کاشت مو بدون بانک مو و هزینه کاشت مو به روش super fue

آمار مطالب

کل مطالب : 89
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 23
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 261
بازدید سال : 820
بازدید کلی : 4154






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : msnag
تاریخ : سه شنبه 24 خرداد 1401
نظرات

انتظار می رود که موهای کاشته شده دو تا سه هفته بعد از عمل ریزش کنند. موهای جدید معمولاً از ماه چهارم به بعد شروع به رشد مجدد می کنند و در طول ماه ها متراکم تر می شوند. نتیجه نهایی معمولاً با علامت ۱ سال قابل مشاهده است.

کاشت مو بدون بانک مو : اگر به بیش از یک جلسه درمان نیاز دارید، جلسه بعدی چند ماه بعد برنامه ریزی می شود تا ابتدا موهای منتقل شده زنده بمانند و رشد کنند.

درک خطرات

کاشت مو یک روش کم تهاجمی بدون عوارض جانبی عمده است. خطرات عبارتند از:

  • خون ریزی
  • عفونت
  • تورم و کبودی
  • بی حسی در نواحی تحت درمان پوست سر
  • التهاب فولیکول های مو (فولیکولیت)
  • عدم بقا و رشد مجدد فولیکول های مو
  • پیامد نامطلوب، از جمله تافت های غیر طبیعی مو و تراکم ناکافی رشد مو

ادامه ریزش مو ممکن است همچنان در طول زمان اتفاق بیفتد، و ممکن است نیاز باشد که این روش را طی ۵ تا ۱۰ سال تکرار کنید، بسته به اینکه آیا موهای کافی در نواحی پوست سر اهداکننده باقی مانده است یا خیر.

کاشت مو بدون بانک مو : موضوع خطرات و همچنین عوارض احتمالی جراحی بهتر است به صورت شخصی بین شما و جراح پلاستیکتان مورد بحث قرار گیرد.

دوره نقاهت کاشت مو FUE

فرآیند کاشت مو FUE یک روش آسان برای درمان است.

  • معاینه و بانداژ روز بعد انجام می شود.
  • در هفته اول بسته به شرایط بیمار می توان پانسمان را تکرار کرد.
  • در عرض چند هفته شاهد رشد و ریزش مو هستیم که موقتی است.
  • سپس رشد مجدد مو، این مو در حال حاضر دائمی است.
  • روند درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. ظاهر طبیعی مو و رشد سالم از ۶ تا ۱۸ ماهگی است.

تفاوت بین کاشت مو توسط FUE و DHI

روش های کاشت مو FUE و DHI تفاوت زیادی با هم ندارند. در هر دو روش، فولیکول های مو یکی یکی در پوست سر کاشته می شوند. در روش FUE، کانال ها قبل از کاشت مو باز می شوند، این مرحله در روش DHI انجام نمی شود.

کاشت مو بدون جراحی : عمل کاشت مو توسط DHI با دستگاهی به صورت قلم (Choi Implanter) انجام می شود. در این دستگاه با کانال انتهایی بسیار ظریف، فولیکول های مو یکی یکی در کانال ها قرار می گیرند، کانال ها باز می شوند و فولیکول های مو در همان زمان کاشته می شوند. همانند روش FUE، باز کردن کانال ها و کاشت مو به طور همزمان انجام می شود.

بهترین روش کاشت مو : برای پاسخ، با متخصص مو دکتر کن واشنیک صحبت کردیم. او یک مشاور پزشکی برای Hair Club است که به مردان در سراسر کشور در مورد این موضوع مشاوره می دهد (و راه حل های سفارشی را به مشتریان خود ارائه می دهد). Washenik همچنین مدیر پزشکی گروه پزشکی Bosley است – نامی که ممکن است به خاطر پیشرفت های متحول کننده آن در ترمیم مو بشناسید.

Washenik می گوید: «استاندارد طلایی فعلی برای کاشت مو، استخراج واحد فولیکولی نامیده می شود. FUE یک تکنیک پیشرفته ترمیم مو با جراحی است. نسبت به کاشت مو سنتی کمتر تهاجمی است.

بهترین روش کاشت مو : این محلول جراحی هیچ جای زخم خطی باقی نمی گذارد و نیازی به بخیه ندارد. با FUE، هر بار یک فولیکول مو از ناحیه اهداکننده شما استخراج می شود.

کاشت مو برای زنان : جراحی کاشت مو روشی است که برای درمان ریزش مو استفاده می شود. تکنیک‌های مختلفی در دسترس است، اما همه کاشت‌های مو شامل برداشتن پوست مودار از یک قسمت از پوست سر و پیوند این تکه‌های پوست بر روی نواحی طاس یا نازک‌شده پوست سر یا نواحی آسیب‌دیده است.

ریزش مو ممکن است به دلیل طاسی معمولی مردانه (همچنین به عنوان آلوپسی آندروژنتیک شناخته می شود)، التهاب پوست سر یا آسیب به پوست سر باشد. صدمات ناشی از سوختگی، سوختگی، جراحی یا تصادفات رانندگی ممکن است نواحی دائمی از ریزش مو را ایجاد کند که با کاشت مو می توان آن را پنهان کرد.

برخی بیماری های التهابی مانند لیکن پلان، لوپوس یا مورفیا نیز می توانند منجر به ریزش موی دائمی شوند که برای پیوند مناسب هستند.

کاشت مو برای زنان : در استرالیا، بیشتر کاشت مو برای درمان طاسی با الگوی مردانه انجام می شود.

مشکلات پزشکی جراحی کاشت مو

قبل از عمل، طیف وسیعی از مسائل پزشکی زیر را با پزشک یا جراح خود در میان بگذارید:

سلامت جسمانی – معاینه به پزشک یا جراح شما کمک می کند تا تصمیم بگیرد که آیا درمان مناسب است یا خیر سابقه پزشکی – برخی از شرایط از قبل موجود و جراحی که در گذشته انجام داده اید ممکن است بر تصمیم گیری در مورد این عمل تأثیر بگذارد، از جمله نوع بیهوشی مورد استفاده
ارزیابی مو – شامل الگوی رشد موهای شما، میزان ریزش مو، سابقه ریزش مو در خانواده شما و هرگونه جراحی یا درمان پزشکی قبلی برای ریزش مو که ممکن است داشته باشید.

کاشت مو برای زنان : خطرات و عوارض احتمالی – مهم است که خطرات و عوارض را درک کنید تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا کاشت مو برای شما مناسب است یا خیر.
دارو – در مورد هر دارویی که به طور منظم مصرف می کنید یا اخیرا مصرف کرده اید، از جمله داروهای بدون نسخه مانند روغن ماهی و مکمل های ویتامینی به جراح خود بگویید.

واکنش های گذشته داروها – اگر تا به حال واکنش بد یا عارضه جانبی از هر دارویی، از جمله بیهوشی داشته اید، به جراح خود اطلاع دهید. آماده سازی برای جراحی – جراح شما دستورالعمل های دقیقی را در مورد آنچه که باید در خانه انجام دهید تا برای جراحی آماده شود به شما ارائه می دهد.

برای مثال، ممکن است به شما توصیه شود که یک داروی خاص مصرف کنید یا دوز داروی موجود را تغییر دهید. تمام دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.

بعد از جراحی

نواحی تحت درمان برای چند روز با بانداژ پوشانده می شود. داروهای مسکن و آنتی بیوتیک برای کمک به کنترل درد و جلوگیری از عفونت تجویز می شود.

کاشت مو بدون بانک مو : جراح گرافت ها و زخم های شما را در کلینیک بررسی می کند و به شما توصیه می کند که چه زمانی می توانید دوباره به آرامی موهای خود را بشویید.

در طول دوره نقاهت، مراقب باشید که از وارد آمدن فشار یا ضربه به نواحی تحت درمان، مواد شیمیایی مانند اسپری‌ها یا رنگ‌های حالت دهنده، فعالیت‌های شدید و شنا اجتناب کنید. پس از ۲ هفته باید بتوانید به فعالیت های عادی بازگردید.

(معمولاً در قسمت پشت سر، جایی که ریزش مو در غیر این صورت اتفاق نمی‌افتد. سپس به قسمت‌های نازک یا طاسی شما پیوند زده می‌شود. FUE می‌تواند به صورت دستی یا از طریق یک واحد روباتیک که توسط پزشک شما اداره می‌شود انجام شود. این یک بیمار سرپایی یک روزه است. این روش را انجام دهید تا بتوانید در همان روز جراحی به خانه بروید.

مزایای و هزینه کاشت مو به روش super fue

سیستم کامپیوتری ARTAS FUE امکان تجزیه و تحلیل سه بعدی و محاسبه خصوصیات هر فولیکول مو را در زمان واقعی فراهم می کند. این به ربات اجازه می دهد تا سالم ترین و قوی ترین فولیکول ها را برای برداشت و پیوند موفق انتخاب کند.

نتایج ظاهر طبیعی

بهترین روش کاشت مو : روش ARTAS FUE موها را در گروه‌های طبیعی خود برداشت و پیوند می‌دهد و هیچ جای زخم خطی از خود باقی نمی‌گذارد. این به موها ظاهر طبیعی تری می دهد و به شما این امکان را می دهد که موهای خود را به همان اندازه که دوست دارید کوتاه بپوشید بدون اینکه نگران جای زخم قابل مشاهده باشید.

بدون درد در حین یا بعد از درمان بهترین روش کاشت مو

مانند سفر به دندانپزشک، روش FUE از بی حسی موضعی برای اطمینان از حداقل ناراحتی در طول عمل استفاده می کند. از آنجایی که پیوند FUE از یک روش کم تهاجمی استفاده می کند، بسیاری از بیماران کمترین درد را در طول یا بعد از عمل خود تجربه می کنند.

زمان ریکاوری کوتاه

بهترین روش کاشت مو : بدون استفاده از چاقوی جراحی یا بخیه در درمان، روند بهبودی پس از پیوند FUE سریع است و بسیاری از افراد در عرض چند روز به فعالیت های روزانه خود باز می گردند. خود عمل فقط حدود ۸ ساعت طول می کشد.

حداقل جای زخم در ناحیه اهدا کننده کاشت مو بدون جراحی

از آنجایی که فولیکول‌ها به صورت تصادفی برداشت می‌شوند، ظاهر و تراکم ناحیه اهداکننده به طور جزئی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. FUE یک روش درمانی انتخابی برای افرادی است که ترجیح می دهند موهای خود را در پشت بسیار کوتاه بپوشند، زیرا ناحیه اهداکننده بدون تغییر و تغییر به نظر می رسد.

هزینه کاشت مو به روش super fue : یک فرآیند کاشت مو FUE است که توسط Advanced Hair Restoration در طول دوره پیوند ۲ میلیون گرافت FUE توسعه یافته است. این فرآیند شامل تکنیک‌ها و پروتکل‌های مدیریت پیوند، الزامات هیدراتاسیون پیوند، استراتژی قرار دادن و اجرای آخرین فناوری FUE است.

با استفاده از این تکنیک، ما بقای پیوند را به حداکثر رسانده‌ایم (مطابق با پیوندهای خطی FUT)، مدت زمان عمل را کاهش داده‌ایم (بهبود راحتی بیمار و کاهش زمان خروج پیوند از بدن)، و تعداد پیوندهای FUE قابل برداشت را افزایش داده‌ایم. در حالی که هنوز در منطقه امن باقی مانده است.

سیستم هیدراتاسیون کاشت مو برای زنان

تکنیک SuperFUE تنها تکنیک موجود در بازار است که از سیستم هیدراتاسیون دو کاناله استفاده می کند. این سیستم به هر فولیکول مو اجازه می دهد تا بلافاصله پس از برداشت به سمت جریانی از محلول هدایت شود.

هزینه کاشت مو به روش super fue : این بدان معناست که فولیکول دیگر در معرض خطر خشک شدن و اصطکاک اضافی در مسیر پایین لوله قرار ندارد. پیوندهای حاصل از بادوام ترین پیوندهای FUE هستند که در حال حاضر قابل دستیابی هستند.

مزایا و تجربه بالینی SuperFUE کاشت مو بدون بانک مو

  • هیدراتاسیون پیوند فوری
  • بالاترین نرخ بقای پیوند مورد انتظار
  • فناوری خنک‌کننده پیوند منحصر به فرد – بهبود قابلیت زنده ماندن پیوند
  • موثر بر روی متنوع ترین مجموعه از انواع مو و پوست
  • گزینه بدون اصلاح در دسترس است
  • سریعترین نرخ برداشت از هر فناوری آزمایش شده
  • کمترین نرخ تراکنش از هر فناوری آزمایش شده
  • جلسات مگا (۲۵۰۰+) در یک روش به جای دو یا سه امکان پذیر است

Humana Inc یک شرکت بیمه درمانی انتفاعی آمریکایی است. وقتی صحبت از حفظ سلامت شما می شود، یک انتخاب می تواند منجر به یک عمر خوب زندگی شود.

هزینه کاشت مو به روش super fue : از برنامه های پزشکی، دندانپزشکی و بینایی گرفته تا بیمه عمر، Humana در تلاش است تا گزینه های مقرون به صرفه و پشتیبانی شخصی را ارائه دهد که می تواند شما را به سمت یک قوی تر و سالم تر حرکت دهد.



تعداد بازدید از این مطلب: 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود