تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : msnag
تاریخ : پنج شنبه 13 آبان 1400
نظرات

بیان اسماء مشترک که جمالی دعای سریع و مجرب بخت گشایی و جلالی هر دو که بهر نیک و بد بکار آیند
اسماء جمالی و جلالی جهت صحّت و سلامت بیمار و تسخیر او
درباب خواص و شرح آیات کلام الله

پی دی اف کنزالحسینی نسخه اصلی

دعانویس در ابتدا تأکید بر باورِ خودش و دعا می‌کند و [می‌گوید] اگر ذره ای شک بیاورید همه چیز باطل می‌شود[.] سپس نام فرد [،] نام مادر و سن او را می‌پرسد و سپس با فرمول جمع ابجد به عددی می‌رسد کنزالحسینی که آن را بر ۱۲ تقسیم می‌کند و جواب آن عدد برحسب رجبعلی خیاط کیست ؟ جنسیت فرد مبدل به تعبیری است که دعانویس در دست‌نویس‌های فال ابجد می‌بیند و برداشتی که دعانویس از شرح حال فرد دارد.

گروهی دیگر با ادعای دانستن علم رمل و خبرداشتن از مجهولات عالم و خیر و شر، رمال نامیده می‌شوند.

اسباب کار این گروه، اشکال شانزده‌گانه‌ای است که به دانیال نبی نسبت داده می‌شود. گروهی دیگر نیز برای مشتریانشان کف‌بینی و فالگیری می‌کنند.

عده‌ای دعانویسی را خرافه می‌دانند دعا طلاق و عده‌ای به آن معتقد اند، برخی از مسلمانان دعاهای مذهبی را بر تسکین یا بهبود بیماری‌ها مؤثر می‌دانند.

دانلود پی دی اف کنزالحسینی

قاعده دیگر در شناخت تاریخ و ایام منحوس در هر ماه قاعده دانستن پرهیز جلالی و ترک حیوانات و غیره شرایط عملیات علو درجات و فتوح و تسخیر کردن امراء و سلاطین و برای دفع امراض در عملیات تکسیر از آموزش پرواز روح حروف و کواکب، تسخیر پادشاهان و امیران و غیره قاعده دانستن آغاز روز در حمل و عقرب و دلود حوت در چهار برج آفتاب قاعده دانستن منسوب بروج، حمل و عقرب، ثور و میزان، حوز و سنبله، سرطان، توس و

برای دانلود کتاب کنزالحسینی کافیست که به صورت آنلاین مبلغ آن را بپردازید و پس از پرداخت به صورت خودکار لینک دانلود برای شما به نمایش گذاشته می شود، توجه داشته باشید که این نسخه پولی را با برداشت جفت روحی خود از تعبیر فال ابجد درمی‌آمیزد و برای فرد به گونه قابل قبول و هوشمندانه ای شرح می‌دهد و هرجا که شنونده شک بیاورد به او می‌گویند موکل‌های من اینگونه گفته‌اند، موکل در دعانویسی به معنی اجنه ای می‌باشد .

از کتاب کنزالحسینی که در سایت ونوس لند قرار داده ایم با نسخه رایگان کتاب کنزالحسینی که در سراسر وب موجود است تفاوت دارد. برای همین اگر می خواهید تنها نسخه واقعی و سالم این کتاب که قابل چاپ می باشد را با فرمت PDF دریافت کنید، به شما تضمین می دهیم اینجا تنها منبع معتبر است.

که با دعانویس دوست است و برای او از عالم غیب خبر مدت زمان باطل شدن طلسم می‌آورد. فرد درمانده که فکر می‌کند تنها راه بازمانده همین راه است تمامی شرح ماجرا را می‌پذیرد .

کنزال حسینی به زبان فارسی

جهت گشایش رزق و عمل آن با اسماء الحسنی و…
شرح اسماء جلالی کنزالحسینی که اسماء هیبت اند (و این اسماء برای بغض و عداوت و جدائی افکندن میان دو کس و خراب کردن خانه دشمن و…)

آگاهی بجهت خویش و جلال خیش و عظمت خیش
جدول سیر قمر در هر برج
قاعده دانستن دوازده ماه ثابت و منقلب
بروج ذوجدین، تسخیر مطلوب پرواز روح و قاعده در دانستن جهات رجال الغیب
اسمای جوک (سوبهن، انگند، سکران، دهرت، سول، کند، برده، هرو، هرکهن و…)
جدول های برای دریافت سنگرات
قاعده دانستن بروج مطابق با ماه جلالی
حوت، جدی و دلو، اسد
جداول منسوب کنزالحسینی به سیارگان و بروج
قاعده دانستن خاصیت بروج و کواکب
نقش درباب محبت کسی که بر شخصی میل و محبت داشته باشد
نقش با اسماء الهی برای هر مرض و آسیب و غیره
نقش برای دفع بلا و بسیار مجرب
اسماء الحسنی و معانی آن و اعداد آن دعای برای خیانت همسر و موکل هر یک از اسماء الهی و عنصر کنزالحسینی مربوط به آن اسماء الحسنی (مثال: الجامع = فراهم کننده، عدد آن ۱۱۴، و مشتری، موکل آن = یا کلکائیل لومائیل، عنصر = خاکی)
نقش جهت گریه بسیار زیاد کودک و محافظت از آسیب و صدمه و سحر و جادوی طفل
جهت محبت و بی تابی و طلسم آن و عمل به آن در شب جمعه
برای محبت و عشق بر نعل اسب نوشته و در آتش بیندازد که به مطلوب رسد
باب غزیمت و دفع آسیب کنزالحسینی و احضار
آفت ابلیس و شیاطین و ارواح و محافظت از شخص
برای علو درجات و افزونی جاه و مراتب و رسیدن به مطلوب
نادر العصر مطلب و فالنامه
فال نامه دیگر از علم رمل بسیار معتبر جن و اجنه و صحیح استخراج کردن این احقر عباداست
و صدها سرفصل و مطالب دیگر…

کتاب کنزالحسینی

دعا جهت دزد برده و گریخته و پیدا کردن او با آیات شریفه
دعا اگر خواهی نزد پادشاهی کنزالحسینی روی و از او می ترسی
مجموعه نقشیات و علامات و عملیات دعای مهر و محبت و ترتیب پر کردن و کشیدن نقش ها
نقش و جداول عددی آیه الکرسی نقش عربی
نقش و جداول عددی جهت تسخیر دست غیب و گشایش رزق و روزی با اسماء الهی قبل از طلوع آفتاب

در تحت نظر یکی از متخصصین علوم غریبه pdf که در اصلاح طلسمات اغلاط آن کوشش فراوان نمود نوشته شده این کتاب کنزالحسینی از حیث صحت و بی غلط بودن بهترین کتابی است که تا کنون بجا مانده است.

افرادی که در زندگی خود درماندگی حس لوح شرف شمس چیست ؟ می‌کنند و نمی‌توانند با تدبیر و توکل به خداوند متعال مشکلاتی از قبیل (بیماری، فقر، سرقت شدن مال، ترس و وحشت و …) را حل کنند به دعانویس روی میآورند و بر این باورند که با سرکتاب‌گیری که شروع فعالیت دعانویس است دلیل مشکلات آن‌ها مشخص می‌شود.

نسخه اصلی کتاب کنزالحسینی

کتاب علوم غریبه کنزالحسینی در باب دعانویسی و طلسمات و ادعیه را برای شما عزیزان قرار دادیم . کتاب کنزالحسینی یکی از بهترین کتابهای علوم غریبه در زمینه ادعیه و اذکار و ختومات و طلسمات می باشد . در کتاب کنزالحسینی به موضوعاتی از قبیل ذکر و دعاهای حاجت و دعاهای گشایش رزق و روزی و دعاهای دوستی و مهر و محبت زن و شوهر و بسیاری دعاهای دیگر اشاره شده است .

پس از مدتی با ورود اجنه و شیاطین کنزالحسینی به زندگی آن شخص، مشکلات پیچیده دامن افراد دعای درمان درد اندام های بدن را می‌گیرد لطفا فقط افراد با تجربه خواهان کتاب های علوم غریبه باشند.

کتاب کنز الحسینی مناسب چه افرادی است؟
♥ افرادی که علاقه خاصی به علوم غریبه دارند

♥ افرادی که در جستجو به نسخه اصلی این کتاب هستند

♥ و افرادی که در زمینه علوم غریبه pdf فعالیت دارند

دعا نویس کیست ؟

دعانویس به فردی می‌گویند که با استفاده از نوشتن متون کتاب روی اجسامی مانند قفل کلید و کاسه یا روی کاغذ سعی چگونه توبه کنیم و ‌دیگر گناه نکنیم ؟ در برطرف نمودن مشکل مراجعه کنندگانشان دارد.

دعانویس‌ها، در ازای نوشتن ادعیه و تعویذات، مبلغی با عنوان نیاز از مراجعه کنندگان اخذ می‌کنند.برخی از اینگونه کنزالحسینی افراد، مدعی هستند که با «علوم غریبه» آشنا بوده و «وسیله‌ای برای ابراز قدرت خداوند» می‌باشند.

در این قسمت قصد دارم سر فصل های کتاب کنزالحسینی را به شما معرفی کنم که شما بعد از خرید این فایل در همین صفحه در سایت به این کتاب با همین سر فصل ها دسترسی خواهید داشت و برای خرید کتاب کافیست بر روی دکمه سبز رنگ خرید یا افزونه به سبد دعای نیاز به پول خرید کلیک کنید.

انواع دعاها و ادعیه های حاجات گوناگون
موکلان اسماء باریتعالی کنزالحسینی و عدد ابجد آنها
دائره حروف مع موکلان (حضرت اسرافیل، حضرت جبرئیل، حضرت عزرائیل، حضرت میکائیل)
ترکیب منسوبات عناصر نسبت به حروف تهجهی (آتشی، خاکی، بادی، آبی)
مجموعه حروف آتشی و خاکی و آبی و بادی و اسماء موکلان حروف
قاعده سوره یاسین که از استادان دیگر با اسناد اسامی آن بزرگان
عملیات دیگر از سوره و آیات فرقان مجید دعای شیخ بهایی و طریقه زکوه دادن و ترتیب عملیات جت و بغض
مجموعه آیات برای محبت و تسخیر عالم و دوستی میان زن و مرد و برای تسخیر
پادشاه و امیران و تمام جهان

تعداد بازدید از این مطلب: 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : پنج شنبه 22 مهر 1400
نظرات

قیمت خرید دیلدو ارزان

الت مصنوعی یا همان خرید دیلدو چسبان معمولا به صورت یک ماگ یا لیوان بزرگ هستند که در زبان انگلیسی به آنها (fleshlight) می گویند.

پارچه ژله‌ای که رایج‌ترین ماده برای ساخت حشفه در محصولات جنسی است. با این حال باید گفت که این ماده پس خرید دیلدو از استفاده مداوم رنگ و شکل فیزیکی نخستین خود را از دست می‌دهد.

این کپی برداری در جزئیات به حدی است که حتی چین و چروک ها و لبه های واژن را عینا مطابق انواع شکل ظاهری واژن فرد مورد نظر می سازند.

آلت مصنوعی یا همان دیلدو چسبان فقط کاری را انجام می دهند که شما به آنها وادار می شوید ، بنابراین انتخاب صحیح یکی از موارد ضروری است. کیر مصنوعی چیزی خیلی بزرگ بگیرید و به راحتی کارساز نخواهد بود.


آلت مصنوعی

برخی تولید کنندگان واژن پلاستیکی، محصولات خود را بر اساس شکل خرید دیلدو برقی واژن پورن استار ها می سازند تا باعث افزایش جذابیت و فروش آنها شود.

قیمت دیلدو چسبان برخی از واژن های مصنوعی دارای بخش های متحرک و لرزاننده ای هستند که با حالت های متنوع لرزش، باعث تحریک بیشتر می شوند و حتی ضربان و نبض را شبیه سازی می کنند.

دیلدو تحویل درب منزل از جنس دیگری مانند چرم و نظایر آن باشد و از آن برای کامجویی و لذّت جنسی استفاده می‌شود. برخی انواع پیشرفتهٔ آن توانایی لرزیدن دارند و با باتری کار می‌کنند.

همچنین ممکن است که برخی از این مهبل های مصنوعی دارای گرم کننده باشند تا باعث افزایش لذت در فرد شوند.

مشکل دیگر می تواند در اثر تماس پوست با مواد به کار رفته در واژن پلاستیکی ایجاد شود که در نتیجه باعث ایجاد برخی حساسیت ها و بیماری های پوستی شود.


خرید دیلدو تحویل در منزل

همچنین گفته می‌شود که این ماده برای دستگاه تناسلی و زایایی زن خطرناک است. همچنین این ماده بر خلاف سیلیکون، متخلخل است که یعنی قابلیت بالایی برای جذب باکتری دارد.

خرید دیلدو کمری تحویل درب منزل ( Dildo ) یا آلت تناسلی مصنوعی مردانه یکی از انواع محصولات جنسی (سکس توی) است.

ارضای جنسی با واژن مصنوعی یا قیمت دیلدو برقی تحویل درب منزل بسیار شبیه به خود ارضایی است و یکی از عوارض جسمی آن ایجاد مشکل زود انزالی است. این مشکل به دلیل سرعت تحریک بالا در استفاده از این وسیله است و به کلی با رابطه جنسی فرق دارد.

طبیعتا اگر قرار باشد مردی همسر خود را بوسیله خرید دیلدو سایز بزرگ یا همان آلت مصنوعی ارضا کند ، بعد از مدتی همسر وی به این نتیجه میرسد برای ارضا شدن نیازی به وجود همسر خود ندارد پس در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از قیمت دیلدو اشکالی دارد بله


خرید دیلدو

کیر مصنوعی دو دخولی (به انگلیسی: double dildo) یک محصول جنسی است که به فرد اجازه می‌دهد به طور هم‌زمان تجربه دخول در دو سوراخ از بدنش را داشته باشد.

مچاچنگ، چرمینه، سابوره یا خرید دیلدو سایز بزرگ نیز خوانده شود) یک آلت تناسلی مردانه مصنوعی از نوعی لاستیک سیلیکونی یا به عبارتی مواد آلی است

بیشتر افراد مصرف‌کننده قیمت دیلدو کمری دارای انحرافات جنسی هستند. استفاده از دیلدو برقی احتمال انتقال بیماری‌‌های مقاربتی را به شدت افزایش می‌دهد.

یکی از سوالات پرسرچ در اینترنت این است که "چگونه واژن پلاستیکی درست کنیم" ؟ در سال های اخیر تولید و فروش دیلدو تحویل درب منزل انواع واژن مصنوعی و سایر جنسی در دنیا افزایش یافته است اما قبل از این هم ممکن بود افراد به سراغ ساخت واژن پلاستیکی بروند.


دیلدو کمری چیست ؟

ظاهرا روش های مختلفی برای ساخت واژن مصنوعی وجود دارد و در برخی سایت ها به روش هایی مثل به استفاده از ابری و اسفنج، حوله، رزین و وسایلی نظیر اینها اشاره شده است.

اندام جنسی به این دسته از واژن های مصنوعی واژن مصنوعی واقع گرایانه یا "واژن مصنوعی واقعی" نیز می گویند.

خرید دیلدو برقی تحویل درب منزل برخی از این‌ گونه آلت مصنوعی‌ های دود خولی دارای موتور لرزاننده یا ویبراتور نیز هستند که آن‌ها را به لرزاننده‌های دودخولی تبدیل می‌کند.

قیمت دیلدو کمری تحویل درب منزل طول واژن مصنوعی حدود 10 الی 20 سانتیمتر است و افرادی با آلت های بزرگتر یا باید انتهای آن را برای خروج آلت خود باز بگذارند یا از نیم تنه ها و عروسک های جنسی استفاده کنند.

آلت مصنوعی که ممکن است به نام‌ های کیر کاشی این وسیله شبیه به آلت نری با نراندامه در دو سر که یا به صورت جدا یا به هم متصل روی یک محور قرار گرفته‌اند، ساخته می‌شود.

نحوه استفاده از یک کیر مصنوعی با یک شریک زندگی همچنین استفاده از یک کیر مصنوعی با یک شریک زندگی سرگرم کننده است. آنها می توانند از آن برای نفوذ به شما استفاده کنند یا می توانید

تعداد بازدید از این مطلب: 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : چهار شنبه 7 مهر 1400
نظرات

دعا بخت گشایی دختران | دعا پولدار شدن | دعا جلوگیری از طلاق | دعا عشق و محبت

دعای زیر دعا بخت گشایی از دعا های قوی و مجرب برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه میان زن و شوهر و جلوگیری از طلاق و جدایی زن و شوهر می باشد . دعای سریع محبت همچنین برای رهایی و خلاصی از گرفتاری و سختی بسیار موثر می باشد …

دعا عشق و محبت 

همچنین برای افزایش دعا پولدار شدن مهر و محبت آیات شریفه ذیل برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای دعا محبت جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است.

دعا برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.

دعا محبت و عشق | آیه قرآنی ایجاد عشق و محبت فوری : در واقع این دعا سبب می شود که تمامی دغدغه های عاطفی شما به لطف خدا حل شده و مشکلات نیز رفع گردد.

اگر دعا عشق می خواهید به عشق بی نهایت و بی پایان از سوی همسر خود برسید و حس می کنید که احساسات او به شما کم شده است دعا برای عشق بی پایان مرد و جلب محبت همسر را بخوانید.

برای دعا محبت افزایش مهر و محبت معشوق ، ذکر شریف ذیل را چهارده مرتبه بر یک عدد سیب سرخ بخواند و تکه ای از آنرا به فرد مورد نظر بخوراند. مطلوبش مطیع او خواهد شد و محبتش زیاد خواهد گشت

دعا محبت و عشق | آیه قرآنی ایجاد عشق و محبت فوری : پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

دعا بخت گشایی دختران

یکی دیگر از دعاها و اعمالی دعای فوق العاده برای برآورده شدن حاجات که دعا بخت گشایی برای باز شدن بخت دختر تاثیر دارد این است که دختران مجرد ابتدا دو رکعت نماز خوانده و بعد از سلام، ۱۰۰ مرتبه ذکر یا لَطیفُ گفته شود.

بسم الله الرحمن الرحيم ” وأذن في الناس بالحج يأتوك رجالا وعلى كل ضامر يأتون من كل فج عميق ليشهدوا منافع لهم “.

هفتاد مرتبه سوره دعای سریع و مجرب بخت گشایی اخلاص قرائت کند. هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند. ایه قرآنی برای بخت گشایی هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند. این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

ایا از سوی دعا طلاق معصومین دعا برای گشایش بخت توصیه شده است؟ خواندن، نوشتن و نگهداری دعا برای ازدواج و برای گشایش بخت از جمله توصیه هایی است که در سخنان معصومین آمده است و راویات و سوره هایی در قرآن نیز دعای بخت گشایی اشاره به این موضوع دارند و البته که برای امر ازدواج صرفا یک دعا کارساز نخواهد بود

این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

دعا جلوگیری از طلاق

عدد تکرار این آیه شریفه ۱۳۹۴ میباشد. دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. دعای مهر و محبت فردی که این دعا را به همراه داشته باشد دعا جلوگیری از طلاق یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از طلسم و بسته شدن کارها مصون خواهد ماند.

گویند اگرکسی جهت آشتی کردن این آیه را ۳ بار بخواند وبر روی آن کس دمد البته آشتی کند وعذر خواهد (مجرب است)

دعا محبت سریع الاجابه از راه دور کمک میکند تا قلب همسر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. این دعا را را نوشته در زیر فرش  بگذارید.

اگر این مهر و محبت ایجاد فعل حرام کند یا نیت عامل انجام فعل حرامی باشد دستور بی نتیجه خواهد بود

بعد از اتمام سلام نماز لیوان گلاب را در مقابل دهان گرفته و ۷ مرتبه چهار قل ، ۱ مرتبه آیتالکرسی تا علی العظیم ، ۳ آیه آخر سوره حشر را می خوانید

دعا محبت و عشق | آیه قرآنی ایجاد عشق و محبت فوری : سپس ۲ رکعت نماز (مانند نماز صبح ) برای موکل و ملائک خود و موکلین و خدام و ملائک آیات بخوانید دعای محبت سریع الاجابه از راه دورحتی زمانی کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود.

دعا پولدار شدن

(درمان با قرآن، ص ۱۰۲) از امام باقر علیه السلام نیز روایت شده است:هر کس در نمازهای واجب و یا مستحب خود سوره «ق» را قرائت نماید دعا پولدار شدن خداوند در روزی او، وسعت ایجاد کرده دعای ثروت عظیم در روز قیامت کتاب اعمال او را به دست راستش داده و از او به آسانی حسابرسی می‌کند(ثواب الاعمال، ص۱۱۵)برای دولت و گشایش کارها باید این آیه را ۳۵۰ مرتبه بخواند که از مجربات است.

در یکی از کتاب های آیت الله بهجت آیه قرآنی برای پولدار شدن فوری آمده است که اگر کسی می خواهد رزقش زیاد شود، ذکر زیر را بسیار بگوید و در پایانش صلوات بفرستد.

روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می‌شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن دعا پولدار شدن نمی‌رسد و اگر در همان روز یا بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در روز قیامت در دعای حاجات مهم و بزرگ شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است.

هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب سوره مبارکه طه را برای افزایش رزق بخوانید تا خدا وند از جایی که گمان نداشته باشید دعا پولدار شدن برای شما روزی برساند ،اگر در هنگام طلوع آفتاب این سوره را بخوانید روزی تازه به شما می رسد دعای دفع بی خوابی و گریه کودک اگر این سوره مبارکه را بنویسید وهمراه خود داشته باشید در پی هر حاجتی بروید موفق می شوید ، واگر می خواهید برای اصلاح بین دونفر بروید قبل از رفتن این سوره را بخوانید .

"أَغنِنی بِحَلالِِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک" ختم معتبر دیگر به این شکل است: آیه ی 2 الی 3 سوره اطلاق را بخوانید. آن هم به این صورت: شروع ختم، دوشنبه، 5شنبه و یا جمعه باشد.( بهتر است جمعه باشد ) این ختم تا 40 روز ادامه داشته باشد و در هر روز 159 بار خوانده شود. بعد از نماز صبح بهترین وقت است.

برای افزایش روزی این ذکر را لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگویید.

تعداد بازدید از این مطلب: 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : دو شنبه 25 مرداد 1400
نظرات

در زمان چین باستان هنری به نام تفسیر تفاله چای رواج داشت که در آن اساتید و افراد اهل فن پس از تمام شدن چایی که در فنجان های زنگوله شکل نوشیده شده بود

وسایل مورد نیاز برای فال قهوه

۵-شکر یا قند

شکر یا قند برای از بین بردن تلخی قهوه مورد استفاده قرار می گیرند.

طریقه درست کردن قهوه
به اندازه هر نفر یک قاشق پر مربا خوری قهوه در قهوه جوش ریخته و به اندازه هر یک قاشق قهوه یک فنجان قهوه، آب و برای از بین بردن تلخی آن به اندازه هر تعداد قاشق قهوه نصف آن شکر اضافه کنید.

فالگیر قهوه مخلوط ایجاد شده را به خوبی هم زده و سپس روی حرارت بگذارید. این نکته را مورد توجه داشته باشید که حرارت کاملا ملایم باشد و باید قهوه را چند باری هم بزنید تا کف بالای آن جمع شود که به کف ایجاد شده خامه قهوه گفته می شود فال قهوه با اسم شخص در این لحظه قهوه جوش را از روی آتش بردارید و طوری در فنجان ها بریزید که به طور یکسان در تمام فنجان ها خامه فالگیر قهوه هم ریخته شود.

۲-قهوه جوش

قهوه جوش باید دارای شکلی ساده و جادار و دهانه ای تنگ و جنسی فلزی باشد. هرچی قهوه جوش قدیمی تر و کهنه تر باشد بهتر فالگیر قهوه است.

۳- فنجان و نعلبکی

فنجانهای خیلی کوچک برای گرفتن فال قهوه مناسب نسیتند. برای فال قهوه انجام فال قهوه از فنجان هایی که ابعادی متوسط و شکلی ساده و لبه ای بلند دارند استفاده می شود.

۴-آتش

نوع آتش از اهمیت زیادی برخوردار نمی باشد اما ترجیحا اگر آتش طبیعی با سوختن ذغال و هیزم باشد بهتر است.

۲ ) ته فنجان معرف گذشته , میانه فنجان معرف حال و لبه فنجان نمایانگر اینده است.

آیا فال آنلاین قهوه صحت دارد ؟

نباید از یاد ببریم که اسلام دین تعقل و اندیشه است. ما معتقدیم که سرنوشت انسان نه در کارت های رنگارنگ تاروت و نه در صفحه های برنجی با تصاویر عجیب و غریب و نه در بین تفاله قهوه رقم نمی خورد.

با نگاه کردن اشکال بالا و پایین خط،معنای آنها را از لیست پایین دریابید. اشکالی که در نعلبکی قهوه آشکار می شود همیشه عینآ مانند اشکال جدول نیست.کسی که فال آنلاین قهوه می گیرد باید اشکال نعلبکی را به اشکال جدول تشبیه کند.

معنی نماد ها در فال قهوه

مطالعه کتاب هایی که در آن به معنای نمادها و نشانه ها می پردازد، می تواند در یافتن و تعبیر این نشانه ها موثر باشد. در ادامه معنای تعدادی از نمادها و نشانه ها ذکر شده است.

فال آنلاین قهوه اشکال بالای خطی که ذهنی کشیدیم مؤثرتر،اشکال پایین خط هم کم تأثیرترند. به همین شکل،اشکال راست و چپ هم به گونه های متفاوت تعبیر می شود. تعبیر یک شکل متفاوت تر از بقیه اشکال است.

فال قهوه

فال بینی با قهوه به خصوص در میان اهالی یونان، ایران، ارمنستان، روسیه و یوگوسلاوی رواج دارد. فال‌گیری با قهوه در کشورها و مناطق جهان راه و رسم‌های گوناگونی دارد، ولی عموماً به این ترتیب است که بخشبیشتر مایع قهوه را می‌نوشند و مخلوط غلیظی از قهوه و آب در ته فنجان می‌ماند. فنجان را روی نعلبکی برمی‌گردانند.

این شیوه بعد ها در نزد اعراب و با استفاده از تفاله ‌ی قهوه مرسوم شد. نخستین کسانی که قهوه را کشف نمودند اعراب بودند. فال قهوه با اسم شخص آنها ابتدا قهوه را بدون بو و به صورت خام دم می‌ کردند که در نتیجه نوشیدنی رقیقی همانند چای سبز تولید می شد که امروزه آن را با اسم قهوه ی سبز می شناسند. فالگیر قهوه سالها بعد، آنها شیوه‌ی تهیه قهوه‌ی خود را تغییر دادند به این صورت که ابتدا قهوه را برشته، آسیاب و سپس دم می کردند.

پس از مدتی آن را برمی‌دارند و فال گیر به شکل‌هایی که در ته فنجان درست شده نگاه می‌کند و با اشاره به شکل‌ها که آن‌ها را به انسان و حیوان و درخت و چیزهای دیگر تشبیه می‌کند. نکاتی را در مورد زندگی و گذشته و حال و آیندهٔ کسی که قهوه را خورده بیان می‌کند.

فال قهوه چیست ؟

فال قهوه آنلاین تفاله های باقی مانده در ته فنجان را مورد بررسی قرار می دادند و به دلیل نزدیکی اشکال تشکیل شده به حروف و کلمات چینی آنها را تفسیر می کردند. فال قهوه با اسم شخص این افراد بر این باور بودند که می‌توان با خواندن اشکال ته فنجان، آینده را پیش بینی کرد.

نحوه نیت کردن و گرفتن فال قهوه

پس از نوشیدن قهوه نعلبکی را بر روی فنجان گذاشته، نیت کنید و سپس به آرامی فنجان و نعلبکی را باهم برگردانید. پس از گذشت چند دقیقه باقی مانده قهوه در فنجان خشک شده و فال شما ظاهر می شود. فنجان را روی دست راست خود بگیرید، با قطر فرضی آن را به ۴ بخش تقسیم کنید، حال هر تکه شامل علائم نمادینی می باشد که می توانید آنها را با سمبل های مصور سایت نیک صالحی تعبیر کنید.

تقسیمات زمان در فال قهوه
از نظر تقسیمات زمانی دو روش کلی وجود دارد که با کسب تجربه کافی می توانید روش مناسب برای خود را تشخیص دهید. این دو روش شامل موارد زیر می باشد.

۱) لبه فنجان معرف زمان حال، قسمت میانی معرف اینده نزدیک ( کمتر از ۶ ماه ) و ته فنجان معرف اینده دور می باشد.

۱- قهوه

قهوه لازم برای فال بینی قهوه ای مخصوص می باشد که می بایست مقداری ناخالصی یا دُرد را به اندازه لازم دارا باشد. قهوه ای که برای گرفتن فال قهوه مورد استفاده قرار می گیرد قهوه ترک می باشد.

در حقیقت از زمان اعراب به تفسیر نشانه های باقیمانده از قهوه در ته فنجان، فال قهوه گویند.

فال قهوه این خود ما هستیم که سرنوشت خود را آن گونه که خواهد بود با اعمال و رفتارها و تصمیمات مختارانه مان رقم می زنیم. البته اراده خداوند و قضای او هم در بالاتر از هر اراده و عزمی بر همین امر تعلق گرفته است.پس چه بهتر که زندگیمان را از مدار عقلانیت و شریعت خارج نسازیم و به سمت بیراهه های خطر نکشانیم.

شما همچنین می توانید علاوه بر فال قهوه با مراجعه به فال کارت که یک فال جدید ارائه شده از سایت نیک صالحی می باشد هم آشنا شوید و فال خود را با این روش هم امتحان کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400
نظرات

چه زمانی می توان متادون استفاده کرد؟

برای افراد مبتلا به سرطان بدخیم هستند یا بیماری قلبی یا دیابت خیلی شدید ترامادول دارند و توان بدنی ضعیفی دارند و امکان سم زدایی ندارند (یعنی نمی‌توانند تریاک و یا هروئین را ترک کنند)، داروی متادون را جایگزین ماده مصرفی بیمار می‌کنند. البته این کار تنها با تجویز پزشک متخصص و تحت شرایط خاص انجام می گیرد.

فقط وقتی از این قرص به منظور ترک اعتیاد استفاده می شود که فرد بیمار از نظر سنی و قدرت جسمانی قادر به ترک مثلاً تریاک یا هروئین نباشد.


نحوه مصرف قرص کلونازپام

– مصرف الکل همراه با کلونازپام عوارض خطرناکی در پی دارد لذا آلپرازولام در صورت مصرف اخیر الکل یا فرآورده های الکلی حتما به پزشک خود اطلاع دهید.


متادون چیست ؟

این قرص داروی مخدر صنعتی است که غالباً به عنوان داروی نگهدارنده برای مهار اعتیاد به هروئین و دیگر مواد مخدر افیونی به کار می‌رود.

از این رو قصد داریم تا در این مقاله به بررسی نشانه های اعتیاد ویاگرا به این قرص و شناخت افراد مبتلا به سوء مصرف قرص متادون بپردازیم تا بتوانیم هر چه زودتر به درمان و نجات زندگی آنها کمک کنیم.

مصرف این قرص بدون تجویز پزشک به شدت اعتیاد آور بوده و این روزها شاهد گسترش سوء مصرف جوانان به داروی اعتیادآور این قرص هستیم.


خرید حشیش

خرید حشیش با علائمی مثل افسردگی و بی اشتهایی و … همراه است که این علائم ۲۴ -۷۲ ساعت بعد از آخرین دوز مصرفی شروع می‌شوند

اعتیاد به این مخدر بیشتر یک بیماری ذهنی است و برای ترک آن بهتر است از روش های رفتار درمان شناختی استفاده شود تا فرد بتواند به ذهن خود غلبه کنند.

کشورهای افغانستان، مراکش و پاراگوئه به ترتیب کشورهایی هستند که بیشترین میزان تولید و خرید حشیش در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

این علائم در هفته اول شدت بیشتری دارد اما به مرور کم می‌شود و معمولا تا دو هفته ادامه پیدا می‌کند.

همچنین باید توجه داشت که هیچ دارویی برای حشیش وجود ندارد. اما متخصصین روانپزشکی برای کنترل علائم ترک از داروهای ضد افسردگی و اضطراب استفاده می‌کنند.

در گذشته هندی‌ها به مجرمان سیاسی که نمی‌خواستند اعدامشان کنند بنگ می‌خوراندند به این ترتیب عقل آن‌ها زایل می‌شد.

جنگل‌های زیادی در آمریکای جنوب به دلیل کشت شاهدانه تخریب شده‌اند. خرید حشیش به ترکیبات شیمیایی نیاز ندارد.

این در حالیست که استرالیا، آمریکا و کانادا پرمصرف‌ترین کشورها در زمینه مصرف مواد مخدر هستند.


قرص ویاگرا چیست ؟

برای اکثر بیماران، از قرص ویاگرا ۵۰ میلی گرمی استفاده می شود. این قرص ویاگرا را می توان ۳۰ دقیقه تا ۴ ساعت قبل از شروع فعالیت جنسی آغاز کرد، اما بهترین زمان پیشنهادی برای استفاده از آن یک ساعت است.

قرص ویاگرا را تنها یک بار در طول ۲۴ ساعت می توان استفاده کرد. بیشترین مقدار این قرص ۱۰۰ میلی گرم و کمترین مقدار آن ۲۵ میلی گرم است.


خرید قرص ویاگرا

قرص ویاگرا را دقیقاً همانطور که برای شما تجویز شده مصرف کنید. تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید.

دلیل محبوبیت این دارو عوارض نسبتا کم، سهولت استفاده و کارکرد مناسب آن در ویاگرا رابطه جنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه جنسی کلیک کنید.

با تحریک جنسی، نیتریک اکسید توسط سیستم عصبی در بافت نعوظ کننده آلت جنسی آزاد می شود. نیتریک اکسید، آنزیمی را که تولید سیکلیک گوانوزین مونوفسفات پیغام بر (cGMP) می کند، تحریک می کند.


-به دلیل عوارض ناشی از کلونازپام برای جنین ،درصورتی که قصد بارداری یا شک به بارداری دارید حتما پزشک خود را جهت تغییر دارو مطلع سازید و در زمان مصرف این دارو از روش مناسب جهت پیشگیری از بارداری استفاده نمایید.

-در ابتدای شروع درمان بیماری صرع با کلونازپام ممکن است تعداد یا نوع حملات تشنج کمی تغییر کند اما نگران نباشید زیرا به مرور این مشکل برطرف می شود.

لذا احتیاطات لازم را رعایت کنید و با پزشک خود در تماس باشید.


-مصرف کلونازپام در طولانی مدت ممکن است موجب ایجاد تحمل نسبت به این قرص در بدن شما شود. در این حالت دارو به اندازه ی قبل اثرگذار نخواهد بود.


خرید کلونازپام

کلونوپین یک نام تجاری برای داروی خرید کلونازپام است. این قرص ، بهترین قرص خواب‌آور و آرام‌بخش بوده و از دسته بنزودیازپین‌ها است که بر نحوه عملکرد مواد شیمیایی مغز تأثیر می‌گذارند.

افرادی که از خرید قرص کلونازپام استفاده می‌کنند، گاهی از نظر جسمی و روانی به این قرص اعتیاد پیدا می‌کنند.


خرید متادون اصل

خرید متادون ارزان هم مستقیما توسط بیماران استفاده می شود و هم متاسفانه در بسیاری از مراکز درمان اعتیاد از آن به عنوان نگهدارنده برای ترک هروئین و ترک تریاک استفاده می کنند که باید بدایند

نیمه عمر این شبه مخدر طولانی از سایر مخدرها می باشد و جالب است بدانید ۵ الی ۱۰ گرم آن معادل ۷ الی ۸ گرم تریاک و ۲ الی ۳ گرم هروئین می باشد.


روش مصرف حشیش چیست ؟

حشیش به صورت تدخینی مصرف می‌شود، به وسلیه چپق، قرار دادن روی قاشق داغ، چلیم یا سیگار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در کشور افغانستان نوعی نوشیدنی از مخلوط مواد مختلف با روغن شاهدانه مصرف می‌کنند که تاثیراتش با روش تدخینی بسیار متفاوت است و حتی مدت اثر بیشتری دارد.

اثرات نشئگی حشیش با تدخین در مدت کوتاه چند دقیقه ای ظاهر می‌شود و بعد از سی دقیقه به اوج می‌رسد و بین دو تا چهار ساعت دوام دارد.

شایع ترین شیوه مصرف این مخدر تدخین با سیگار (نیکوتین) و تنباکو است که به آن سیگاری، ناخن (NAIL) و JOINT می‌گویند.


ترامادول چیست؟

ترامادول مانند مورفین عمل می‌کند، در مغز به گیرنده‌های اپیوئیدی متصل و باعث ایجاد تسکین می‌شود، ولی برخلاف ماده مورفین باعث هوشیاری و در نتیجه فعالیت بیشتر می‌شود.

خرید قرص ترامادول که یک داروی  اپیویید است با نام‌های تجاری پیرالژین ، بایومادول ، ترامادل ، ترامد و ترامال به بازار عرضه شده و یک داروی ضد درد است که برای تسکین دردهای متوسط تا شدید تجویز می‌شود.

این دارو توسط شرکت آلمانی گروننتال Grünenthal در دهه ۱۹۷۰ با نام تجاری ترامال Tramal ساخته شد. گروننتال در سال‌های بعد حق تولید ترامادول را به شرکت‌های متعددی در سراسر دنیا واگذار کرد.

بسیاری از مراجعین به کلینیک ترک اعتیاد آکسون همین سرخوشی و هوشیاری دلیل مصرف خود اعلام کردند.


خرید قرص ترامادول ۱۰۰

ترامادول یک آنالوگ صناعی کدئین و آگونیست ضعیف گیرنده است بخشی از اثر ضد دردی دارو با مهار باز جذب توراپی نفرین و سروتونین صورت میگیرد.

عوارض شایع؛ تهوع، استفراغ، گیجی، خشکی دهان، خواب آلودگی و سر درد است. یک متابولیت فعال دارو تا چهار برابر قوی تر از خود است خرید قرص ترامادول دوز حداکثر توصیه شده ۴۰۰ میلی گرم است.

خرید قرص ترامادول متاسفانه علیرغم بخش نامه ها و دستورالعمل ها، پخش بی رویه تهدیدی جدید تبدیل شده است. در تجویز خوراکی ۶۸% و در تزریق عضلانی ۱۰۰% قابل وصول است.

تعداد بازدید از این مطلب: 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1399
نظرات

خردل هم خانواده گل کلم بوده و تا کنون بیش از 17 گونه آن در جهان شناسایی شده است. از تخم و برگ این گیاه به عنوان ادویه و چاشنی در تهیه غذاها استفاده میشود. همچنین برگ، تخم، ریشه و گل خردل نیز در طب سنتی برای درمان برخی بیماری‌ها کاربرد دارد.

روغن خردل در دفع انگل های روده و معده نیز کاربرد دارد. همچنین باعث تحریک ترشح شیره معده شده و به هضم غذا کمک زیادی می کند.

تقویت مو
از ترکیبات موثر موجود در روغن خردل می توان به اسید اولئیک و اسید لینولئیک اشاره کرد که در تقویت مو و تغذیه ریشه مو بسیار کاربرد دارد. افرادی که ریزش مو دارند می توانند از روغن خردل برای قطع ریزش موها استفاده کنند.

همچنین دارای فواید نرم کنندگی و حالت دهندگی است که در درمان موهای آسیب دیده موثر است.

توصیه می شود که چند ساعت قبل از استحمام موها را با روغن خردل ماساژ داده و بعد از گذشت 6 ساعت موها را با آب گرم و شامپو مناسب بشویید.

نرم کننده پوست
روغن خردل یک نرم کننده طبیعی پوست به شمار می رود. می توانید مقدار روغن خردل را با چند قطره آب مخلوط و روی پوست آغشته کرده و بعد از گذشت 10 دقیقه پوست صورتتان را با آب گرم بشویید. استفاده از این روش باعث تقویت سلول های پوستی شده و به نرم شدن و روشن شدن پوست نیز کمک می کند.

فواید شگفت انگیز برگ خردل برای سلامت بدن


فولات 187 میکروگرم
ویتامین آ 10500 واحد
ویتامین ای 2 میلی گرم
ویتامین کا 497 میکروگرم
خواص برگ خردل (طبیعت و خواص درمانی)
طبیعت دانه خردل بسیار گرم و خشک است. برخی از مهمترین خواص درمانی خردل عبارتند از:

خاصیت ضد سرطان
افزایش جریان خون با مصرف موضعی
ضد میکروب
مسکن
تهوع آور
محرک
شیر افزا
دفع کننده حشرات
ملین
تعریق زا
فواید درمانی و موارد مصرف برگ خردل
استفاده از خواص خردل برای درمان بسیاری از بیماری‌ها کاربرد دارد و مصرف آن میتواند به درمان و پیشگیری از برخی مشکلات کمک کند. برخی از فواید مصرف این ادویه پرخاصیت عبارتند از:

پیشگیری و کمک به درمان سرطان: ویتامین‌ها و مواد موجود در خردل باعث شده که این گیاه داری خواص ضد سرطانی مفیدی باشد.
کمک به درمان بیماریهای مفصلی و روماتیسمی: یکی از خواص خردل کمک به درمان روماتیسم و بیماریهای مفصلی است. استعمال موضعی و خوراکی خردل در تسکین دردهای مفصلی موثر است. همچنین روغن خردل به خاطر طبع گرمش در ماساژ درمانی و تسکین درد سیاتیک و سایر درد‌های مفصلی بسیار موثر است.
درمان ریزش مو: ماساژ سر با روغن خـردل باعث جلوگیری از ریزش موها و پاک شدن رطوبت سر می شود.
افزایش اشتها و کمک به هضم بهتر غذا: جوشانده خردل به هضم بهتر غذا از طریق افزایش ترشحات معده کمک کرده، همچنین خوردن آن به دلیل تحریک ترشح بزاق و افزایش سرعت متابولیسم بدن باعث افزایش اشتها میگردد.
تسکین سر درد و کمک به درمان میگرن: جهت درمان سردرد میتوانید مقداری روغن خردل را با عسل مخلوط نموده و بر پیشانی بمالید. ماساژ سر با این روغن در پیشگیری از حملات میگرنی نقش موثری دارد.
مضرات برگ خردل ( موارد منع مصرف و توصیه های پزشکی)
برگ خردل سبز اگر قبل از گل دادن گیاه برداشت شود، تقریبا فاقد ماده سمی ایزوتیوسیانات میباشد و لی چنانچه برداشت برگها به موقع انجام نگیرد، بایستی از زیاده روی در مصرف این نوع خردل خودداری نمود.

این گیاه بیشتر در جنوب اروپا، آفریقای شمالی و آسیا یافت می‌شود و در ایران نیز در مناطقی مانند مسجد سلیمان رویش دارد. برگ‌های گیاه خـردل مانند برگ ترب بوده و گل‌های آن زرد رنگ و تقریبا به طول دو تا پنج سانتی‌متر است که دانه‌ها در قسمت پایین آن قرار دارند.

خردل به دو شکل میباشد؛ خردل سفید و خردل سیاه. خردل سیاه به شکل دانه و خردل سفید به شکل آرد استفاده می‌شود. دانه‌های خردل را می‌توانید در آب خیسانده، همراه آبلیمو یا سس روی سالاد یا غذای‌تان بریزید و از مزایای سلامتی و فواید تغذیه‌ای و درمانی آن بهره‌مند شوید. در ادامه با خواص خردل و مضرات آن بیشتر آشنا شوید.

ارزش غذایی برگ خردل + جدول
برگ خردل سبز منبع عالی ویتامین هایی نظیر ویتامین (آ)، (ای) و ویتامین (ث) است، همچنین گیاه خردل دارای عناصر معدنی مانند منگنز، کلسیم و مس بوده، فیبر و فولات، امگا۳، اسیدهای چرب، پروتئین، فیبر خوراکی، سلنیوم، آب، گلیکوزیدها و … از دیگر اجزا و مواد موثر موجود در آن است.

yektanet-logo-sign
تبلیغ
گردوی امساله پوست نازک ایرانی - 89,900 تومان (950 گرم)
گردوی امساله پوست نازک ایرانی - 89,900 تومان (950 گرم)

مشاهده
مواد و محتویات مقدار در 100 گرم
انرژی 26 کیلو کالری
چربی 0/2 گرم
پروتئین 2/7 گرم
کربوهیدرات 4/9 گرم
فیبر 3/3 گرم
قند 1/6 گرم
سدیم 26 میلی گرم
پتاسیم 354 میلی گرم
کلسیم 103 میلی گرم
مس 0/147 میلی گرم
منیزیم 23 میلی گرم
منگنز 0/480 میلی گرم

مقدار ماده اگزالات موجود در برگهای گیاه خردل نسبتا بالا است، از این رو مصرف آن برای افراد دارای سابقه سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا بایستی با احیاط همراه باشد.
خردل حاوی مواد گواترزا بوده، لذا افراد مستعد بایستی از زیاده روی در مصرف آن خودداری کنند مگر اینکه میزان ید کافی از سایر منابع غذایی دریافت نمایند.
به طورکلی لازم به ذکر است با وجود فراوان بودن خواص خردل، مصرف آن برای کودکان زیر 6 سال، زنان باردار و شیرده، بیماران دارای ناراحتی‌های گوارشی و یا التهاب کلیوی توصیه نمیشود.
سس خردل رژیمی و غیر رژیمی:
سُس ‌های خردلی که در دنیا وجود دارند یا رژیمی هستند یا غیررژیمی؛ سس ‌های خردل رژیمی معمولا از ترکیب دانه خردل با سرکه، روغن زیتون و سیر و فلفل درست می ‌شوند اما سس خردل غیررژیمی را با مخلوط کردن پودر خردل با تخم مرغ و روغن تهیه می ‌کنند.
به همین خاطر بسیاری از افراد می‌ گویند که سس خردل غیررژیمی همان سس مایونزی است که کمی خردل به آن اضافه شده است.

روغن خردل برای افزایش تعریق پوست مفید است که به کاهش دمای بدن کمک می‌کند و بدین ترتیب آب و نمک اضافی را از پوست دفع می‌کند.
روغن خردل همچنین گردش خون در بدن را افزایش می‌دهد به طوریکه پوست از خواص آن بهره‌مند می‌شود.
همچنین، ماساژ دادن پوست با روغن خردل قبل از حمام کردن می‌تواند کمک زیادی به خلاص شدن از دست خشکی و خارش پوست در زمستان کند زیرا، روغن خردل دارای خواص ضد عفونی کننده و آنتی باکتریال است.
فواید روغن خردل برای موها
محصولات طبیعی معمولاً برای مشکلات ریزش موها و نازک شدن موها مفید است.
اگر از ریزش و نازک شدن موها رنج می‌برید، روغن خردل را با مقداری حنا مخلوط کنید و به طور منظم روی موهای خود بمالید.
استفاده از این مخلوط نه تنها به تیره‌تر شدن موها کمک می‌کند بلکه همچنین باعث افزایش سرعت رشد موها می‌شود.
توصیه می‌شود شب‌ هنگام موهای خود را با روغن خردل ماساژ داده و با حوله بپوشانید.
صبح روز بعد، موهای خود را با شامپوی معمولی بشویید. این کار به نرم‌تر شدن و درخشان‌تر شدن موها کمک می‌کند.

سس خردل به عنوان چاشنی انواع غذا به خصوص انواع ساندویچ، فراورده‌های گوشتی خصوصاً سوسیس و هات‌داگ، مرغ، کباب و انواع سالاد بخصوص سالاد محتوی تخم مرغ و تن ماهی استفاده می گردد و اگر شما دنبال یک طعم جدید و متفاوت هستید، می ‌توانید آن را امتحان کنید.
به‌علت خاصیت ضدباکتری خردل لازم نیست در یخچال نگهداری شود زیرا باکتری‌های مضر در ان رشد نخواهند کرد. البته اگر در یخچال نگهداری نشود تندی خود را سریع‌تر از دست می‌دهد و بهتر است در جای بسته، تاریک و خنک نگهداری شود.
اگر خردل برای مدت زیادی خارج از یخچال بماند ممکن است طعم تلختری بگیرد. این سس دارای پودر خردل میباشد. لذا برای افرادی که به این ماده حساسیت دارند توصیه نمیگردد. حضور این سس در برنامه غذایی روزانه بسیار مفید است.
روغن خردل چیست؟
روغن خردل از دانه های گیاه خردل استخراج می شود. معمولا در کشورهای ناحیه شرقی از روغن خردل در پخت و پز استفاده می شود و امری رایج است ولی در حال حاضر سازمان غذا و دارو (FDA)، پخت و پز توسط این روغن را ممنوع کرده است.
روغن خردل حاوی ماده ای به نام اسید اوریکیک است. اسید اوروکیک از خانواده اسیدهای چرب محسوب می شود که در بدن به خوبی متابولیزه نمی شود و مصرف این اسید چرب میتواند منجر به بروز مشکلات قلبی شود. اصلی ترین دلیل ممنوعیت این روغن در پخت و پز نیز همین موضوع است.
نوعی از روغن خردل وجود دارد که از تقطیر بخار خردل به دست می آید. این نوع روغن توسط سازمان غذا و دارو ممنوعیتی برای استفاده در آشپزی ندارد.
مصرف روغن خردل به عنوان یک رژیم غذایی میتواند زیان آور باشد ولی استفاده از آن برای پوست، کاملا ایمن و بدون ضرر است و هرگز سلامتی شما را تهدید نمیکند.
فواید روغن خردل برای پوست
در شبه قاره هند به فواید روغن خردل برای مراقبت از پوست بیشتر اذعان شده است که زنان خود را با روغن خردل ماساژ می‌‌دهند تا از شر آفتاب سوختگی خلاص شوند و رطوبت پوست را در زمستان حفظ کنند.
به علاوه، روغن خردل حاوی ویتامین‌های A و E به همراه اسید‌های چرب امگا 3 و امگا 6 است که به تقویت و نرمی موها کمک می‌کند.
استفاده منظم از روغن خردل مطمئناً تأثیرگذار خواهد بود، هر چند ممکن است چند ماه طول بکشد تا تأثیر آن را ببینید.
فواید روغن خردل برای سلامت عمومی بدن
همانطور که گفته شد مهم‌ترین فایده روغن خردل برای سلامت قلب است. روغن خردل منبع غنی از اسید‌های چرب غیر اشباع است که به کاهش سطح کلسترول و افزایش سلامت قلب کمک می‌کند.

مطالعات متعدد نشان می‌دهد که اسانس خردل به طور موثر میتواند باکتری های مضر مانند: اشریشیا کلی (E. coli)، سالمونلا، استافیلوکوک، لیستریا و حتی نوع خاصی از عفونت های مخمری را از بین ببرد. روغن خردل همچنین می تواند به عنوان ترکیبی ضد قارچ استفاده شود.

کمک به گردش خون
مصرف روغن خردل به گردش خون کمک می کند. وقتی خون به راحتی در بدن جریان پیدا کند از بروز بسیاری بیماری ها نیز جلوگیری می شود.

از دیگر خواص روغن خردل می توان به هضم غذا از طریق تحریک ترشح شیره معده و صفرا اشاره کرد.

کاهنده التهاب
با توجه به گفته سازمان جامعه بین المللی عدالت پژوهی (ISJR)، روغن خردل دارای خواص ضد التهابی عالی است. از لحاظ تاریخی، روغن خردل در موارد زیر مورد استفاده قرار گرفته است:

کاهش کلسترول به نوبه خود سطح چربی بدن را کاهش می‌دهد و بدین ترتیب به جلوگیری از چاقی و پرکاری تیروئید کمک می‌کند.
روغن خردل کلسترول بد را کاهش و کلسترول خوب را افزایش می‌دهد. از آنجایی که این روغن حاوی ویتامین E است به تقویت سیستم ایمنی و عملکرد مغز کمک می‌کند و در درمان افسردگی نیز مفید است.
روغن خردل به خاطر وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی و ترکیباتی مانند گلوکوزینولات ها و ایزوتیسیانات ها به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک می‌کند و برای بیماران مبتلا به سرطان مفید است.
از فواید دیگر روغن خردل می‌توان به درمان سردرد، کاهش علائم یائسگی، کاهش فشار خون و تحریک اشتها اشاره کرد. توجه داشته باشید برخی افراد با مصرف روغن خردل دچار سوزش و خارش می‌شوند که در این صورت قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
فواید روغن خردل
ضد قارچ و ضد باکتری
اسانس خردل دارای خاصیت ضد باکتریایی قدرتمندی است.

درمان آرتریت
تسکین درد
کاهش التهاب بیماری های قفسه سینه مانند: برونشیت و پنومونی
تقویت دستگاه گوارش
خواص روغن خردل در تقویت دستگاه گوارش بسیار موثر است. مصرف روغن خردل قبل از غذا باعث تحریک اشتها شده و به هضم غذا نیز کمک می کند. همچنین در جلوگیری از بیماری های گوارشی نیز موثر است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1399
نظرات

«دمنوش» از جمله محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها به خصوص در روزها و شب‌های سرد سال است. علاوه بر انواع چای و قهوه که پیشینه‌ای تاریخی و فواید درمانی دارند.

درست کردن چای و دمنوش با انواع مواد طبیعی و شاخه و ساق و برگ گیاهان خوراکی از دیرباز یکی از سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های افراد بوده است.

۱۰ دمنوش طبیعی و مفید مناسب سرماخوردگی که در روزهای سرد پاییز و زمستان نوشیدن‌شان حسابی می‌چسبد را در مجله دلگرم بخوانید.

بیشتر بخوانید :

فواید بی نظیر انار پخته برای درمان سرماخوردگی

طرز تهیه ۵ سوپ مقوی و ساده برای درمان سرماخوردگی

۲۸ راهکار درمان خانگی سرماخوردگی + معرفی روش هایی که جواب نمیدهد

۱۰- دمنوش غنچه گل محمدی
دمنوش گل محمدی، دمنوش گل سرخ و دمنوش گل رز همه نام یک نوشیدنی مفید و شفابخش هستند. این دمنوش سنتی و قدیمی سرشار از ویتامین C و انواع آنتی‌اکسیدان است.

خواص ضد‌التهاب آن دردهای مفاصل را کاهش می‌دهد و تاثیر مثبتی در سلامت و جوانسازی پوست و مقابله با پیری پوست، درمان جوش و آکنه و سیاهی دور چشم و نیز آب شدن چربی‌های شکمی دارد.

دمنوش گل‌ محمدی یک نوشیدنی مفید برای تسکین دردهای قائدگی، درمان یبوست و اسهال و نیز درمان سرماخوردگی و سرفه است.

10 دمنوش و چای طبیعی معجزه ای جهت درمان سرماخوردگی

 

نوشیدنی گرم زنجبیل حالت تهوع را به خصوص در زنان باردار درمان می‌کند و یکی از بهترین درمان‌های طبیعی برای کاهش سلول‌های سرطانی در سرطان پوست است.

دمنوش زنجبیل دردهای دوران قائدگی را در زنان کاهش می‌دهد و برای افراد مبتلا به دیابت یک نوشیدنی مفید است.

برای درست کردن این دمنوش مناسب سرماخوردگی کافی است یک تکه زنجبیل تازه را در آب جوش بیندازید و ده دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. برای کمتر کردن طعم تندی آن می‌توانید یک پر لیمو یا پرتقال خشک، کمی لیموعمانی یا چند قطره آب لیموترش تازه و کمی عسل طبیعی اضافه کنید.

۴- رویبوس یک نوشیدنی گرم برای رفع سرماخوردگی
یک دمنوش قرمز رنگ با اصالت آفریقایی که از جمله پرطرفدارترین نوشیدنی‌های گرم در سرتاسر دنیاست و اتفاقا یک دمنوش مناسب سرماخوردگی هم هست. برخی «چای رویبوس» را اکسیر جوانی و دارویی برای لاغری می‌دانند و برخی دیگر به خاطر خواص آرام‌بخش، ضد استرس، آنتی‌اکسیدان و ضد‌سرطانی که دارد آن را می‌پسندند.

رنگ قرمز چای رویبوس هم جذاب است و هم اشتهاآور و البته از طعم و مزه بی‌نظیر آن هم نباید گذشت. با این‌همه چای رویبوس بیشتر حکم یک دمنوش را دارد تا چای چون فاقد برخی ویژگی‌های چای از جمله کافئین است.

از دیگر خواص دمنوش رویبوس می‌توان به درمان سردرد، ضد‌التهاب و ضد‌میکروب، ضد آکنه و شفاف‌کننده پوست، ضد‌آلرژی و حساسیت و البته تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.

نوشیدنی گرم رویبوس که از یک بوته قرمز رنگ به دست می‌آید علیرغم طعم شیرینی طبیعی که دارد یک چربی‌سوز فوق‌العاده است و متابولیسم بدن و سوخت و ساز را بهبود می‌بخشد.

۵- دمنوش مریم گلی
یک دمنوش مفید برای درمان گلودرد و مناسب درمان سرماخوردگی و البته سلامت مغز و پیشگیری از آلزایمر. دمنوش مریم گلی هم عملکرد حافظه را بهبود می‌بخشد و هم در سلامت قلب و عروق و روده بزرگ موثر است.

۶- چای سیاه
«چای سیاه» از جمله قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین نوشیدنی‌های مورد علاقه بشر به خصوص در کشورهای آسیایی است. خاستگاه چای سیاه کوه‌های هیمالیا است و در واقع چای کاشت و برداشت شده در کوه‌های هیمالیا قدیمی‌ترین نوع چای سیاه در دنیاست.

مشاهده
بهترین دمنوش ها برای بهبود سرماخوردگی در فصل زمستان
۱- چای بابونه مناسب سرماخوردگی
یک دمنوش خوشبو و سرشار از آنتی‌اکسیدان که هم سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و هم آرام‌بخش و خواب‌آور و هم دمنوش مناسب سرماخوردگی است.

در یک تحقیق بر روی ۸۰ زن، آن‌هایی که به مدت دو هفته «چای بابونه» مصرف کرده بودند هم کیفیت خواب‌شان بهتر شده و هم میزان افسردگی در آن‌ها کاهش پیدا کرده بود. چای بابونه سرشار از آنتی‌اکسیدان است و تاثیر مثبتی روی عملکرد کبد دارد.

۲- دمنوش چای نعناع مناسب برای رفع سرماخوردگی
در دمنوش «چای نعناع» از چای خبری نیست و شما قرار است برگ‌های تازه دم‌کشیده نعنا در آب جوش را به عنوان یک دمنوش مناسب سرماخوردگی میل کنید.

دمنوش نعناع یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای یک خواب راحت شبانه است، پس بهتر است قبل از رفتن به رختخواب یک فنجان چای نعنا بنوشید. بوی خوش نعنا این دمنوش را به یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های گرم در سرتاسر جهان تبدیل کرده است.

در طب باستان از نعنا برای آرام کردن درد و مشکلات معده استفاده می‌شد که این رسم درمانی هنوز هم پابرجاست.علاوه بر این نعنا یک ماده شفابخش و مفید برای پایین آوردن تب و کم کردن التهاب است.

چای نعنا حالت تهوع و استفراغ و دل‌آشوبه را کاهش داده و در زمان سرماخوردگی و آنفولانزا درد و التهاب گلو را کم می‌کند

10 دمنوش و چای طبیعی معجزه ای جهت درمان سرماخوردگی

۳- دمنوش زنجبیل جهت رفع سرماخوردگی
یکی از محبوب‌ترین دمنوش‌ها برای کم کردن وزن و لاغری. «دمنوش زنجبیل» یک نوشیدنی تند مزه و سرشار از خاصیت و آنتی‌اکسیدان است.

۸- چای دارچین
«دارچین» از جمله شفابخش‌ترین و قدیمی‌ترین ادویه‌جات از زمان تمدن باستان تاکنون است.

یکی از بهترین مصارف دارچین دم کردن آن همراه چای است چرا که در جریان دم کشیدن بسیاری از عناصر آن وارد دمنوش می‌شوند و بسیار بهتر از استفاده از آن به عنوان یک ادویه در پخت غذا می‌توان از خواص بی‌نظیر آن بهره برد.

به همین دلیل دمنوش «چای دارچین» یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش سطح قند خون و کاهش دهنده وزن و موثر در روند لاغری است. دارچین یک آنتی‌بیوتیک طبیعی است و علاوه بر این هم برای درمان سردرد مفید است و هم به کاهش التهاب کمک می‌کند.

طعم چای دارچین را با کمی عسل و لیموترش خوشمزه‌تر کنید.

۹- دمنوش بادرنجبویه
یک نوشیدنی ملایم با طعم و عطر لیمو که خواص درمانی فراوانی دارد و در طب اسلامی هم بسیار توصیه شده است. «دمنوش بادرنجبویه» سرشار از انواع آنتی‌اکسیدان است و در بهبود سلامت قلب و پوست و نیز تمدد اعصاب و کاهش استرس موثر است.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید براساس نتایج یک تحقیق، نوشیدن دمنوش بادرنجبویه در کاهش استرس، بهبود حافظه و افزایش مهارت‌های پیشرفته ریاضی هم تاثیر دارد.

چای سیاه اگر بدون مواد افزودنی و یک نوشیدنی طبیعی باشد سرشار از مواد آنتی‌اکسیدان است که هم سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و هم بدن را در برابر بیماری‌هایی مثل آنفولانزا و سرماخوردگی واکسینه می‌کند.

علاوه بر این آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سیاه طبیعی هم سلامت قلب را بهبود می‌بخشند و هم کلسترول بد خون را کاهش می‌دهند.

10 دمنوش و چای طبیعی معجزه ای جهت درمان سرماخوردگی

۷- دمنوش چای ترش
از جمله محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در سرتاسر جهان «چای ترش» است. این دمنوش طبیعی و خوشرنگ را هم به خاطر عاری بودن از کافئین باید در دسته دمنوش‌ها قرار داد اما معمولا به نام چای ترش شناخته می‌شود.

این چای خوشمزه به خاطر مزه و طعم ترشی که دارد هواداران فراوانی دارد و البته برخی از خواص درمانی و شفابخش این چای ترش‌مزه عبارتند از: التیام التهاب دستگاه گوارش و گُر گرفتگی، کاهش دهنده فشار خون، بهبود اختلالات کبد و کیسه صفرا و بهبود متابولیسم بدن، افزایش سوخت و ساز و در نتیجه کاهش وزن.

علاوه بر این چای ترش سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین C و انواع مواد معدنی است که هم مزایای درمانی فراوانی دارند و هم سیستم ایمنی بدن را برای مقابله با انواع بیماری‌ها تقویت می‌کنند. دمنوش چای ترش یک دمنوش مناسب برای سرماخوردگی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1399
نظرات

ریش بز یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی شناخته شده است که خواص معجزه آسایی برای بدن دارد .در طی سنتی و طب ابوعلی سینا از این گیاه برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می نمایند .

گیاه ریش قیمت خرید ویاگرا بز با نام انگلیسی ephedra و نام علمی: Ephedra foliate یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی است که استفاده از آن مزایای بی شماری را به همراه دارد .نام های دیگر گیاه ریش بز شامل کلیشر،علی جونی،خرس گیاه ،لحیة التیس ، علف خرس ، حشیشة الدب ،ارمک،افدرا،اسپیره کوهی، ملکه چمنزار،علف داماد هوم یا هوما بوده و طبع ریش بز گرم می باشد.

مضرات گیاه ریش بز خرید قرص ویاگرا در اثر زیاده روی در مصرف گیاه ریش بز به علت سمی بودن این گیاه ممکن است عوارض جانبی این گیاه نمایان شده و مضرات گیاه ریش بز به عنوان تهدیدی برای سلامتی شما در نظر گرفته شود .از این رو با رعایت نکات زیر و رعایت تعادل در مصرف این گیاه از بروز عوارض جانبی این گیاه جلوگیری نمایید .

1. مصرف این گیاه به علت تسریع حرکات رحم سبب زایمان زودرس می گردد .لذا برای جلوگیری از سقط جنین از مصرف این گیاه در دوران بارداری خودداری نمایید.
2. استفاده از این گیاه توسط افراد مبتلا به بیماری‌ های کلیوی توصیه نمی گردد .
3. در صورت مصرف دارویی خاص در مورد مصرف ای گیاه حتما با پزشک خود مشورت نمایید.
4. زیاده روی در مصرف این گیاه می تواند مجر به اختلال در سیستم گردش خون و در نتیجه افزایش فشارخون و تبعات منفی ناشی از آن گردد.
5. با توجه به قابض بودن این گیاه مصرف آن برای مبتلایان به مشکلات صفراوی مضر است .

separator line

بیشتر بخوانید:

عوارض و خطرات استفاده بعضی از گیاهان دارویی

تقویت پانکراس با گیاهان دارویی خاص!

گیاهان دارویی چربی سوز(لاغر کننده)در طب سنتی

خواص و مضرات گیاه ریش بز در طب سنتی

مشخصات ظاهری گیاه ریش بز
گیاه ریش بز گیاهی بوته ای از تیره گلسرخیان ، بالا رونده یا خزنده با ارتفاعی در حدود یک و نیم شاخه های خوابیده و بسیار سبز است که به شکل دسته های کاکلی شکل با انتهای برگشته مشاهده می شوند .برگ های این گیاه نوک تیز و در قاعده کمی به هم متصل بوده و گل ریش بزی به رنگ سفید و به صورت مجتمع و میوه آن به شکل گوشتی ،قرمز رنگ و شیرین می باشد .این گیاه در ماه های بهمن و اسفند به گل نشسته و معمولا در کنار چشمه ها و چمنزارهای مرطوب می روید .

این گیاه در ایران در استان مازندران و در شهر نور در ارتفاعات 1800 متری مشاهده شده است .روش تکثیر گیاه ریش بز از طریق کاشت بذر بوده و ترکیبات موجود در گیاه ریش بز شامل آلکللوئید، افدرین،سودو افدرین تانن ،ساپونین و املاح معدنی مختلفی از جمله کلسیم، پتاسیم، آهن، منیزیم و منگنز می باشد.

خواص درمانی گیاه ریش بز
بیش از 2500 سال است که در طب چینی از خواص این گیاه برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود .در ادامه سلامت وب امروز شما می توانید مهم ترینخواص درمانی گیاه ریش بز را مطالعه بفرمایید.

1.کاهنده وزن

گیاه ریش بز به عنوان بک چربی سوز طبیعی می تواند در لاغری و کاهش سایز بدن شما نقش چشمگیری داشته باشد .مهم ترین خواص ریش بز برای لاغری شامل افزایش متابولیسم بدن و سوختن چربی های انباشته شده در بدن به صورت طبیعی می باشد.این خاصیت به علت وجود افدرین و سودو افدرین در برگ های این گیاه می باشد.


7.درمان استسقاء

برای درمان استسقاء در حدود بیست و پنج گرم از گل و برگ های آن را در یک لیتر آب جوش بریزید در حدود یک ربع بماند، روزانه سه مرحله هر بار یک فنجان از آن بین غذاها بنوشید.

8.درمان نقرس – گیر ادرار و رماتیسم

به علت دارا بودن اثرات ضد التهابی این گیاه ضد آرتریت بوده و مصرف آن برای درمان بیماری‌ های مفصلی و استخوانی ،درمان نقرس و گیرهای ادراری بسیار نافع است.برای رفع مشکلات یاد شده بیست تا پنجاه گرم از گل های آن را در یک لیتر آب جوش دم کنید و مصرف نمایید .سه بار در روز و هر بار یک فنجان از آن بنوشید.

ریش بز

نحوه استفاده از گیاه ریش بز
علاوه بر فواید نامبرده بهتر است بدانید این گیاه ادرارافزا – مقوی – و جمع کننده است و در ضمن بوی خوبی دارد اگر در میان دست له شود دست به ظاهر چرب می گردد.همچنین تمامی قسمت های گیاهی ریش بز قابل استفاده بوده و از این گیاه می توان به صورت دمکرده و جوشانده استفاده نمود.برای آماده کردن جوشانده گیاه ریش بز کافی است تا 20 گرم گیاه خشک را در یک لیتر آب ریخته و پس از به جوش آمدن مصرف نمود. از این جوشانده می توان برای درمان بیماری های نامبرده روزانه سه بار و هر بار نصف لیوان میل نمود.

2.درمان سرطان

نتایج بررسی ها نشان داده است که مصرف جوشانده این گیاه می تواند در درمان انواع سرطان ها علی الخصوص سرطان مغز موثر باشد .این خاصیت به علت دارا بودن ترکیبات ضد التهابی درون این ماده گیاهی است که از همین رو این گیاه را به یک ماده ضد سرطان تبدیل نموده است .

3.بهبود عملکرد گوارش

مصرف این گیاه در بهبود عملکرد گوارش تاثیر بسزایی دارد .مطالعات نشان داده است با مصرف این گیاه می توان شاهد تحریک ترشح بزاق و شیره معده،آرام نمودن حرکات روده،درمان استفراغ های شدید وبایی و اسهال در بزرگسالان و کودکان باشیم.

4.درمان مشکلات تنفسی

عصاره این گیاه قدرتمند به علت دارا بودن ترکیبی به نام افدرین می تواند در درمان بیماری ها و مشکلات تنفسی از جمله درمان بیماری آسم ،رفع انقباضات برونش و درمان برونشیت،سرماخوردگی، آنفلوانزا، سرفه و تب بالا اثر نافعی داشته باشد.

5.تقویت کننده قلب

این گیاه در تحریک جریان خون و بهبود عملکرد خونرسانی به سایر اعضای بدن نقش موثری داشته و بهترین داروی گیاهی مقوی قلب می باشد.

6.درمان کبد چرب

خواص ریش بز برای کبد بی شمار بودن و نتایج بررسی ها حاکی از درمان بیماری کبد چرب توسط این داروی گیاهی بوده است .عصاره این گیاه با دارا بودن خاصیت چربی سوزی بسیار بالا به عنوان یک فرآورده مکمل در معالجه کبد چرب شناخته شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1399
نظرات

روکولا که در فارسی به آن شابانک هم گفته می‌شود، نوعی سبزی مدیترانه‌ای است با طعمی تند و تیز. این سبزی با نام‌های دیگری مانند شاهی ایتالیایی هم شناخته می‌شود. روکولا از خانواده کلم‌هاست و مشخصاتش باعث شده با کلم بروکسل، کلم کالی، گل‌کلم و کلم بروکلی در یک گروه قرار بگیرد. از نظر ظاهری، روکولا گیاهی است با برگ‌های کوچک سبز و سفید، ارتفاع آن از ۲۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر متغیر است و برای فروش در مقیاس وسیعی کشت می‌شود. البته به شکل خودرو هم در طبیعت وجود دارد.

۷. افزایش سوخت‌وساز بدن

از کجا قرص ویاگرا ارزان تهیه کنیم ؟ یکی دیگر از خواص روکولا وجود ویتامین‌های ب کمپلکس در آن است که باعث بهبود سوخت‌وساز بدن می‌شود. در ویتامین B کمپلکس، هشت نوع ویتامین B به طور یک‌جا وجود دارد. این مکمل می‌تواند به بهبود سوخت‌وساز بدن کمک کند. مثلا در تولید انرژی، ترکیب چربی‌ها، تولید گلبول‌های قرمز و فعالیت‌های دیگر مرتبط با فرایندهای سلولی و سوخت‌وساز بدن نقش مثبت ایفا می‌کند.

۸. تقویت دید چشم

وجود ماده کاروتنوئید در روکولا به تقویت بینایی کمک شایانی می‌کند. این ماده در روکولا به مقدار فراوانی وجود دارد و به کند شدن فرایند دژنراسیون وابسته‌به‌سن ماکولا می‌انجامد. با افزایش مصرف روکولا در رژیم غذایی می‌توان مانع از بروز این بیماری در سنین بالا شد.

۹. کاهش وزن

از مهم‌ترین خاص روکولا که احتمالا مورد علاقه شما هم هست، باید به کاهش وزن اشاره کرد. این گیاه دارای مواد مغذی بسیار اما کالری اندک است. این مواد می‌توانند بدن‌تان را سالم و در حالتی متعادل نگه دارند. مثلا وجود ویتامین A به تقویت دید و بینایی، دندان و استخوان‌ها کمک می‌کند. فلاونید موجود در روکولا هم مانند بسیاری دیگر از گیاهان از پوست، شُش‌ها و… محافظت می‌کند.

مواد مغذی روکولا
دو فنجان (پیمانه) روکولا حدودا ۴۰ گرم وزن و تقریبا ۱۰ کالری دارد. در روکولا حدود یک گرم پروتئین و ۰.۳ گرم چربی هم موجود است. اگر دو فنجان از این گیاه را مصرف کنید:

۲۰ درصد ویتامینA؛
بیش از ۵۰ درصد ویتامین K؛
۸ درصد ویتامین C، فولات و کلسیم؛
مورد نیاز بدن را تأمین خواهید کرد. سیستمی موسوم به اندی (ANDI)، ارزش غذایی مواد دیلدو ارزان قیمت مختلف را اندازه‌گیری می‌کند. در این سیستم، روکولا در میان ۲۰ ماده برتر از نظر ارزش غذایی قرار دارد. در این سیستم، ویتامین، مواد معدنی، کالری اندک و مواد شیمیایی گیاهی اندازه‌گیری می‌شوند. موادی که بتوانند با کالری اندک و در حجمی کوچک، مواد مغذی زیادی ارائه کنند در این سیستم جایگاه خوبی دارند. در ادامه، اطلاعات دقیق‌تری از مواد مغذی موجود در روکولا آمده است.

کلسیم: این ماده در انعقاد خون مؤثر است. علاوه بر این در سلامت دندان‌ها، استخوان‌ها،ماهیچه‌ها و اعصاب هم نقش دارد.

پتاسیم: ماده معدنی و الکترولیت خرید دیلدو برقی پتاسیم برای بهبود عملکرد قلب و اعصاب لازم است. وجود پتاسیم به انقباضات ماهیچه‌ای هم کمک می‌کند. ضمن اینکه از اثرات منفی سدیم موجود در بدن هم می‌کاهد و به خاطر همین ویژگی برای افراد مبتلا به فشار خون مفید است.

فولات: ویتامین B در تولید DNA و مواد وراثتی نقش دارد. به همین خاطر مصرف این ماده برای زنان باردار ضروری است. کمبود این ماده در بدن زنان باردار موجب مهره‌شکاف در نوزاد می‌شود.

آشنایی با خواص بی نظیر گیاه روکولا برای سلامتی

گل و دانه‌ها و برگ‌های روکولا همگی قابل استفاده هستند. مزه‌ی خاص و تند برگ‌های آن برای سالاد و سایر غذاهای سرد بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید از آروگولا به عنوان تاپینگ سالمی برای پیتزا، ناچو و ساندویچ استفاده کنید. برگ‌های نرم آن را هم می‌توانید برای از بین بردن بوی بد دهان بجوید. فرقی نمی‌کند آروگولا را چطور مصرف کنید، به هر حال برای سلامتی‌تان مفید خواهد بود.

خواص روکولا
روکولا سرشار از ویتامین‌های مختلف، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. از جمله مواد معدنی موجود در این گیاه می‌توان به کلسیم، پتاسیم، فسفر، منیزیم و سدیم اشاره کرد. انواع ویتامین B، فولیک اسید، ویتامین K، ویتامین E، ویتامین A، ویتامین Cو… در رکولا به فراوانی یافت می‌شود. وجود روکولا در رژیم غذایی هفتگی بسیار مفید خواهد بود. وجود مواد مغذی مختلف از جمله آنتی‌اکسیدان ها، مواد شیمیایی گیاهی و کاروتنوئید باعث می‌شود تا روکولا انتخابی خاص‌ و مفیدتر از میان سبزیجاتباشد.

کالری این سبزی اندک است و بر خلاف سبزیجات سبزبرگ دیگر، اُگزالات کمتری دارد. اگزالات، ماده‌ای شیمیایی است که مانع از جذب مواد معدنی در بدن می‌شود. به طور کلی روکولا دارای کالری اندک و مواد مغذی فراوان است.


تمام قسمت‌های روکولا اعم از ساقه، برگ و دانه خوردنی است و مانند جعفری برای رفع بوی بدن دهان هم استفاده می‌شود. می‌توانید این سبزی را به‌عنوان جایگزین کاهو و سبزیجات در انواع سالاد و غذاها استفاده کنید.

روکولا

خواص روکولا برای سلامتی


۲. پیشگیری از پوکی استخوان

هر چقدر میزان ویتامین K در بدن کمتر باشد، احتمال شکستگی استخوان‌ها هم بیشتر می‌شود. ویتامین K در بدن به جذب کلسیم کمک می‌کند و مانع از خروج این ماده از طریق ادرار می‌شود. کلسیم هم برای تقویت استخوان‌ها ماده‌ای ضروری است. در هر دو فنجان روکولا، ۶۴ میلی‌گرم کلسیم وجود دارد. یکی از خواص روکولا تأمین کلسیم روزانه بدن با مصرف دو فنجان از این گیاه است.

۳. درمان دیابت‌ها

برگ‌های سبز روکولا حاوی آنتی‌اکسیدانی موسوم به لیپوئیک اسید هستند. این ماده می‌تواند سطح قند بدن را پایین بیاورد، حساسیت انسولینی (حساسیت به انسولین موجب می‌شود، بدن نیاز کمی به انسولین برای جذب قند خون داشته باشد) را افزایش دهد و از تغییراتی که استرس اکسیداتیو در بیماران مبتلا به دیابت ایجاد می‌کند، جلوگیری به عمل بیاورد. مطالعات نشان می‌دهد، لیپوئیک اسید باعث کاهش نوروپاتی محیطی و نوروپاتی اتونومیک در بیماران دیابتی می‌شود.

در بعضی پژوهش‌ها برای استفاده از اثرگذاری لیپوئیک اسید در بدن بیماران، این ماده را به شکل وریدی به رگ‌ها تزریق می‌کنند که البته مشخص نیست که این روش هم به اندازه مصرف روکولا اثرگذار است یا خیر.

۱. درمان سرطان

در ۳۰ سال گذشته، علم ثابت کرده که مصرف میزان زیادی از سبزیجاتی که در خانواده کلم‌ها قرار دارند به کاهش احتمال ابتلا به سرطان کمک می‌کنند. از جمله سرطان‌های شاخصی که با مصرف کلم در رژیم غذایی تا حدودی قابل‌پیشگیری هستند، سرطان روده بزرگ و شُش است. وجود ماده‌ای سولفوردار موسوم به سولفورافان به سبزیجات خانواده کلم، رگه‌هایی از تلخی می‌دهد. ضمن اینکه این ماده، خواص مقابله با سرطان هم دارد.

مطالعات حاکی از آن است که روکولا توانایی متوقف کردن رشد ملانوما، سرطان پروستات، سرطان مری و سرطان لوزالمعده را دارد. پژوهشگران دریافته‌اند، سولوفورافان می‌تواند مانع از فعالیت آنزیم HDAC شود. این آنزیم در رشد سلول‌های سرطانی نقش دارد. این خاصیت روکولا و مواد دیگری که قابلیت متوقف کردن سولوفورافان را دارند، باعث می‌شود که در درمان سرطان‌های مختلف نقش مهمی ایفا کنند.

سبزیجات خانواده کلم مانند روکولا، بروکلی، شلغم، کلم کالی، گل‌کلم، کلم بروکسل، ترب سفید، کلم قمری، بروکولینی، آب تره و… در مبارزه و جلوگیری از وقوع سرطان مفید هستند. کلروفیل موجود در روکولا هم باعث می‌شود تا اثرات سرطان‌زای آمین‌های هتروسیکلیک که در هنگام کبابی کردن غذا در دمای بالا ایجاد می‌شوند، از بین برود.

۴. اثرات مثبت بر جسم و عملکرد ورزشی

یکی دیگر از خواص روکولا هم ایجاد امکان تنفس ماهیچه‌ها و دریافت اکسیژن در طول تمرینات ورزشی است. به نظر می‌رسد در تمرینات ورزشی طولانی، نیترات موجود در این گیاه به افزایش تحمل و طاقت بدن کمک می‌کند. محققان معتقدند مصرف این سبزی برای کسانی که به بیماری‌های قلبی-عروقی، تنفسی یا مرتبط با سوخت‌و‌ساز دچار هستند، به راحت‌تر شدن فعالیت‌های جسمانی کمک می‌کند. این افراد به خاطر کمبود اکسیژن نمی‌توانند در فعالیت‌های جسمانی به‌راحتی عمل کنند.

۵. تقویت سیستم ایمنی بدن

ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در روکولا باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. روکولا با وجود ماده مسی که دارد به تولید گلبول‌های سفید کمک می‌کند. ویتامین C هم در دفاع از سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارد. مصرف این ویتامین می‌تواندرادیکال های آزادی که خطرناک هستند و باعث بروز التهاب می‌شود قبل از ایجاد هر گونه آسیبی از بدن حذف کنند. روکولا حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است و ضمن افزایش ایمنی بدن از وقوع سرطان هم جلوگیری می‌کند.

۶. مراقبت‌های قبل از تولد

بسیاری از گیاهان با برگ‌های سبز حاوی فولات هستند. روکولا هم حاوی فولات یا فولیک اسید است. این ماده می‌تواند از وقوع نقایص ذهنی در نوزادان جلوگیری کند. به همین خاطر، بهتر است، مادرانی که در انتظار تولد نوزاد هستند، در رژیم غذایی خود از روکولا استفاده کنند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : msnag
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1399
نظرات

زبان گنجشک چندین گونه دارد و مانند سایر درختان در اوایل بهار برگ می‌دهد. برگ‌هایش شانه‌ای مرکب است و پانزده ته-برگچه بیضی شکل و کمی نوک تیز با دندانه‌های ریز دارد و پشت برگ‌ها صاف و بدون کرک است. گل‌هایش به رنگ قرمز مایل به قهوه ای است که معمولا” قبل از برگ‌ها در اوایل بهار ظاهر می‌شوند. این گل‌ها به صورت خوشه‌ای تبدیل به میوه می‌شوند. هر دانه‌ی میوه بالی بیضی شکل دارد که انتهای آن تیره و قاعده آن قوسی است که در آن یک دانه وجود دارد. دانه باریک و طویل، قهوه‌ای رنگ و شبیه به زبان گنجشک است.

زبان گنجشک در نواحی معتدل زمین می‌روید. شاخه‌های جوان آن تیره رنگ و سیاه و تنه‌ی درخت به رنگ خاکستری است. این درخت عمری طولانی دارد و بر یک پایه می‌روید. کنده‌ی آن در قسمت پایین مانند یک یا چند غده در هم پیچیده است. تنه‌ی آن بستگی به طول عمرش دارد و چون عمر طولانی دارد آن را در بسیاری از خیابان‌ها و پارک‌های عمومی می‌کارند. رشد زیادی می‌کند. به همین دلیل هر ساله در پاییز شاخه‌های آن را می‌برند.

برگ: برگ ها متقابل و مرکب به طول ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر و معمولاً متشکل از ۵ برگچه و تا حدی متفاوت، گاهی پرزدار، دندانه دار یا بدون دندانه به طول ۲ تا ۴ سانتیمتر و پهنای ۲ تا ۲٫۵ سانتیمتر می باشد. رنگ برگ ها سبز روشن است که در پائیز، قبل از خزان زرد رنگ می شود.

گل: گل های چند جنسی و بدون کاسبرگ،نافه با دو پرچم، در اسفند یا اوائل فروردین قبل از باز شدن برگ ها شکوفا می شوند. زبان گنجشک درختی دو پایه است و گل های نر و ماده روی درختان جداگانه شکوفا می شوند. گل های ماده تقریباً سبز و گل های ماده زرد است و ارزش زینتی ندارد.

طرز استفاده از زبان گنجشک
شست و شوی کلیه، مثانه: بیست و پنج گرم زبان گنجشک را با یک و نیم لیوان آب سرد بگذارید یک جوش بزند و به مدت بیست دقیقه دم کنید. یک ساعت بعد آن را صاف کنید و روزی دو مرتبه ترجیحاً صبح و عصر تا بهبودی بنوشید.

رماتیسم: پانزده گرم برگ خشک زبان گنجشک را با یک لیوان آب جوش به مدت سی دقیقه در قوری چینی دم کنید و بعد از هر غذا با کمی عسل شیرین کنید و بنوشید.

نقرس: سی گرم برگ زبان گنجشک را نرم کوبیده و در ظرف مسی سفید شده به مدت بیست دقیقه با یک لیوان آب دم کنید و پس از صاف کردن آن را با عسل شیرین کنید و صبح و عصر بنوشید.

تب: ده گرم برگ خشک زبان گنجشک را نرم کنید و به مدت بیست دقیقه در قوری دم کنید و شب موقع خواب بنوشید.

 

20 گـرم پـودر مـیـوه زبـان گـنـجشک را با 15 گرم پودر جوز هندى یا جواز بوا و 25 گـرم مـغـز گـردوى چـرخ کـرده مـخـلوط نـمـوده ، 150 گـرم عسل را نیز به آن اضافه نمایید و خوب بهم بزنید و روزى یک قاشق مرباخورى از آنرا میل کنید.

5 - رفع بند آمدگى ادرار با زبان گنجشک

اگر فردى دچار بند آمدگى ادرار شده باشد 25 تا 30 گرم برگ زبان گنجشک را در یـک لیـتـر آب جوش ریخته و بمدت 12 دقیقه بگذارید تا دم بکشد، سپس آب آنرا صاف نموده و در دو وعده صبح و عصر میل کند بند آمدگى ادرار او برطرف خواهد شد.

zaban gonjeshk

6 - پایین آوردن تب با زبان گنجشک

پوسـت و شـاخـه هـاى درخـت زبـان گـنـجـشـک داراى خـاصـیـتى تب بر و خلط آور مى باشند و قبل از پیدایش گنه گنه ( کینین ) آنرا براى درمان تب و نوبه بکار مى بردند . به همین منظور استفاده از جوشانده 40 گرم پوست و شاخه هاى زبان گنجشک در یک لیتر آب جهت پایین آوردن تب توصیه مى شود.

7 - دفع سنگ کلیه و مثانه با زبان گنجشک

استفاده از عرق برگ زبان گنجشک به تنهایى یا همراه با عرق خارشتر داروى مفیدى جهت دفـع سـنـگ کـلیـه و مـثـانـه مـى بـاشد. همچنین خوردن پودر زبان گنجشک به تنهایى و بصورت کفلمه یا بصورت دم کرده یک قاشق مرباخورى آن در یک استکان آب جوش بمدت 12 دقیقه مفید است .

8 - درمان یبوست و خشکى مزاج با زبان گنجشک

بـرگـهـاى درخـت زبـان گـنـجـشـک خـاصـیت ملین و مسهل دارد . مصرف کم دم کرده یا پودر برگهاى این گیاه ملین معده بوده و مصرف زیاد آن خاصیت مسهلى دارد .

9 - نقش زبان گنجشک در درمان نازایى خانمها

تخـمـدان هـا سالم و عمل تخمک سازى به حال طبیعى انجام مى شود، اما کیسه رحم به عللى آمـادگـى پـرورش جـنـین را ندارد و یا لوله هاى اویدوکت که تخمک از آنها به رحم مى آید نـاراحـتیهایى دارد، یکى از داروهایى که این قبیل زنها مى توانند به خود بگیرند، پودر مـیـوه زبـان گـنـجـشـک اسـت کـه پس از پاک شدن از خون حیض بخود مى گیرند و بعد از نزدیکى امکان باردار شدن را افزایش مى دهد .

10 - رفع گرفتگى عضلات با زبان گنجشک

قـرار دادن عـضـله گـرفـتـه در آب صـاف شـده جـوشـانـده بـرگ زبان گنجشک یا ضماد بـرگـهـاى تـر و تـازه که آنرا کوبیده و با سرکه مخلوط کرده باشند و همچنین مالیدن روغـن آن بـه مـحل گرفتگى عضلات اثر قاطعى در تسکین درد و رفع گرفتگى عضلات دارد .

لکنت زبان: ده گرم برگ خشک شده زبان گنجشک را با دست شکسته و مغز وسط برگ را خارج کرده به همراه ده گرم عاقرقرها و یک قاشق چایخوری تخم قرفه و هفتاد و پنج گرم مویز سیاه را شکافته هسته‌های آن‌ها را بیرون آورید بعد با هم مخلوط وبکوبید خمیر یکدست بدست آمده خمیر را به قطر یک سانتی‌متر لوله کنید. بعدا” لوله را به حبه های کوچک تقسیم کنید. حبه‌های آماده شده را در جایی دور از آلودگی گردو غبار نگهداری کنید. صبح و ظهر وشب یک عدد میل شود.

آشنایی با خواص باورنکردنی زبان گنجشک

مشاهده
میوه : فندقه های بالدار مستطیلی – واژ تخم مرغی تا بیضوی به رنگ قهوه ای به طول ۲٫۵ سانتیمتر و به صورت خوشه ای بلند آویخته، فقط بر درختان ماده می روید. ارزش زینتی نداشته و از بهار تا زمستان پایا هستند. تابستان باز به حال قبلی خود بر می‌گردد.

زبان گنجشک

ترکیبات زبان گنجشک
ترکیبات شیمیایی درخت زبان گنجشگ تیغ دار : روغن اساسی، چربی، قند، صمغ، آلکالوئیدها (فاگارین، ماگنوفلورین، لوریفولین، نیتیدین، کلریترین)، تانین‌ها، لیگنان (آسارین)، کومارین‌ها، فنول (زانتوکسیلین).

فواید زبان گنجشک
1 - درمان درد روماتیسم با زبان گنجشک

یـک مـشـت از گـل و بـرگـهـاى درخـت زبـان گـنـجـشـک را بـمـدت 15 روز در یـک لیـتـر الکـل 60 درجـه بـخـیـسـانـیـد، سـپـس آنـرا صـاف نـمـوده ، ابـتـدا بـا مـحـلول صـاف شـده ایـن الکـل مـحـل درد را شـسـتـشـو دهـیـد و سـپـس تـفـاله آنـرا بـر محل درد کمپرس و ضماد کنید .

2 - رفع چاقى با زبان گنجشک

افـرادى کـه رژیـم لاغرى مى گیرند بویژه خانمها، چنانچه در رژیم غذائى خود روزانه مـصـرف دو فنجان دم کرده برگهاى زبان گنجشک را در دو وعده صبح و عصر قرار دهند، شاهد نتایج بیشتر، زودتر و موثرترى براى رفع چاقى خود خواهند بود .

3 - درمان نقرس با زبان گنجشک

استفاد از چاى طبى زبان گنجشک (دم کرده برگ آن ) به تنهایى یا همراه با برگ توت فرنگى ، عناب و ترشک در طول چند هفته متوالى تاءثیر زیادى در کاهش اسید اوریک خون و درمان نقرس دارد .

4 - تقویت قواى جنسى با زبان گنجشک

11 - درمان سرفه و تنگى نفس با زبان گنجشک

خوردن شربت یا آب جوشانده برگهاى زبان گنجشک در دو نوبت صبح و عصر، سرفه و تـنـگـى نـفس را که منشاء سردى و رطوبت داشته باشد برطرف مى سازد. همچنین کفلمه پودر برگ زبان گنجشک مفید و موثر است .

درخت زبان گنجشک

خواص درمانی برگ زبان گنجشک
25 تا 30 گرم از آن را در نیم لیتر آب جوش دم کنید وآب صاف کرده آن را هر صبح و عصر هر بار یک فنجان بنوشید معرق و ملین و مسهل است ، ادرار را زیاد میکند و برای درمان ورم کلیه و شن یا سنگ کلیه و مثانه و استسقاء بکار می-رود ، برای درمان نقرس و رماتیسم مفید است.

خواص درمانی تخم زبان گنجشک
5 مثقال آن را نیم کوب کنید و در یک لیتر آب بجوشانید و آب صاف کرده آن را هر نیم ساعت یک قاشق مرباخوری بنوشید ، لکنت زبان را درمان می کند.

در زنان نازا که تخمدان های آنان سالم است و عمل تخمک سازی به حال طبیعی انجام می¬شود اما کیسه رحم آنان به عللی آمادگی پرورش جنین را ندارد و یا لوله های اویدوکت که تخمک از آنها به رحم می¬آید ناراحتی¬هایی دارد می توانند پودر مغز آن را بعد از ظهر بخود برگیرند امکان باردار شدن در آنان افزایش می یابد.

خواص درمانی پوست درخت زبان گنجشک
30 تا 40 گرم از آن را نیم کوب کنید و در یک لیتر آب 5 دقیقه بجوشانید و هر روز سه دفعه و هر بار یک فنجان از آب صاف کرده آن را قبل از غذا بنوشید تونیک و اشتهاآور و تب بر و خلط آور و نرم کننده سینه است.

دمنوش

 

تعداد بازدید از این مطلب: 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود