طلسم فوری جدید

آمار مطالب

کل مطالب : 89
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 211
بازدید سال : 1036
بازدید کلی : 4370






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : msnag
تاریخ : جمعه 28 مرداد 1401
نظرات

کلاه شاخدار کشیش در کنار محراب گذاشته شده است. برای هر عضو یک شمع مخروطی کوتاه روی محراب قرار دارد. زنگ سه بار نواخته می شود. کشیش در وسط دایره می نشیند یا زانو می زند.

طلسم جدید

طلسم جدید : عضو پیمان می گوید: "خوشا به حال خدایان که چرخ نیرومند را می چرخانند." پوشش دهنده می گوید: «به یول خوش آمدید، سه بار خوش آمدید. نقطه عطف زمستان در راه است.» پوشش دهنده می گوید: "اینجا پایان سال شمسی است."

پوشش دهنده می گوید: "اما اینجا نیز شروعی جدید است." کشیش می گوید: «برادران، خواهران، دوستان. بیایید عشق خود را با فرستادن قدرت و نیروی خود به سوی کسی که خدای خورشید است نشان دهیم.

طلسم جدید : در این تغییر جزر و مد سال، بیایید انرژی های خود را به او بپیوندیم، تا او دوباره متولد شود تا یک بار دیگر به جایگاه واقعی خود صعود کند.» پوشاننده ها و کاهن دست به دست هم می دهند و در جهت عقربه های ساعت در اطراف دایره حرکت می کنند، در حالی که شعار زیر را می خوانند: «بچرخ، بچرخان، چرخ را بچرخان. گرد و گرد؛ اطراف آن می رود.

شعله ای که مرد، اکنون شفا می یابد. گرد و گرد؛ اطراف آن می رود. بازگشت، بازگشت، بازگشت به زندگی. گرد و گرد؛ اطراف آن می رود. خوش آمدید نور خورشید؛ نزاع خداحافظی گرد و گرد؛ اطراف آن می رود. پروردگار خورشید می میرد.

طلسم جدید : پروردگار خورشید زندگی می کند گرد و گرد؛ اطراف آن می رود. مرگ دست ها را باز می کند و زندگی تازه می بخشد. گرد و گرد؛ اطراف آن می رود. بچرخانید، بچرخانید، چرخ را بچرخانید. گرد و گرد؛ اطراف آن می رود. شعله ای که مرد، اکنون شفا می یابد.

گرد و گرد؛ دور آن می چرخد.» ممکن است تا زمانی که بخواهید این کار ادامه پیدا کند. در حین چرخیدن، کاهن طلسم سریع مهره می‌گوید: «بیایید آتش تازه‌ای برافروزیم تا خداوندمان را در راه او روشن کنیم.» پوششی می گوید: "آتش برای قدرت!" دیگری می گوید: "آتش برای زندگی!" دیگری می گوید: "آتش برای عشق!" همانطور که از محراب عبور می کنند.

طلسم جدید : ابتدا کاهن و سپس هر یک از اعضای عهد، هر کدام یک شمع مخروطی برمی دارند و خرید طلسم با استفاده از شمع محراب آن را روشن می کنند. دور دایره را ادامه می دهند و به محض اینکه هر کدام به دیگ رسیدند، شمع مخروطی را داخل دیگ می اندازند تا آتش روشن شود و به آن اضافه شود. هنگامی که تمام مخروطی ها در دیگ انداخته شد، چرخش متوقف می شود و کشیش در محراب قرار می گیرد.

طلسم عشق

طلسم عشق : همیشه برای خوشبختی و رفاه [نام عروس] تلاش خواهم کرد. من از زندگی او قبل از زندگی خود دفاع خواهم کرد. اگر در تمام آنچه اعلام طلسم فوری جدید می‌کنم صادق نباشم، باد در قلبم فرو برود. همه اینها را به نام خدایان سوگند می دهم.

باشد که آنها به من قدرت بدهند تا به عهد خود وفا کنم. بنابراین Mote It Be.» کشیش اتام خود را پایین می‌آورد و کاهن حلقه‌ها را از محراب می‌گیرد و هر دو را با آب نمک می‌پاشد و آن‌ها را با توریبل می‌مود.

طلسم عشق : سپس حلقه عروس را به داماد و حلقه داماد را به عروس می دهد. زن و مرد آنها را در دست راست خود می گیرند طلسم قوی عشق و گرز پریاپیک را با دست چپ خود می گیرند.

کشیش می‌گوید: همانطور که علف‌های مزارع و درختان جنگل تحت فشار طوفان با هم خم می‌شوند، هنگام وزش باد شدید باید هر دو خم شوید. اما بدانید که به همان سرعتی که طوفان می آید، به همان اندازه ممکن است ترک کند.

طلسم عشق : با این حال هر دوی شما با قدرت یکدیگر خواهید ایستاد. همانطور که عشق می دهید؛ بنابراین شما قدرت طلسم مار گنج دریافت خواهید کرد. شما با هم یکی هستید؛ جدا تو مثل هیچی کشیش سپس می گوید: بدانید که هیچ دو نفر نمی توانند دقیقاً شبیه هم باشند.

دیگر هیچ دو نفر نمی توانند با هم هماهنگ شوند، از هر نظر عالی. زمان هایی وجود خواهد داشت که دادن و دوست داشتن سخت به نظر می رسد. اما پس بازتاب خود را مانند یک استخر جنگلی ببینید: وقتی تصویری که می بینید غمگین و خشمگین به نظر می رسد.

طلسم عشق : زمان آن است که لبخند بزنید و عشق بورزید (زیرا این آتش نیست که آتش را خاموش می کند). در عوض، تصویر در استخر لبخند و عشق خواهد زد. پس خشم خود را به عشق و اشک را به شادی تغییر دهید. اعتراف به اشتباه نقطه ضعفی نیست، بیشتر نقطه قوت و نشانه یادگیری است.

طلسم فروش

طلسم فروش : این مراسم ممکن است در هر زمان، در هر مراسم یا حتی به تنهایی انجام شود. مانند هر مراسم دیگری، ابتدا برپایی معبد است، سپس آیین، سپس کیک و آله و پاکسازی معبد. مراسم تولد گام به گام کشیش و کاهن بوسه می زنند.

یکی از اعضای پیمان می گوید: «به تعداد ما اضافه شده است. اجازه دهید از او استقبال کنیم.» والدین تازه وارد، خود را در مقابل کشیش و کاهن، در طرف دیگر محراب قرار می دهند و نوزاد را در آغوش می گیرند.

طلسم فروش : کشیش می پرسد: اسم بچه چیست؟ سپس والدین کودک نامی را ارائه می دهند که با آن کودک باید در حلقه شناخته شود تا زمانی که کودک می تواند در صورت تمایل، در سنین بالاتر تصمیم بگیرد نام جدیدی برای خود انتخاب کند.

کشیش سپس بیان می کند: "ما به شما خوش آمد می گوییم، [نام]." کشیش می گوید: "خوش آمدید، و بسیار برای شما محبت دارم." کشیش و کشیش سپس سه بار والدین کودک را در جهت عقربه های ساعت به دور دایره هدایت می کنند.

طلسم فروش : سپس والدین کودک را بالای محراب نگه می دارند، گویی که او را «تقدیم» می کنند. سپس والدین می گویند: «ما اینجا میوه عشق خود را به خدایان تقدیم می کنیم. باشد که مواظب او باشند تا او رشد کند.»

سپس کشیش نوک انگشتان خود را در آب نمک فرو می‌کند، سپس آنها را به آرامی روی صورت کودک پاک می‌کند. سپس مادر نوزاد را از میان دود بخور عبور می دهد تا نوزاد را بخور دهد.

طلسم فروش : کشیش سپس می‌گوید: «خداوند و بانو همیشه به شما لبخند بزنند.» کشیش می‌گوید: «ایشان از شما محافظت کنند و شما را در این زندگی راهنمایی کنند.» کاهن می‌گوید: «امیدوارم آنها به شما کمک کنند آنچه درست است را انتخاب کنید و از آنچه نادرست است دوری کنید.»

طلسم مهره

طلسم مهره : در طول ماه در حال افزایش، جادوی سازنده انجام می شود. جادوی سازنده جادویی است که شامل آداب و جادوهای مبتنی بر عشق، محافظت، باروری، موفقیت و سلامتی است.

پس طبیعتاً در ماه رو به زوال، جادوی مخرب مانند جادو بر اساس حذف، جدایی و نابودی یا ریختن طلسم های الزام آور انجام می شود. درباره عشق جادو این جادو برای جست و جوی همیشگی روح در نظر گرفته شده است، و برای پیدا کردن کسی که با او رابطه داشته باشد در نظر گرفته نشده است.

طلسم مهره : وقتی صحبت از شعبده بازی به میان می آید، شاید یکی از دسته های شعبده بازی که بیشترین علاقه را ایجاد می کند، شعبده بازی عشق باشد. علاقه زیادی به معجون های عاشقانه و عاشقانه های عاشقانه وجود دارد، اگرچه بیشتر این علاقه ریشه در داستان دارد.

با این حال، برخی از طلسم‌های جادوی عشق وجود دارند که واقعاً کار می‌کنند، مانند جادویی که شامل «poppets» می‌شود. از پاپت ها برای نشان دادن عشاق مورد نظر استفاده می شود و تصور این است که هر کاری که با پاپت ها انجام می شود برای عاشقان نیز انجام می شود.

طلسم مهره : پاپت عروسکی است که به طور خاص از پارچه ساخته شده است، حتی اگر یک شکل خشن باشد. هنگام بریدن پارچه و آماده کردن پاپت، مهم است که به شخصی که عروسک آماده می‌شود توجه داشته باشید.

ممکن است عروسک به دلخواه با دقت ساخته شود - گلدوزی، منجوق دوزی و ویژگی های صورت و غیره همگی قابل قبول هستند. پاپت را از دو تکه پارچه درست کنید و روی آن را باز بگذارید تا با گیاهان پر شود.

طلسم مهره : پاپپت‌ها باید با ورواین، گیلاس، تب، بومادران، درمنه، سنبل الطیب، غنچه‌های رز، زگیل مادر، دامیانا یا سنجد پر شوند، زیرا همگی گیاهانی هستند که توسط زهره اداره می‌شوند. پس از پر شدن، ممکن است رویه آن دوخته شود تا مهر و موم شود.

دو پاپت را به این ترتیب آماده کنید، یکی نر و دیگری ماده. آماده سازی همه در داخل سیرس مقدس انجام می شود، و ممکن است توسط یک جادوگر انفرادی یا همه اعضای پیمان انجام شود.

طلسم مهره : از آنجایی که این یک همسر ایده آل است که به دنبال آن است، شکل دوم باید با تمام ویژگی های مورد نظر در آنها ساخته شود. Poppet بی نام است اما می تواند تمام خواسته ها و ویژگی های فیزیکی را نشان دهد.

طلسم مار

طلسم مار : IV در دوران اوج، تجربه ای از بی زمانی یا انحلال کامل نفس و همچنین احساس «جذب شدن» توسط شریک جنسی ممکن است تجربه شود. عمل آمیزش جنسی طبیعی ترین روش برای تولید نیروی مورد نیاز برای انجام جادوی مؤثر است.

کل فرآیند جفت گیری از روند شروع به آرامی و ایجاد تدریجی و افزایش ریتم تا انفجار نهایی آب و هوایی پیروی می کند. این عمل ممکن است در داخل دایره توسط یک زن و شوهر یا توسط کل عهد و یا حتی توسط یک جادوگر انفرادی انجام شود.

طلسم مار : طبق معمول با یک دوره مراقبه شروع کنید تا روی آنچه می خواهید به دست آورید تمرکز کنید. در زوج ها موقعیت بگیرید و رو به روی هم زانو بزنید. همه چشمان خود را می بندند و به آرامی بدن همسر خود را با دست های سبک نوازش می کنند و به آرامی او را نوازش می کنند.

هدف دستیابی به برانگیختگی جنسی است و بنابراین این امر ممکن است تا زمانی که لازم باشد انجام شود و نباید عجله کرد. هنگامی که برانگیختگی به اوج خود رسید، مرد باید پای ضربدری بنشیند، زن رو به روی او و بالای سر او بنشیند و آلت مرد داخل واژن زن باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود