حشیش و بنگ

آمار مطالب

کل مطالب : 89
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 24
باردید دیروز : 11
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 266
بازدید سال : 825
بازدید کلی : 4159






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : msnag
تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400
نظرات

چه زمانی می توان متادون استفاده کرد؟

برای افراد مبتلا به سرطان بدخیم هستند یا بیماری قلبی یا دیابت خیلی شدید ترامادول دارند و توان بدنی ضعیفی دارند و امکان سم زدایی ندارند (یعنی نمی‌توانند تریاک و یا هروئین را ترک کنند)، داروی متادون را جایگزین ماده مصرفی بیمار می‌کنند. البته این کار تنها با تجویز پزشک متخصص و تحت شرایط خاص انجام می گیرد.

فقط وقتی از این قرص به منظور ترک اعتیاد استفاده می شود که فرد بیمار از نظر سنی و قدرت جسمانی قادر به ترک مثلاً تریاک یا هروئین نباشد.


نحوه مصرف قرص کلونازپام

– مصرف الکل همراه با کلونازپام عوارض خطرناکی در پی دارد لذا آلپرازولام در صورت مصرف اخیر الکل یا فرآورده های الکلی حتما به پزشک خود اطلاع دهید.


متادون چیست ؟

این قرص داروی مخدر صنعتی است که غالباً به عنوان داروی نگهدارنده برای مهار اعتیاد به هروئین و دیگر مواد مخدر افیونی به کار می‌رود.

از این رو قصد داریم تا در این مقاله به بررسی نشانه های اعتیاد ویاگرا به این قرص و شناخت افراد مبتلا به سوء مصرف قرص متادون بپردازیم تا بتوانیم هر چه زودتر به درمان و نجات زندگی آنها کمک کنیم.

مصرف این قرص بدون تجویز پزشک به شدت اعتیاد آور بوده و این روزها شاهد گسترش سوء مصرف جوانان به داروی اعتیادآور این قرص هستیم.


خرید حشیش

خرید حشیش با علائمی مثل افسردگی و بی اشتهایی و … همراه است که این علائم ۲۴ -۷۲ ساعت بعد از آخرین دوز مصرفی شروع می‌شوند

اعتیاد به این مخدر بیشتر یک بیماری ذهنی است و برای ترک آن بهتر است از روش های رفتار درمان شناختی استفاده شود تا فرد بتواند به ذهن خود غلبه کنند.

کشورهای افغانستان، مراکش و پاراگوئه به ترتیب کشورهایی هستند که بیشترین میزان تولید و خرید حشیش در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

این علائم در هفته اول شدت بیشتری دارد اما به مرور کم می‌شود و معمولا تا دو هفته ادامه پیدا می‌کند.

همچنین باید توجه داشت که هیچ دارویی برای حشیش وجود ندارد. اما متخصصین روانپزشکی برای کنترل علائم ترک از داروهای ضد افسردگی و اضطراب استفاده می‌کنند.

در گذشته هندی‌ها به مجرمان سیاسی که نمی‌خواستند اعدامشان کنند بنگ می‌خوراندند به این ترتیب عقل آن‌ها زایل می‌شد.

جنگل‌های زیادی در آمریکای جنوب به دلیل کشت شاهدانه تخریب شده‌اند. خرید حشیش به ترکیبات شیمیایی نیاز ندارد.

این در حالیست که استرالیا، آمریکا و کانادا پرمصرف‌ترین کشورها در زمینه مصرف مواد مخدر هستند.


قرص ویاگرا چیست ؟

برای اکثر بیماران، از قرص ویاگرا ۵۰ میلی گرمی استفاده می شود. این قرص ویاگرا را می توان ۳۰ دقیقه تا ۴ ساعت قبل از شروع فعالیت جنسی آغاز کرد، اما بهترین زمان پیشنهادی برای استفاده از آن یک ساعت است.

قرص ویاگرا را تنها یک بار در طول ۲۴ ساعت می توان استفاده کرد. بیشترین مقدار این قرص ۱۰۰ میلی گرم و کمترین مقدار آن ۲۵ میلی گرم است.


خرید قرص ویاگرا

قرص ویاگرا را دقیقاً همانطور که برای شما تجویز شده مصرف کنید. تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید.

دلیل محبوبیت این دارو عوارض نسبتا کم، سهولت استفاده و کارکرد مناسب آن در ویاگرا رابطه جنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه جنسی کلیک کنید.

با تحریک جنسی، نیتریک اکسید توسط سیستم عصبی در بافت نعوظ کننده آلت جنسی آزاد می شود. نیتریک اکسید، آنزیمی را که تولید سیکلیک گوانوزین مونوفسفات پیغام بر (cGMP) می کند، تحریک می کند.


-به دلیل عوارض ناشی از کلونازپام برای جنین ،درصورتی که قصد بارداری یا شک به بارداری دارید حتما پزشک خود را جهت تغییر دارو مطلع سازید و در زمان مصرف این دارو از روش مناسب جهت پیشگیری از بارداری استفاده نمایید.

-در ابتدای شروع درمان بیماری صرع با کلونازپام ممکن است تعداد یا نوع حملات تشنج کمی تغییر کند اما نگران نباشید زیرا به مرور این مشکل برطرف می شود.

لذا احتیاطات لازم را رعایت کنید و با پزشک خود در تماس باشید.


-مصرف کلونازپام در طولانی مدت ممکن است موجب ایجاد تحمل نسبت به این قرص در بدن شما شود. در این حالت دارو به اندازه ی قبل اثرگذار نخواهد بود.


خرید کلونازپام

کلونوپین یک نام تجاری برای داروی خرید کلونازپام است. این قرص ، بهترین قرص خواب‌آور و آرام‌بخش بوده و از دسته بنزودیازپین‌ها است که بر نحوه عملکرد مواد شیمیایی مغز تأثیر می‌گذارند.

افرادی که از خرید قرص کلونازپام استفاده می‌کنند، گاهی از نظر جسمی و روانی به این قرص اعتیاد پیدا می‌کنند.


خرید متادون اصل

خرید متادون ارزان هم مستقیما توسط بیماران استفاده می شود و هم متاسفانه در بسیاری از مراکز درمان اعتیاد از آن به عنوان نگهدارنده برای ترک هروئین و ترک تریاک استفاده می کنند که باید بدایند

نیمه عمر این شبه مخدر طولانی از سایر مخدرها می باشد و جالب است بدانید ۵ الی ۱۰ گرم آن معادل ۷ الی ۸ گرم تریاک و ۲ الی ۳ گرم هروئین می باشد.


روش مصرف حشیش چیست ؟

حشیش به صورت تدخینی مصرف می‌شود، به وسلیه چپق، قرار دادن روی قاشق داغ، چلیم یا سیگار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در کشور افغانستان نوعی نوشیدنی از مخلوط مواد مختلف با روغن شاهدانه مصرف می‌کنند که تاثیراتش با روش تدخینی بسیار متفاوت است و حتی مدت اثر بیشتری دارد.

اثرات نشئگی حشیش با تدخین در مدت کوتاه چند دقیقه ای ظاهر می‌شود و بعد از سی دقیقه به اوج می‌رسد و بین دو تا چهار ساعت دوام دارد.

شایع ترین شیوه مصرف این مخدر تدخین با سیگار (نیکوتین) و تنباکو است که به آن سیگاری، ناخن (NAIL) و JOINT می‌گویند.


ترامادول چیست؟

ترامادول مانند مورفین عمل می‌کند، در مغز به گیرنده‌های اپیوئیدی متصل و باعث ایجاد تسکین می‌شود، ولی برخلاف ماده مورفین باعث هوشیاری و در نتیجه فعالیت بیشتر می‌شود.

خرید قرص ترامادول که یک داروی  اپیویید است با نام‌های تجاری پیرالژین ، بایومادول ، ترامادل ، ترامد و ترامال به بازار عرضه شده و یک داروی ضد درد است که برای تسکین دردهای متوسط تا شدید تجویز می‌شود.

این دارو توسط شرکت آلمانی گروننتال Grünenthal در دهه ۱۹۷۰ با نام تجاری ترامال Tramal ساخته شد. گروننتال در سال‌های بعد حق تولید ترامادول را به شرکت‌های متعددی در سراسر دنیا واگذار کرد.

بسیاری از مراجعین به کلینیک ترک اعتیاد آکسون همین سرخوشی و هوشیاری دلیل مصرف خود اعلام کردند.


خرید قرص ترامادول ۱۰۰

ترامادول یک آنالوگ صناعی کدئین و آگونیست ضعیف گیرنده است بخشی از اثر ضد دردی دارو با مهار باز جذب توراپی نفرین و سروتونین صورت میگیرد.

عوارض شایع؛ تهوع، استفراغ، گیجی، خشکی دهان، خواب آلودگی و سر درد است. یک متابولیت فعال دارو تا چهار برابر قوی تر از خود است خرید قرص ترامادول دوز حداکثر توصیه شده ۴۰۰ میلی گرم است.

خرید قرص ترامادول متاسفانه علیرغم بخش نامه ها و دستورالعمل ها، پخش بی رویه تهدیدی جدید تبدیل شده است. در تجویز خوراکی ۶۸% و در تزریق عضلانی ۱۰۰% قابل وصول است.



تعداد بازدید از این مطلب: 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود