیر است.

هضم اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​(MCFAs) توسط کبد کتون هایی ایجاد می کند که به راحتی توسط مغز برای دریافت انرژی قابل دسترسی هستند. کتون ها بدون نیاز به انسولین برای تبدیل گلوکز به انرژی، انرژی را به مغز می رسانند.

تحقیقات نشان داده است که مغز در واقع انسولین خود را برای پردازش گلوکز و تقویت سلول های مغزی ایجاد می کند.

مطالعات همچنین نشان می دهد که با از دست دادن مغز یک بیمار آلزایمری توانایی تولید انسولین خود را از دست می دهد، کتون های روغن نارگیل می توانند منبع انرژی جایگزینی برای کمک به ترمیم عملکرد مغز ایجاد کنند.

کمک به پیشگیری از بیماری های قلبی و فشار خون بالا

روغن نارگیل سرشار از چربی های اشباع شده طبیعی است. چربی های اشباع شده نه تنها کلسترول سالم (معروف به کلسترول HDL) را در بدن شما افزایش می دهند، بلکه به تبدیل کلسترول بد LDL به کلسترول خوب نیز کمک می کنند.

یک کارآزمایی متقاطع تصادفی منتشر شده در نشان داد که مصرف روزانه دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل بکر در بزرگسالان جوان و سالم به طور قابل توجهی کلسترول HDL را افزایش می دهد.

با افزایش HDL در بدن، به سلامت قلب و کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند.

UTI و عفونت کلیه را درمان می کند و از کبد محافظت می کند

روغن نارگیل برای پاکسازی و بهبود علائم UTI و عفونت کلیه شناخته شده است. MCFAهای موجود در روغن به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی با اختلال در پوشش لیپیدی روی باکتری ها و از بین بردن آنها عمل می کنند.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که روغن نارگیل به طور مستقیم از کبد در برابر آسیب محافظت می کند.

التهاب و آرتریت را کاهش می دهد

در یک مطالعه حیوانی در هند، ثابت شد که سطوح بالای آنتی اکسیدان موجود در روغن نارگیل بکر، التهاب را کاهش می دهد و علائم آرتریت را به طور موثرتری نسبت به داروهای اصلی بهبود می بخشد.

در مطالعه اخیر دیگری، روغن نارگیل که فقط با حرارت متوسط ​​برداشت شده بود، سلول های التهابی را سرکوب می کند. هم به عنوان ضد درد و هم ضد التهاب عمل کرد.

بادام نیروگاه تغذیه ای است. آنها سرشار از چربی های سالم، فیبر، فیتوکمیکال ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

بادام در ابتدا در خاورمیانه کشت می شد. امروزه کالیفرنیا بزرگترین تولید کننده بادام در جهان است.

تولید بادام کالیفرنیا در ۲۰ سال گذشته دو برابر شده است. این به این دلیل است که افراد بیشتری از مزایای سلامتی آگاه می شوند. منبع معتبر انجمن قلب آمریکا مصرف بادام را برای چربی های مفید برای قلب توصیه می کند.

روغن بادام شیرین چیست؟

تقریبا نیمی از وزن بادام خشک را روغن تشکیل می دهد. بادام های رسیده را فشار می دهند تا روغن با حداقل حرارت استخراج شود.

این روغن بادام تصفیه نشده از مواد مغذی و طعم روغن محافظت می کند. برای ایجاد روغن بادام شیرین تصفیه شده از حرارت بالا و گاهی اوقات مواد شیمیایی استفاده می شود.

در حالی که روغن بادام تصفیه شده مقاوم تر به گرما است، ممکن است فاقد ارزش غذایی انواع تصفیه نشده باشد. روغن بادام که به آن روغن بادام شیرین نیز می گویند با روغن بادام شیرین تلخ یکی نیست.

تعداد بازدید از این مطلب: 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : جمعه 11 فروردين 1402
نظرات

گرافت های شکاف حاوی ۴ تا ۱۰ تار مو در هر گرافت هستند. میکروگرافت ها بسته به پوشش مورد نیاز شامل ۱ تا ۲ تار مو در هر گرافت هستند.

چه کسانی ممکن است از کاشت مو سود ببرند؟

کاشت مو می تواند ظاهر و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد. کاندیداهای خوب برای کاشت مو عبارتند از:

مردان با الگوی طاسی مردانه

هر کسی که در اثر سوختگی یا آسیب پوست سر مقداری مو از دست داده است
جایگزینی مو گزینه خوبی برای موارد زیر نیست:

زنان با الگوی گسترده ریزش مو در سرتاسر پوست سر

افرادی که به اندازه کافی سایت های موی «اهداکننده» ندارند تا بتوانند موها را برای کاشت از آن جدا کنند

افرادی که پس از جراحت یا جراحی اسکارهای کلوئیدی (اسکارهای ضخیم و فیبری) ایجاد می کنند

افرادی که ریزش موی آنها به دلیل داروهایی مانند شیمی درمانی است

چه کسی کاندید پیوند است؟

تمایل و انگیزه شما برای داشتن خط موی جذاب تر و همچنین افزایش تراکم مو، کلید موفقیت در درمان ریزش مو است.

کاشت مو : در مشاوره اولیه، جراح شما به شما توصیه می کند که آیا عواملی کاشتت وجود دارد که می تواند توانایی شما را در بهره مندی از تکنیک های جایگزینی مو محدود کند.

به طور کلی، سن یا جنسیت عامل محدود کننده ای برای تکنیک های ترمیم مو نیست. بیماران ۷۰ ساله و بالاتر روش های موفقیت آمیزی داشته اند. افراد ۳۰ ساله ای که طاسی الگوی مردانه یا زنانه را تجربه می کنند نیز می توانند با موفقیت درمان شوند.

کاشت مو : حتی بیماران جوانتر ممکن است کاندید شوند، اما باید به صورت محافظه کارانه مدیریت شوند. زنانی که الگوهای خاصی از ریزش مو دارند نیز ممکن است به عنوان نامزد واجد شرایط باشند.

کاشت مو شامل برداشتن گرافت های پانچ کوچک از پوست سر حامل مو یا یک قطعه بزرگتر از این پوست سر از ناحیه اهداکننده و برش دادن آن به قطعات کوچکتر برای استفاده به عنوان پیوند است.

این گرافت ها سپس به یک ناحیه طاس یا نازک شده از پوست سر منتقل می شوند. هزینه کاشت مو گرافت های ایجاد شده در این روش در اندازه و شکل متفاوت است. گرافت پانچ گرد معمولاً شامل ۱۰-۱۵ تار مو است.

مینی گرافت بسیار کوچکتر شامل دو تا چهار تار مو است. و مراحل کاشت مو روش SIT میکرو گرافت یک تا دو تار مو. گرافت های شکافی که در شکاف های ایجاد شده در پوست سر قرار می گیرند، هر کدام شامل حدود ۴ تا ۱۰ تار مو هستند. گرافت های نواری بلند و نازک هستند و حاوی ۳۰-۴۰ تار مو هستند.

پزشک شما در برداشتن و قرار دادن گرافت‌ها دقت زیادی به خرج می‌دهد مراحل کاشت مو روش SIT تا مطمئن شود که موهای کاشته‌شده در جهت طبیعی رشد می‌کنند و رشد مو در محل اهداکننده تأثیر منفی نمی‌گذارد.

جایی که ریشه های مو رشد می کنند و موهای جدید را به طور دائمی تشکیل می دهند.

کاشت مو برای چه کسانی یک گزینه است؟

کاشت مو را می توان برای اشکال خاصی از ریزش مو انجام داد. در همه موارد، موی اهداکننده باید به اندازه کافی موجود باشد. برای مردان و زنان مبتلا به ریزش موی مادرزادی (ریزش موی آندروژنتیک)، می توان این روند را با دارو در مراحل اولیه متوقف کرد.

کاشت مو برای مراحل پیشرفته ریزش مو که در حال حاضر مناطق زیادی از طاسی وجود دارد، مناسب است. در مردان، این معمولاً در جلوی سر و در ناحیه جدایی است. در زنان، ریزش مو بیشتر در هنگام جدا شدن مشهود است.

کاشت مو را می توان در موارد بی مویی ارثی و ریزش مو از طریق اسکار مانند پس از تصادف یا سوختگی نیز مد نظر قرار داد. موهای جدید را می توان نه تنها روی سر پیوند زد. کاشت ابرو و کاشت ریش نیز امکان پذیر است.

کاشت مو چقدر توصیه می شود؟

کاشت مو یک روش پذیرفته شده و موثر برای درمان ریزش مو است. اگر ریزش مو پیشرفته باشد و در صورت وجود موهای اهداکننده کافی در حال حاضر مناطق طاس زیادی وجود داشته باشد، مفید است.

با این حال، بیمار باید توجه داشته باشد که موها مانند قبل از ریزش مو با کاشت مو پرپشت و پر به نظر نمی رسند. نتیجه به وسعت نواحی طاس و نسبت بین ناحیه اهدا کننده و ناحیه طاس بستگی دارد.

اگر لکه های گسترده طاس باشند، نتیجه ممکن است تکه تکه به نظر برسد و ممکن است جراحی دوم ضروری باشد.

حذف نوار (FUI، FUT، نوار)

برای برداشتن نوار، جراح ناحیه برداشته شده در پشت سر را برای مدت کوتاهی می تراشد. او یک نوار پوستی به عرض ۱-۱.۵ سانتی متر و طول ۱۰-۳۵ سانتی متر با ریشه مو را برش می دهد. زخم حاصل بخیه می شود.

گروه‌های منفرد ریشه مو با دقت از نوار پوست زیر ذره بین یا میکروسکوپ تهیه می‌شوند. به این ترتیب می توان ۶۰ تا ۱۲۰ گروه ریشه مو (واحد فولیکولی) را در هر سانتی متر مربع پوست به دست آورد.

یک گروه ریشه مو از ۱ تا ۴ تار مو تشکیل شده است. جراح از طریق برش های کوچک یا با کمک لیزر، سوراخ های کوچکی در پوست ناحیه گیرنده ایجاد می کند. جراح برش‌های کوچک را به طور منظم و در فواصل معین در سراسر منطقه، جایی که ریشه‌های مو برداشته شده قبلی وارد می‌کند، توزیع می‌کند.

کاشت مو به روش FUE چیست؟

در حذف تک گروهی مو، ناحیه بزرگ‌تری معمولاً در پشت سر تراشیده می‌شود، جایی که جراح گروه‌های تک مو را با سوزن‌های توخالی یا مته‌های توخالی برمی‌دارد. پس از برداشتن، گروه های مو با دقت از پوست اهداکننده جدا می شوند.

مراحل بعدی مشابه روش برداشتن نوار است. در هر سانتی متر مربع پوست با این روش تنها ۱۲ تا ۱۵ گروه ریشه مو (واحد فولیکولی) بدست می آید. با این حال، جای زخم عظیم تری وجود ندارد.

نقاط برداشتن نقطه ای شکل به خودی خود بسته می شوند. دلمه کوچک تشکیل می شود و پس از چند روز می افتد. جای زخم های خفیف بعداً به سختی قابل مشاهده است.با استفاده از این روش می توان یک روز تعداد کمتری از گروه های مو، تقریباً ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ مو را کشید.

در حین کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

پس از تمیز کردن کامل پوست سر، جراح از یک سوزن کوچک برای بی حس کردن ناحیه ای از سر با بی حسی موضعی استفاده می کند.

دو تکنیک اصلی برای به دست آوردن فولیکول برای پیوند استفاده می شود: FUT و FUE.

در پیوند واحد فولیکولی (FUT):

جراح از چاقوی جراحی برای بریدن نواری از پوست سر از پشت سر استفاده می کند. برش معمولاً چندین اینچ طول دارد.

سپس با بخیه بسته می شود.

سپس جراح قسمت برداشته شده از پوست سر را با استفاده از یک لنز ذره بین و چاقوی جراحی تیز به بخش های کوچک جدا می کند. در صورت کاشت، این بخش ها به رشد موی طبیعی کمک می کند.

در استخراج واحد فولیکولی (FUE)، فولیکول‌های مو مستقیماً از پشت سر از طریق صدها تا هزاران برش پانچ کوچک بریده می‌شوند.

جراح سوراخ های ریزی را با تیغ یا سوزن در ناحیه ای از پوست سر شما که کاشت مو را دریافت می کند ایجاد می کند. آنها به آرامی موها را در این سوراخ ها قرار می دهند.

در طول یک جلسه درمانی، جراح ممکن است صدها یا حتی هزاران مو را پیوند بزند. پس از آن، گرافت، گاز یا بانداژ برای چند روز پوست سر شما را می پوشاند.

یک جلسه کاشت مو می تواند ۴ ساعت یا بیشتر طول بکشد. بخیه های شما حدود ۱۰ روز پس از جراحی برداشته می شود.

کاشت مو : همه افراد به طور روزانه به میزان تقریباً ۵۰ تا ۱۵۰ تار مو در روز از دست می دهند. معمولاً موها دوباره رشد خواهند کرد.

با این حال، اگر فولیکول مو نازک شود، این رشد مجدد رخ نمی دهد. همه مردان در طول زندگی خود درجاتی از ریزش تدریجی مو را در نتیجه پیری طبیعی و تغییر در هورمون مردانه آندروژن تجربه می کنند. زنان نیز ممکن است ریزش مو را تجربه کنند.

کاشت مو : آیا طاسی الگوی مردانه یا زنانه (آلوپسی آندروژنتیک) ناشی از هر کاری است که من انجام می دهم؟ سطح استرس بالا یا نوع شامپویی که استفاده می کنم چطور؟

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد طاسی الگوی مردانه یا زنانه مربوط به سفت شدن ماهیچه های سر، استرس ذهنی، دفعات شستشو، نوع شامپو یا شرایط پوستی باشد.

کاشت مو : با این حال، برخی از شرایط پزشکی می توانند باعث ریزش مو شوند. تیم پن به شما در مورد نوع ریزش مو که تجربه می کنید توصیه می کند.

آیا من کاندید خوبی برای جراحی کاشت مو هستم؟

کاندیدای ایده آل برای جراحی ترمیم مو دارای موهای سالم در طرفین و پشت سر است. این مکان ها به عنوان مناطق اهدا کننده برای پیوند استفاده می شود.

کاشت مو : مردان و زنان با طاسی مشخص، موهای نازک و کسانی که دارای ریزش موی محدود به دلیل آسیب‌های پوست سر یا عمل‌های زیبایی مکرر هستند.

عموماً کاندیدهای خوبی برای جراحی ترمیم مو هستند. تیم پن در طول مشاوره اولیه به شما در مورد گزینه های درمانی توصیه می کند.

آیا می توانم با موهای جدیدم شنا کنم و از فعالیت های بدنی دیگر لذت ببرم؟

شما می توانید در طی پنج تا هفت روز پس از درمان در هر یک از فعالیت هایی که از آن لذت می برید شرکت کنید.

کاشت مو : موهای کاشته شده شما دائمی است و ممکن است شسته، بریده و رنگ شود.

آیا موهای کاشته شده من در نهایت می ریزد؟

زمانی که از پشت و کناره‌های سر خود به قسمت‌های طاسی خود پیوند زده می‌شوید، موها تا آخر عمر رشد می‌کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : جمعه 11 فروردين 1402
نظرات

شلاق شما همچنین می خواهید به ویژگی های ایمنی وکیوم نگاه کنید. به عنوان مثال، یک محدود کننده خلاء مفید است زیرا از قوی شدن بیش از حد فشار وکیوم آلت تناسلی و ایجاد آسیب جلوگیری می کند. همچنین، بررسی کنید که چه ضمانتی همراه دستگاه است و آیا کتابچه راهنمای آسان قابل درک دارد یا خیر.

به عنوان یک روغن غیراشباع چندگانه، با فواید مشابه روغن زیتون، برای سلامت قلب در نظر گرفته می شود.

مراقبت از پوست

طرفداران ادعا می کنند که روغن آرگان می تواند طیف وسیعی از بیماری های پوستی، از جمله آکنه، اگزما، پسوریازیس، سوختگی ها روغن خراطین و عفونت های پوستی را درمان کند.

شلاق غلظت بالای آنتی اکسیدان ها در روغن آرگان - از جمله اسید اولئیک و اسید لینولئیک - باعث شده روغن آرگان برخی ادعا کنند که می تواند با خنثی کردن رادیکال های آزاد که به سلول ها آسیب می رسانند، با پیری مبارزه کند.

متخصصان پوست همچنین می گویند که اسیدهای چرب امگا 3 موجود در روغن آرگان ممکن است تولید کلاژن را افزایش داده و پوست شما را حجیم کند و خطوط و چین و چروک را کاهش دهد.

روغن آرگان علاوه بر استفاده در کرم‌های پوست، لوسیون‌ها، سرم‌ها، ماسک‌های صورت و پمادها، اغلب در روغن آرگان شامپوها و نرم‌کننده‌ها یا به عنوان روغن ماساژ استفاده می‌شود.

شلاق طبق مطالعه ای در سال 2015 در مداخلات بالینی در پیری، استفاده موضعی از روغن آرگان در زنان یائسه منجر به افزایش قابل توجه خاصیت ارتجاعی پوست پس از 60 روز شد.

این تاثیر با مصرف خوراکی روغن آرگان در نیمی از زنان شرکت کننده بیشتر شد. در حالی که امیدوارکننده بود، توجه داشته باشید که نتیجه گیری به دلیل عدم وجود گروه کنترل دارونما محدود شد.

آیا روغن کرچک می تواند به رشد مو کمک کند؟

برخی از طرفداران بر این باورند که مصرف روغن آرگان می تواند به درمان یا پیشگیری از برخی بیماری ها از جمله استئوآرتریت، فشار خون بالا، دیابت، صرع و تصلب شرایین کمک کند. تا به امروز، مطالعات علمی روغن آرگان کمی برای حمایت از این ادعاها وجود دارد.

شلاق مطالعه‌ای در سال 2013 در مجله پزشکی مکمل و یکپارچه به این نتیجه رسید که موش‌های دیابتی که روغن آرگان دریافت کردند، نسبت به موش‌های درمان‌نشده مبتلا به این بیماری، کاهش بسیار بیشتری در قند خون داشتند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این روغن فشار خون روغن آرگان را تثبیت می‌کند – چیزی که در موش‌هایی که درمان دریافت نکرده‌اند، اتفاق نیفتاد.

مطالعه مشابهی در تغذیه، متابولیسم و ​​بیماری‌های قلبی عروقی گزارش داد که روغن آرگان اثرات چاقی را در موش‌هایی که از رژیم غذایی پرچرب تغذیه می‌کردند، کاهش داد.

روغن خراطین : بنابراین، اکنون با کنار گذاشتن شک و تردیدهای خود، می دانید که اندازه آلت تناسلی شما چیزی نیست که از آن روغن آرگان ترسید زیرا اکثر مردان اندازه کوچک را نشانه نارسایی جنسی می دانند.

شلاق اما اگر کنجکاو هستید وکیوم و می خواهید در مورد بدن خود بیشتر بدانید، شرمنده نیست.

روغن خراطین اندازه نرمال آلت تناسلی چیست؟

روغن خراطین : قبل از اینکه در مورد بهترین روغن برای رشد آلت تناسلی صحبت کنیم، اجازه دهید در مورد اندازه های طبیعی آلت تناسلی بدانیم.

متوسط ​​طول و دور آلت تناسلی در حالت شلی 3.6 اینچ است. در مورد نعوظ، آلت تناسلی می تواند 5.16 اینچ بزرگ وکیوم و 4.5 اینچ دور باشد.

روغن خراطین : اگر هنوز فکر می کنید که آلت تناسلی شما خیلی کوچک است و به دنبال سوالاتی مانند این هستید که کدام روغن برای رشد آلت تناسلی بهترین است، به دلیل تصور منفی از بدن شماست. و مطمئناً شما در این مورد تنها نیستید.

شلاق این مسائل تصویر منفی دائمی از بدن بسیار رایج هستند. دکتر حافظ ام امتیاز افضل، روانپزشک مشهور از مرکز بهداشت MD لاهور، گفت: این مشکلات می توانند بر عزت نفس تأثیر بگذارند و می توانند شما را با اضطراب و افسردگی مبارزه کنند.

روغن خراطین و افسانه های رایج اندازه آلت تناسلی

روغن خراطین : با وجود این، ما اغلب می بینیم که مردم با روش هایی که می توانند اندازه های بهتری به آنها بدهند، دست و پنجه نرم می کنند.

دلیل آن همه باورهای غلط رایجی است روغن آرگان که شنیده یا باور کرده ایم. بیایید پاسخی برای اینها پیدا کنیم!

روغن خراطین : روغن های بزرگ کننده آلت تناسلی وجود دارد که موثر است. شاید این را باور کرده باشید، روغن ها و کرم های بزرگ کننده ای وجود دارند که اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهند.

شلاق مهم نیست که درباره چه تعداد روغن می شنوید و این فروشندگان هیچ ادعایی نمی کنند، به خاطر داشته باشید که چنین ماده جادویی وجود ندارد که بتواند آلت تناسلی شما را بزرگتر و بزرگتر کند.

روغن خراطین : یک متخصص جنسی مشهور از بیمارستان منصوره لاهور گفت: استفاده از این محصولات می تواند عوارض وکیوم جانبی قابل توجهی داشته باشد و می تواند منجر به عوارض بالقوه سلامتی شود.

بنابراین، دفعه بعد که کسی به شما می‌گوید روغن آرگان برای رشد آلت تناسلی، روغن مخملی یا روغن نارگیل بکارید، بهتر است باور نکنید.

شلاق استوک متفاوت است، به این دلیل که دو قسمت است. دسته بسیار شبیه به یک محصول سواری است و بند بافته شده که تا انتهای آن لولا شده است، باریکتر است.

این یک طرح استرالیایی است و تمام شلاق های استرالیایی از این نوع هستند. این دقیق ترین از همه آنها، و بسیار سریع در عمل است.

تسلط بر آن سخت تر است و به دلیل دسته، فضای وکیوم بیشتری برای پرتاب نیاز دارد. بنابراین احتمالاً از شلاق گاو نر یا مار استفاده خواهید کرد.

شلاق بلند

من فقط قسمت های اصلی شلاق را از بالا به پایین یادداشت می کنم.

دکمه، یا لب به لب، دستگیره ای در بالا است که ممکن است یک دسته حلقه نیز وجود داشته باشد. دستگیره دسته بعدی است و اغلب به صورت متفاوت بافته می شود.

این به گردن روغن آرگان منتهی می شود، جایی که قسمت شلاق شروع می شود و جایی که شلاق نر در ابتدا انعطاف پذیر است. بدن یا تانگ قسمت اصلی است که به انتهای آن نقطه می گویند.

این جایی است که بافتن به پایان می رسد وکیوم و مژه یا ریزش که از پوست خام یا نوار لاتیگو ساخته شده است، متصل می شود. کراکر رشته ای است که در انتهای آن به راحتی قابل تعویض است.

عملکرد شلاق شما به دلیل فقدان ترقه تغییر می کند، بنابراین همیشه مناسب باشد. این همه فرسودگی را می گیرد و با چند سنت در هر زمان سرمایه گذاری خوبی است.

بدون آن، سقوط فرسوده می شود و جایگزینی سقوط هزینه دارد و فقط برای متخصص یا حرفه ای است. در صورت نیاز برای کراکرها با فروشگاه یا سازنده تماس بگیرید.

ویکتور یک تولید کننده شلاق بسیار روغن آرگان معتبر است و اگر قصد خرید شلاق دارید، تعدادی از بهترین های موجود در بازار را در فروشگاه اینترنتی او خواهید یافت.

اگر مجبور به خرید شلاق هستید، احتمالاً شلاقی با قیمت متوسط ​​خوب خواهد بود، اما از خرید اقلام «توریستی» واقعاً ارزان که هدر دادن پول هستند، اجتناب کنید. اگر در نزدیکی فروشگاه لوازم غربی وجود دارد، آن را وکیوم امتحان کنید.

یا از کاتالوگ آنها سفارش دهید. یا از سازنده ای با کیفیت کار شناخته شده سفارش دهید. آماده باشید که برای کار با درجه بالا بهای خوبی بپردازید. تازیانه های خوب در ده دقیقه ساخته نمی شوند. (در اینجا من به عنوان یک تازیانه ساز اعلام علاقه می کنم).

هنگامی که آلت تناسلی خود را نعوظ کرد، حلقه انقباض آلت تناسلی را به سمت پایین بکشید تا زمانی که در پایه قرار روغن خراطین گیرد. این کار با حفظ خون در بافت آلت تناسلی به حفظ نعوظ شما کمک می کند.

چه کسی می تواند از وکیوم خلاء برای ED استفاده کند؟

اختلال نعوظ می تواند در هر سنی رخ دهد، اگرچه در مردان بالای 40 سال شایع تر است و تقریباً 50 درصد از مردان 40 تا 70 ساله را تحت تأثیر قرار می دهد. اکثر مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند.

شلاق در صورت تمایل می توانند از وکیوم آلت تناسلی استفاده کنند، از جمله کسانی که دیابت دارند، کسانی که آسیب نخاعی روغن خراطین دارند و مردانی که جراحی برداشتن پروستات انجام داده اند.

با این حال، برخی شرایط وجود دارد که در آنها توصیه نمی شود زیرا می توانند شرایط موجود را بدتر کنند مانند پریاپیسم، بیماری پیرونی و تنگی مجرای ادرار.

شلاق اگر علاقه مند به استفاده از وکیوم آلت تناسلی برای درمان ED هستید، ابتدا با یک متخصص پزشکی صحبت کنید تا مطمئن شوید که این یک گزینه درمانی مناسب برای شما است.

مزایای وکیوم برای اختلال نعوظ چیست؟

پمپ های وکیوم می تواند یک گزینه درمانی موثر برای بسیاری از مردانی باشد که دارای اختلال نعوظ هستند. افسانه های زیادی در مورد اختلال نعوظ و استفاده از پمپ آلت تناسلی وجود دارد.

اما آنها می توانند به شما کمک کنند روغن خراطین نعوظ را تا 30 دقیقه حفظ کنید. در اینجا برخی روغن آرگان از مزایای وکیوم آلت تناسلی وجود دارد:

بهترین دستگاه وکیوم برای اختلال نعوظ چیست؟

وکیوم های آلت تناسلی همیشه در NHS در دسترس نیستند، اما می توان آنها را بدون نسخه، آنلاین و از فروشگاه های تخصصی خریداری کرد. بسیاری از مکان ها بسته بندی و / یا تحویل محتاطانه را قیمت وکیوم سایز زنانه ارائه می دهند

شلاق انواع مختلفی از وکیوم های آلت تناسلی وجود دارد، بنابراین ایده خوبی است که کشف کنید که کدامیک بیشتر برای نیازهای شما مناسب است. به عنوان مثال، برخی از آنها از آب استفاده می کنند قیمت آرگان آموس وان در حالی که برخی روغن خراطین دیگر فقط از هوا استفاده می کنند و برخی از آنها روغن آرگان با باتری کار می کنند.

در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند وکیوم را به صورت دستی کار کنید. همچنین ممکن است بخواهید با شریک زندگی خود در مورد ED خود صحبت کنید و در مورد چگونگی ادغام موثر استفاده از پمپ آلت تناسلی در زندگی جنسی خود بحث کنید.

با استفاده از وزن می توانید آلت تناسلی خود را بلندتر کنید

روغن خراطین : پس از استفاده از روغن ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی، اکنون این باور در مورد استفاده از وزنه برای بزرگ کردن وکیوم آلت تناسلی وجود دارد. بسیاری از مردم بر این باورند که آویزان کردن وزنه از آلت تناسلی باعث افزایش سایز قیمت شلاق وسایل بی دی اس ام آن می شود.

شلاق برای روغن آرگان ترکیدن حباب، آویزان کردن وزن کمکی به شما نخواهد کرد. انجام آن برای ساعات طولانی کمکی به شما نمی کند اما می تواند خطر آسیب دیدگی شما را افزایش دهد.

روغن خراطین : علاوه بر این، هیچ مدرک علمی ثابت شده ای برای اثبات اثر بخشی قیمت خراطین و روغن زالو وزن بر روی نعوظ آلت تناسلی وجود ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1402
نظرات

اینها همه سوالات بسیار عادی در دنیای پلاگ مقعدی هستند. ما اینجا هستیم تا به آنها پاسخ دهیم و به شما در سفر با پلاگین کمک کنیم.

بات پلاگ در ابتدا می خواهید از کوچک شروع کنید تا خودتان را در آن راحت کنید. برخی از شرکت‌ها مجموعه‌هایی از دوشاخه‌های با اندازه‌های مختلف را می‌فروشند که به شما امکان می‌دهد تا راه خود را ارتقا دهید.

نحوه استفاده از اسپنک چیست ؟

نه اینکه مجبور باشید، بلکه می توانید تا آخر عمر لذت بخش باسن خود در کوچکترین اندازه بمانید.

هنگام انتخاب دوست جدید خود، البته باید به سراغ مواد ایمن برای بدن مانند سرامیک، شیشه، فلز یا سیلیکون بروید.

جریان خون را تحریک می‌کند و حساسیت را افزایش می‌دهد،» اگرچه می‌توانید شلاق خود را در امتداد بدن شریک زندگی‌تان دنبال کنید و اگر تازه شروع کرده‌اید، انتظار ایجاد کنید. .

مانند دست و پا زدن، سکس ابزارهای عالی برای قرار گرفتن در نقش غالب است. اورن می‌افزاید: «به‌علاوه، می‌توانید از آن‌ها برای تحریک حرکات شریکتان در هنگام صدور فرمان استفاده کنید یا در صورت بدرفتاری او را تنبیه شلاق کنید».

اما می‌توانند برای کسانی که مهارت و تجربه بازی ضربه‌ای را دارند هیجان و هیجان بیافزایند – و برای مبتدیان، اسباب‌بازی‌های جنسی همه‌کاره دیگری وجود دارند که مشابه آن را دارند. اثری برای تحقق یک پیچ خوردگی یا فتیش.

بی دی اس ام BDSM Wismeijer و همکارانش درخواستی را در انجمن از افراد حاضر در “صحنه” BDSM ارائه کردند تا انواع پرسشنامه های روانشناختی را بصورت آنلاین انجام خرید اسپنک دهند.

اسپنک BDSM شلاق ها وسایل تک دمی هستند که در هوا تابیده می شوند. ایندیانا جونز و زن گربه ای هر دو به حمل شلاق معروف هستند. اگرچه، احتمالاً فقط یکی از آن شخصیت ها از آنها در اتاق خواب استفاده می کند. شلاق ها اغلب از چرم یا جایگزین های چرم ساخته می شوند.

کاربردهای متفاوت شلاق و انواع آن

از طرف دیگر، برخی از افراد خوش شانس می توانند از ضربات شهوانی به تنهایی خلاص شوند، و خم شدن روی پاهای شریک زندگی یا یک تکه مبلمان، دسترسی کافی به کلیتوریس و بیدمشک شما را فراهم می کند، بنابراین او می تواند شما را به روش های مختلف تحریک کند!

اسپنک BDSM حتی ممکن است شریک زندگی شما بخواهد این تکنیک های انگشت گذاری را یاد بگیرد تا لذت بیشتری به شما خرید بات پلاگ بدهد.

اکنون که می دانید چرا مردم در اتاق خواب کتک خوردن را دوست دارند، برای یادگیری نحوه انجام این کار به ادامه مطلب مراجعه خرید شلاق کنید.

اسپنک BDSM اگر می‌خواهید به مردتان ارگاسم‌هایی با خم شدن، پیچ‌شدن انگشتان پا، فریاد زدن بدهید که او را از نظر جنسی به شما معتاد کند، آن‌ها را در خبرنامه خصوصی و محتاطانه من پیدا خواهید کرد. شما همچنین ۵ خطرناک را یاد خواهید گرفت.

البته، کلمه “Spanking” با استفاده از دست شما به ذهن متبادر می شود. هیچ چیز کاملاً شبیه استندبای قدیمی نیست، که همیشه آماده است و به لطف تماس پوست به پوست، احساس صمیمی‌تری دارد.

بات پلاگ های مقعدی چیست؟

هر چیزی که از رکتوم شما بالا می رود به طور بالقوه می تواند در آنجا گم شود – که یک اورژانس پزشکی است. بنابراین شما نمی خواهید فقط چیزهای قدیمی را آنجا بچسبانید. چرا تو میخواهی؟!

با این حال، شمع های لب به لب به طرز هوشمندانه ای با کفی های شعله ور یا مکانیسم های دیگری خرید بات پلاگ طراحی شده اند که مانع از ورود بیش از حد آنها می شود.

چرا مردم از دوشاخه های باسن استفاده می کنند؟

اینها یک حدس آسان است. برای بسیاری از مردم، شمع های لب به لب احساس شگفت انگیزی دارند! این برای افرادی که واژن و آلت تناسلی دارند صدق می کند. صرف نظر از آناتومی باروری شما، لذت مقعدی برای همه قابل لذت بردن است.

برای مردان و افرادی که آلت تناسلی دارند، پلاگ های مقعدی به تحریک پروستات کمک می کنند. یک غده کوچک قیمت بات پلاگ بین مثانه و آلت تناسلی که وقتی تحریک می شود می تواند لذتی بی اندازه را به ارمغان بیاورد.

استفاده از پلاگ های مقعدی می تواند واژن را باریک کند، که ممکن است به معنای تحریک شدید برای هر دو طرف باشد.

بات پلاگ در حالی که رسیدن به ارگاسم مقعدی به تنهایی امکان پذیر است، اما دنیای ارگاسم های ترکیبی شدید نیز وجود دارد که با تحریک بیش از یک منطقه اروژنی به طور همزمان اتفاق می افتد.

اسپنک BDSM مطمئناً می خواهید ضربات دستی را به لیست سطل جنسی خود اضافه کنید! با این حال، این تنها ابزاری است که می توانید برای بازی تاثیر انتخاب کنید.

پاروها معمولاً از چرم ساخته می‌شوند و در اندازه‌های مختلف هستند و برخی از آن‌ها با خز، سیلیکون، پارچه‌های مخملی و سایر مواد روکش شده‌اند. هرچه پارو پهن‌تر باشد، ضربه پراکنده‌تر است که مقابله با آن را آسان‌تر می‌کند.

اسپنک BDSM گاهی اوقات پاروها دارای تصاویر یا کلماتی هستند که روی آن ها نقش می بندد تا طرحی جذاب در پشت شما به جا بگذارد.

گرایش ها و تحقیقات صورت گرفته بی دی اس ام

Slapper ها پاروهایی با دو لایه هستند. لایه اول با پوست شما تماس پیدا می کند، سپس لایه دوم برای تاثیر مضاعف برخورد می کند! آنها برای هدایای سکسی بزرگ.

اسپنک BDSM محصولات زراعی ابزارهای بلند و نازکی هستند که پس از سواری محصولات تولید می شوند. یک محصول در یک منطقه کوچک و خاص، گاهی اوقات به شکل خاصی مانند قلب یا ستاره فرود می‌آید و باعث ایجاد احساسات حادتری می‌شود.

عصا وسایل بلندی هستند که از مواد مختلف ساخته شده اند. اکریلیک، چوب، رزین، فلز و فیبر کربن را خواهید یافت. حتی می توانید عصایی را پیدا کنید که با LED روشن می شوند. عصای باریک بسیار خسیس تر هستند و ممکن است متوجه شوید که فقط چند تاب کافی است.

صحبت کردن در مورد این چیزها به اعتماد زیادی نیاز دارد، چه رسد به اینکه راه هایی برای عملی کردن آنها و سپس حرکت به سمت نقش آفرینی واقعی پیدا کنیم. داشتن رابطه جنسی با هر کسی نیاز به اعتماد زیادی دارد.

که خود در مورد اینکه آیا تمایلات جنسی به این افراد تعلق دارند یا خیر. فهرست اختلالات روانی همانطور که نوشته شده است، DSM-5 BDSM را یک اختلال نمی‌داند مگر اینکه باعث آسیب به پزشک یا دیگران شود. [موارد داغ؟ ۱۰ رفع غیرمعمول جنسی]

بی دی اس ام BDSM با این وجود، برخی از روانپزشکان گنجاندن BDSM و سایر موارد در این کتابچه راهنما را انگ می دانند، به ویژه به این دلیل که مطالعات نتوانسته اند شواهدی را نشان دهند که لذت بردن از رابطه جنسی با یک طرف درد با مشکلات روانی مرتبط است.

مطالعه جدید که در ۱۶ می در مجله پزشکی جنسی منتشر شد، نشان می‌دهد که در واقع، تمرین‌کنندگان BDSM ممکن است از نظر روان‌شناختی بهتر از عموم مردم باشند.

بی دی اس ام BDSM - شلاق - اسپنک و بات پلاگ ها آندریاس ویسمایر، محقق این مطالعه، روانشناس دانشگاه بازرگانی Nyenrode در هلند که این تحقیق را در دانشگاه تیلبورگ انجام داد، گفت: تمرین‌کنندگان BDSM “یا با جمعیت عمومی تفاوتی نداشتند و اگر تفاوت داشتند، همیشه در جهت مطلوب‌تر متفاوت بودند.”

هنوز متقاعد شده اید؟

نکته اینجاست، از میان همه اسباب بازی های جنسی موجود، گیره های باسن فوق العاده زیبا هستند و پتانسیل نشان دادن شخصیت شما را دارند.

بات پلاگ برخی از آنها دارای جواهرات تمیزی در انتها، دم، منگوله ها، کارتون ها و انواع نمایش های رنگارنگ زیبا هستند تا به تقویت بازی اسباب بازی جنسی شما کمک کنند.

صرف نظر از زیبایی استایل شما، یک پلاگین مقعدی برای شما وجود دارد.

شلاق‌ها بیش از یک دم دارند و می‌توانند از مواد نرمی مانند جیر یا خز ساخته شوند که برای صحنه‌های بازی سبک‌تر به خوبی کار می‌کنند.

لیدی ایفوریا توضیح می‌دهد: «شلاق‌های جدید معمولاً با دقت کمتری ساخته می‌شوند و برای نمایش بیشتر به جای تأثیرگذاری در نظر گرفته شده‌اند». از سوی دیگر، شلاق‌های کاربردی قوی‌تر هستند و نباید توسط افراد بی‌تجربه استفاده شوند.

برای مبتدیان، شاید بهتر باشد به جای شلاق، از اسباب بازی های ضربه ای ملایم تر، مانند شلاق زدن استفاده کنند. لیدی ایفوریا می‌گوید: «می‌توانید خودتان را آموزش دهید که بفهمید چگونه با آن ابزارها قبل از حرکت روی شلاق مانور دهید».

فراتر از سبک، پلاگ های مقعدی از همه مواد مختلف و در اندازه های بسیار کمی ساخته شده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : دو شنبه 7 فروردين 1402
نظرات

رنگ روغن آرگان مراکشی طلایی است و به همین دلیل به آن طلای مایع می گویند. اگر رنگ پریده یا خیلی تیره تر است، ممکن است روغن آرگان خالص نباشد.

روغن خراطین شما می توانید اندازه آلت تناسلی خود را در هفته اول ۱/۲ یا ۱ اینچ افزایش دهید، تضمین شده توسط آزمایش پزشکی!

اساتید پزشکی توضیح دادند که چرا فرمول او برای بزرگ کردن آلت تناسلی خیلی سریع کار می کند:

راز اثربخشی این فرمول در ترکیب آن نهفته است. این ترکیبی منحصر به فرد از موادی است که اندام های غاری آلت تناسلی را بزرگ می کند و در نتیجه اندازه آن را افزایش می دهد. در عین حال، سطح تستوسترون را نیز تا ۹.۷ نانوگرم (نانوگرم در هر خون) افزایش می دهد. میلی لیتر).

روغن خراطین : اجزای اصلی این فرمول عصاره نعناع، عصاره آرکتیوم و گوارانا هستند – اینها مواد طبیعی هستند که میل جنسی و گردش خون را بهبود می بخشند، اما مهمتر از همه، اندازه آلت تناسلی را نیز افزایش می دهند.

این مواد به رساندن خون بیشتر به آلت تناسلی و تغذیه بافت ماهیچه ای آن کمک می کنند که به نوبه خود چندین نتیجه دارد:

روغن خراطین : اول از همه، آنها بلافاصله رشد آلت تناسلی را تحریک می کنند، و همچنین سطح میل جنسی و تستوسترون را افزایش می دهند. به همین ترتیب، توجه به این نکته مهم است که از نظر پزشکی، اگر شما این مواد را مصرف نکنید.

هیچ کس نمی تواند به پتانسیل کامل اجسام غارنوردی دست یابد. این تنها روش شناخته شده برای افزایش آلت تناسلی شما به حداکثر اندازه طبیعی ممکن است. اگر آلت تناسلی شروع به دریافت خون بیشتری کند، بافت به نوبه خود شروع به متورم شدن و بزرگ شدن اندازه آن تا ۲.۵ اینچ می کند.

روغن خراطین : در نهایت، این مواد مکمل کمبود متابولیت ها هستند و رگ ها را از سموم پاک می کنند، به این معنی که رگ ها می توانند خون را سریع تر و بهتر منتقل کنند. به همین دلیل است که آلت تناسلی بزرگ می شود و نعوظ بهبود می یابد. میانگین زمان رابطه جنسی ۳۲ دقیقه است.

هم افزایی این سه مرحله باعث رشد آلت تناسلی و طولانی شدن مدت زمان نعوظ می شود. با تشکر از همه موارد ذکر شده در بالا، شما نه تنها ۷۳.۴ درصد آلت تناسلی بلندتری خواهید داشت، بلکه از رابطه جنسی شدیدتری نیز لذت خواهید برد و می توانید تا ۵ بار به شریک جنسی خود ارگاسم بدهید، زیرا آلت تناسلی شما بزرگتر خواهد شد. بیشتر تحمل کن.”

روغن خراطین : هیچ تصادفی در علم وجود ندارد و وعده ها نیز پذیرفته نمی شوند. تنها چیزی که مهم است نتایج آزمایشات پزشکی است. به همین دلیل، اساتید پزشکی یک تجزیه و تحلیل بالینی ویژه را برای تأیید اینکه دو ساعت برای بزرگ کردن آلت تناسلی به اندازه ۰.۳ تا ۰.۵ اینچ کافی است، ایجاد کردند.

هفته سوم: احساس بهتری از هرگز ندارم. در رختخواب انرژی بیشتری دارم و از درآوردن شلوارم خجالت نمی کشم. مطمئناً به دلیل رهایی از استرس ناشی از برخورد با آلت تناسلی کوچک است. می توانم ۲۰ یا ۳۰ دقیقه پیچ کنم.

نوع آرایشی معمولاً رنگ روشن‌تری دارد و رایحه ملایم‌تری دارد و قرن‌هاست که برای مراقبت از پوست طبیعی، مراقبت از موی طبیعی و طب جایگزین استفاده می‌شود.

روغن آرگان مراکشی ارگانیک برای پوست، مو، بدن

خواص مفید روغن آرگان

روغن آرگان به طور طبیعی غنی از ترکیبات زیر است:

ویتامین های A و C

توکوفرول ها (ویتامین E) – آنتی اکسیدان های طبیعی

اسیدهای چرب (در درجه اول اسید لینولئیک امگا ۶ و اسید اولئیک)

ملاتونین و استرول های گیاهی – آنتی اکسیدان های طبیعی

چگونه از روغن آرگان استفاده کنیم؟

از آنجایی که می توان آن را به تنهایی یا به عنوان روغن حامل برای روغن های ضروری استفاده کرد، روغن آرگان باید یک عنصر اصلی در روال زیبایی طبیعی شما باشد. در زیر چند نکته برای نحوه استفاده از روغن آرگان برای مو، صورت و بدن آورده شده است.

درمان چشم

روغن آرگان به عنوان یک روغن چشم (به معنی دور چشم)، می تواند به کاهش پف و التهاب کمک کند. به سادگی چند قطره را روی پلک های بالا و پایین خود بمالید و به آرامی با حرکات دایره ای ماساژ دهید.

مرطوب کننده لب

روغن آرگان از آنجایی که سرشار از ویتامین های A و E است، یک مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی برای لب ها است.

اگر لب های شما ترک خورده یا پوسته پوسته شده است، روغن آرگان می تواند رطوبت و هیدراتاسیون را برای لب های سالم و نرم بازگرداند. برای درمان فوق العاده لب، یک شب روی لب های خود بمالید.

روغن اصلاح و بالم افترشیو

روغن آرگان را می توان به عنوان روغن اصلاح و مومیایی کننده پس از اصلاح استفاده کرد. قبل از اصلاح، روغن آرگان را به پوست خود اضافه کنید تا موها نرم شوند.

که اصلاح را آسان تر می کند و به کاهش احتمال بریدگی کمک می کند.پس از اصلاح، روغن را به عنوان یک مومیایی کننده پس از اصلاح بمالید تا به ترمیم هرگونه بریدگی، صاف کردن پوست و حاوی موهای زائد کمک کند.

درمان آکنه

به عنوان یک درمان آکنه، روغن آرگان یک روغن غیر کومدون زا است که به متعادل کردن و خنثی کردن سطوح تولید روغن بدون مسدود کردن منافذ کمک می کند. روغن آرگان را به صورت موضعی بمالید و چند قطره اسانس ضد باکتریایی را برای فواید بیشتر در مبارزه با آکنه به آن اضافه کنید.

رهایی از بیماری های رایج پوستی

روغن آرگان به طور طبیعی به تسکین علائم اگزما، درماتیت، پسوریازیس خرید روغن خراطین و بیماری های پوستی روزاسه کمک می کند. ویتامین E و خواص ضد التهابی طبیعی به روغن تسکین پوست، کاهش التهاب و کمک به ترمیم سریع پوست کمک می کند. برای بهترین نتیجه، روزانه در مناطق آسیب دیده استفاده کنید.

نحوه انتخاب روغن آرگان:

همیشه ۱۰۰٪ ارگانیک را انتخاب کنید تا قرار گرفتن در معرض سموم را محدود کنید.

روغن پرس سرد را انتخاب کنید، زیرا این روش استخراج به حفظ یکپارچگی روغن و خواص مفید آن کمک می کند.

از ظروف پلاستیکی خودداری کنید و در صورت امکان یک ظرف شیشه ای تیره انتخاب کنید. شیشه تیره روغن را از نور محافظت می کند، که می تواند بهترین خواص آن را از بین ببرد و اثربخشی آن را کاهش دهد.

روغن آرگان باید ظاهری کمی کدر داشته باشد. این نشانه ارگانیک بودن و تقلبی نبودن روغن است.

روغن خراطین : آلت تناسلی من نرم نمی شود و ۱.۲ اینچ بیشتر شده است. آلت تناسلی من، تا کنون، تا ۷.۳ اینچ در ۳ هفته رشد کرده است، یعنی هر هفته ۰.۸ اینچ. داشتن آلت تناسلی بزرگتر و داشتن رابطه جنسی طولانی تر شگفت انگیز است. در نهایت از انجام آن احساس لذت می کنم و می توانم دختری را که با او هستم راضی کنم.

تعداد بازدید از این مطلب: 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود